SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
runes 2024-03-06 12:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. This! Jeg er helt enig. Det gik op for i aftes, da jeg fik min første chokobo og begyndte at udforske lidt. Ffs! Det er jo et ubi map! Jeg mistede faktisk modet og lysten til at fortsætte😔Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-06 21:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes det passer så fedt ind i spillet. De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Jeg ligger og svæver mellem 9 og 10 i karakter. Det er længe siden jeg har været underholdt af alt hvad et spil tilbyder.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 22:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Præcis, og gudskelov for det. De havde kun det indhold med som nogen med rimelighed ville gide Nu står vi lidt i en situation at jeg ikke ved hvilket side-indhold der kunne være tiden værd, og hvilket der bare er fyld. Indtil videre har jeg kun fundet fyld, men jeg kan jo ikke vide om nogle quests fører til en sej boss eller et underholdende minispil. Og som resultat af den åbne verden, så kan spillet ikke længere tilbyde samme tekniske formåen som Remake kunne (eller jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om det er derfor, men det virker da oplagt?) og dermed vil indholdet negativt påvirke hvert et minut af spillet uanset om man så ignorerer det. Jeg skal stadig tilbage, men i dag blev det sgu lige til mere Persona 3 Reload i stedet, så hopper jeg tilbage på Chocobo'en i weekenden. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0 The_Dude 2024-03-07 05:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Præcis, og gudskelov for det. De havde kun det indhold med som nogen med rimelighed ville gide Nu står vi lidt i en situation at jeg ikke ved hvilket side-indhold der kunne være tiden værd, og hvilket der bare er fyld. Indtil videre har jeg kun fundet fyld, men jeg kan jo ikke vide om nogle quests fører til en sej boss eller et underholdende minispil. Og som resultat af den åbne verden, så kan spillet ikke længere tilbyde samme tekniske formåen som Remake kunne (eller jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om det er derfor, men det virker da oplagt?) og dermed vil indholdet negativt påvirke hvert et minut af spillet uanset om man så ignorerer det. Jeg skal stadig tilbage, men i dag blev det sgu lige til mere Persona 3 Reload i stedet, så hopper jeg tilbage på Chocobo'en i weekenden. Det der leder til boss fights er alle hunts. Som er markeret med 2 sværd på kortet. Den sidste i rækken er en boss Og hvis du samler alle de der relics så får du en optional boss kamp når du har fat i alle. Der er en i hvert område. Og så er der summon kampen hos Chadley. En i hvert område.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-07 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-08 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spillede et par timer Warhammer 40k Boltgun i aftes. For satan det er godt! Den bedste måde beskrive det på er Doom, bare uden alt det nederen! Der er intet nederen i DOOM 2016 Har du spillet remake af Quake eller Quake 2? I think you will like those. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-09 09:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Giga Chad Tillagt 2024-03-09 09:56: In reply to: @Niceguy69 In reply to: @McCandlessDK Der er intet nederen i DOOM 2016 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Doom eternal er Peak Doom just sayingY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-06 21:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes det passer så fedt ind i spillet. De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Jeg ligger og svæver mellem 9 og 10 i karakter. Det er længe siden jeg har været underholdt af alt hvad et spil tilbyder.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 22:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Præcis, og gudskelov for det. De havde kun det indhold med som nogen med rimelighed ville gide Nu står vi lidt i en situation at jeg ikke ved hvilket side-indhold der kunne være tiden værd, og hvilket der bare er fyld. Indtil videre har jeg kun fundet fyld, men jeg kan jo ikke vide om nogle quests fører til en sej boss eller et underholdende minispil. Og som resultat af den åbne verden, så kan spillet ikke længere tilbyde samme tekniske formåen som Remake kunne (eller jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om det er derfor, men det virker da oplagt?) og dermed vil indholdet negativt påvirke hvert et minut af spillet uanset om man så ignorerer det. Jeg skal stadig tilbage, men i dag blev det sgu lige til mere Persona 3 Reload i stedet, så hopper jeg tilbage på Chocobo'en i weekenden. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0 The_Dude 2024-03-07 05:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Præcis, og gudskelov for det. De havde kun det indhold med som nogen med rimelighed ville gide Nu står vi lidt i en situation at jeg ikke ved hvilket side-indhold der kunne være tiden værd, og hvilket der bare er fyld. Indtil videre har jeg kun fundet fyld, men jeg kan jo ikke vide om nogle quests fører til en sej boss eller et underholdende minispil. Og som resultat af den åbne verden, så kan spillet ikke længere tilbyde samme tekniske formåen som Remake kunne (eller jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om det er derfor, men det virker da oplagt?) og dermed vil indholdet negativt påvirke hvert et minut af spillet uanset om man så ignorerer det. Jeg skal stadig tilbage, men i dag blev det sgu lige til mere Persona 3 Reload i stedet, så hopper jeg tilbage på Chocobo'en i weekenden. Det der leder til boss fights er alle hunts. Som er markeret med 2 sværd på kortet. Den sidste i rækken er en boss Og hvis du samler alle de der relics så får du en optional boss kamp når du har fat i alle. Der er en i hvert område. Og så er der summon kampen hos Chadley. En i hvert område.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-07 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-08 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spillede et par timer Warhammer 40k Boltgun i aftes. For satan det er godt! Den bedste måde beskrive det på er Doom, bare uden alt det nederen! Der er intet nederen i DOOM 2016 Har du spillet remake af Quake eller Quake 2? I think you will like those. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-09 09:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Giga Chad Tillagt 2024-03-09 09:56: In reply to: @Niceguy69 In reply to: @McCandlessDK Der er intet nederen i DOOM 2016 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Doom eternal er Peak Doom just sayingY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
Lilium11 2024-03-06 22:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Præcis, og gudskelov for det. De havde kun det indhold med som nogen med rimelighed ville gide Nu står vi lidt i en situation at jeg ikke ved hvilket side-indhold der kunne være tiden værd, og hvilket der bare er fyld. Indtil videre har jeg kun fundet fyld, men jeg kan jo ikke vide om nogle quests fører til en sej boss eller et underholdende minispil. Og som resultat af den åbne verden, så kan spillet ikke længere tilbyde samme tekniske formåen som Remake kunne (eller jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om det er derfor, men det virker da oplagt?) og dermed vil indholdet negativt påvirke hvert et minut af spillet uanset om man så ignorerer det. Jeg skal stadig tilbage, men i dag blev det sgu lige til mere Persona 3 Reload i stedet, så hopper jeg tilbage på Chocobo'en i weekenden. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0 The_Dude 2024-03-07 05:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Præcis, og gudskelov for det. De havde kun det indhold med som nogen med rimelighed ville gide Nu står vi lidt i en situation at jeg ikke ved hvilket side-indhold der kunne være tiden værd, og hvilket der bare er fyld. Indtil videre har jeg kun fundet fyld, men jeg kan jo ikke vide om nogle quests fører til en sej boss eller et underholdende minispil. Og som resultat af den åbne verden, så kan spillet ikke længere tilbyde samme tekniske formåen som Remake kunne (eller jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om det er derfor, men det virker da oplagt?) og dermed vil indholdet negativt påvirke hvert et minut af spillet uanset om man så ignorerer det. Jeg skal stadig tilbage, men i dag blev det sgu lige til mere Persona 3 Reload i stedet, så hopper jeg tilbage på Chocobo'en i weekenden. Det der leder til boss fights er alle hunts. Som er markeret med 2 sværd på kortet. Den sidste i rækken er en boss Og hvis du samler alle de der relics så får du en optional boss kamp når du har fat i alle. Der er en i hvert område. Og så er der summon kampen hos Chadley. En i hvert område.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-07 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-08 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spillede et par timer Warhammer 40k Boltgun i aftes. For satan det er godt! Den bedste måde beskrive det på er Doom, bare uden alt det nederen! Der er intet nederen i DOOM 2016 Har du spillet remake af Quake eller Quake 2? I think you will like those. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-09 09:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Giga Chad Tillagt 2024-03-09 09:56: In reply to: @Niceguy69 In reply to: @McCandlessDK Der er intet nederen i DOOM 2016 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Doom eternal er Peak Doom just sayingY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-07 05:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude De gamle havde jo også de åbne områder. Der var bare ikke noget at bruge dem til. Præcis, og gudskelov for det. De havde kun det indhold med som nogen med rimelighed ville gide Nu står vi lidt i en situation at jeg ikke ved hvilket side-indhold der kunne være tiden værd, og hvilket der bare er fyld. Indtil videre har jeg kun fundet fyld, men jeg kan jo ikke vide om nogle quests fører til en sej boss eller et underholdende minispil. Og som resultat af den åbne verden, så kan spillet ikke længere tilbyde samme tekniske formåen som Remake kunne (eller jeg kan jo selvfølgelig ikke vide om det er derfor, men det virker da oplagt?) og dermed vil indholdet negativt påvirke hvert et minut af spillet uanset om man så ignorerer det. Jeg skal stadig tilbage, men i dag blev det sgu lige til mere Persona 3 Reload i stedet, så hopper jeg tilbage på Chocobo'en i weekenden. Det der leder til boss fights er alle hunts. Som er markeret med 2 sværd på kortet. Den sidste i rækken er en boss Og hvis du samler alle de der relics så får du en optional boss kamp når du har fat i alle. Der er en i hvert område. Og så er der summon kampen hos Chadley. En i hvert område.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-07 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-08 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spillede et par timer Warhammer 40k Boltgun i aftes. For satan det er godt! Den bedste måde beskrive det på er Doom, bare uden alt det nederen! Der er intet nederen i DOOM 2016 Har du spillet remake af Quake eller Quake 2? I think you will like those. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-09 09:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Giga Chad Tillagt 2024-03-09 09:56: In reply to: @Niceguy69 In reply to: @McCandlessDK Der er intet nederen i DOOM 2016 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Doom eternal er Peak Doom just sayingY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
Lilium11 2024-03-07 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-08 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spillede et par timer Warhammer 40k Boltgun i aftes. For satan det er godt! Den bedste måde beskrive det på er Doom, bare uden alt det nederen! Der er intet nederen i DOOM 2016 Har du spillet remake af Quake eller Quake 2? I think you will like those. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-09 09:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Giga Chad Tillagt 2024-03-09 09:56: In reply to: @Niceguy69 In reply to: @McCandlessDK Der er intet nederen i DOOM 2016 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Doom eternal er Peak Doom just sayingY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-03-08 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spillede et par timer Warhammer 40k Boltgun i aftes. For satan det er godt! Den bedste måde beskrive det på er Doom, bare uden alt det nederen! Der er intet nederen i DOOM 2016 Har du spillet remake af Quake eller Quake 2? I think you will like those. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-09 09:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Giga Chad Tillagt 2024-03-09 09:56: In reply to: @Niceguy69 In reply to: @McCandlessDK Der er intet nederen i DOOM 2016 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Doom eternal er Peak Doom just sayingY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-09 09:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Giga Chad Tillagt 2024-03-09 09:56: In reply to: @Niceguy69 In reply to: @McCandlessDK Der er intet nederen i DOOM 2016 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Doom eternal er Peak Doom just sayingY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-03-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Det er faktisk ret godt, hvis man ser bort fra der ikke er regenerende liv og der er for lidt ammo. Doom Eternal havde for meget parkour Jeg havde intet problemer hverken livet eller ammo i 2016, men jeg synes ammo var en mangelvare i Eternal og enig med Parkour. In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just saying Jeg tilhører et mindretal som synes DOOM 2016 er bedre på flere niveauer og generelt et bedre spil. Jeg burde dog nok give Eternal en chance mere. Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
Lilium11 2024-03-10 01:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-10 21:00 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 In reply to: @The_Dude Doom eternal er Peak Doom just sayinghvordan jeg forestiller mig alle Doom Eternals haters griber det an Doom Eternal er peak AAA gaming generelt. Hurtigt, lækkert optimeret og med en sundere tilgang til udfordring end From Software titler, via sit fokus på at øge presset på spilleren gennem højere intensitet og kompleksitet frem for blot at tage 60% af dit HP hver gang du misser et parry/dodge. Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Den video kan simpelthen ikke være ægte. Jeg nægter at tro på vedkommende ikke kan ramme 3 zombies 😅 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
Lilium11 2024-03-11 01:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der findes nogle ret grelle tilfælde af Doom gameplay klip fra journalist-typer, men lige den her tror jeg nu også er fake 😂 Arthur Gies og Dean Takahashi efterlader begge et indtryk af at de nærmest ikke har rørt et spil før, og jeg ved ikke hvorfor man har insisteret på at uploade disse. Måske er det bare for at baite en reaktion? :V Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
FrevS 2024-03-11 17:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ikke at 2016 ikke også er bundsolidt, og på visse niveauer såsom f.eks. atmosfære og æstetik kan jeg godt forstå man foretrækker 2016, men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. Præferencer kan jo dog selvfølgelig være forskellige. Lillium taler sandhedens sprog. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-11 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 Ok, takker. Så koncentrerer jeg mig bare om dem + story så PS: Chadley er den mindst Chad-agtige skabning i alle fiktive universer. Det kan godt være at for at få adgang til mini bosses at du skal finde de der lifestreams i stedet for at klare alle markerede kampe :p det var hvert fald sådan jeg fik adgang i kapitel 8Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-03-12 07:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Lilium11 men gameplayet i Eternal har bare tilføjet så mange ekstra lag at det er svært ikke at se det som en objektiv forbedring. In reply to: @FrevS Lillium taler sandhedens sprog. Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
FrevS 2024-03-12 18:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Like Comment Share 1Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
Lilium11 2024-03-12 19:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eternal virker lidt som 2016 men 25% hurtigere, og så med flere mekanikker smidt ind så man har mere plads at folde sig ud på. Særligt flame belch, meat hook og Slayer Gates er noget jeg blev ret vild med, men også svagheder til fjender, således at der blev taktiske fordele ved at bruge forskellige våben, og holde dem alle sammen i en aktiv konstant rotation. Mange AAA spil kører lidt med den der "her er 20 værktøjer, go make your own fun", men jeg finder det ofte ret lame hvis der så bare er 1-2 ting der bare absolut er bedst. Less is more kan der være en vis visdom I, men det skulle så helst være forenkling af systemer for at presse på andetsteds. Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-12 20:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS In reply to: @McCandlessDK Nahh, less is more. DOOM 2016 var bare sjovere at spille For mig er Eternal det bedste gameplay. Eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven, men atmosfæren og looket vinder "originalen" en smule mere for mig. Spiller du med controller eller mus/tastatur? Jeg har spillet 2016 både på PC og konsol, men jeg tør slet ikke spille Eternal med en controller. Har en kammerat som også er bruger her. Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgradY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
FrevS 2024-03-12 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg mindes han nakkede Eternal på Ps4 med controller og uden auto aim..på normal sværhedsgrad Lisan al Gaib. Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-03-13 08:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @FrevS eller i virkeligheden er det bare mere oven på 2016-udgaven Præcis og det er her, hvor jeg siger, at mere er ikke altid en god en ting. Jeg spillede med controller. Mus og tastetur er for work, not pleasure In reply to: @Lilium11 Det synes jeg ikke rigtigt 2016 gør, det er bare nemmere og langsommere, og dermed mindre sjovt. 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. In reply to: @Lilium11 Men altså som nævnt, så kan præferencer jo variere. Hvis man nu synes 2016 var tilstrækkeligt tough, og at Eternal presser én ud i en spillestil man ikke er fan af, synes er for svær eller hvad det nu måtte være, så er det selvfølgelig en helt fair holdning at have. Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. In reply to: @FrevS Lisan al Gaib. Hah! Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
Lilium11 2024-03-13 11:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Ja tak, det er der jeg er. Godt at høre, at du bakkede ud på din "Eternal er objektivt bedre". Jeg vil ikke engang sige Eternal er for svært, for på den nemmeste sværhedsgrad er det overhovedet ikke uretfærdigt, der tænker jeg de fleste kan være med. Men man bliver stadig presset over i en spillestil, som jeg personligt ikke fandt ligeså tilfredsstillende, det var busy work. En acceptabel konklusion! In reply to: @McCandlessDK 2016 er rigeligt svært på den hårdste sværhedsgrad, lad nu være med at lade som om, at det er et nemt spil. Det har du helt ret I, det var ikke min mening at foregive at det er et nemt spil.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
manutdxdk 2024-03-18 18:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har indtil videre smidt over 30 timer i Unicorn Overlord, og det ligner en tidlig GotY kandidat for mit vedkommende. Fremragende taktisk JRPG og vildt flot spil Like Comment Share 0killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
killingkalle 2024-03-19 09:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende. Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-03-21 07:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu. Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161
For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...154155156157158159160161