Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Citerer Cortex:
Citerer Dark Mac:
Har lige fået Okami i fødselsdagsgave

Tillykke!

Nå men, jeg spiller Jak And Daxter: The Precursor Legacy, fik det med posten i dag, havde ventet omk. 2 måneder....

Morale: Køb ikke noget på "fjeeeernlageer" fra zupernova.dk.....

Fuck hvor sygt
Tomba!
  • 0
Citerer Cortex:
Nå men, jeg spiller Jak And Daxter: The Precursor Legacy, fik det med posten i dag, havde ventet omk. 2 måneder....

Tillykke med dit fantastiske indkøb. 10/10

Hmm, jeg spiller;

Pc: Age Of Mythology
Wii: (Gc spillet...) Super Mario Sunshine
DS: New Super Mario Bros.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Blue Dragon til Xbox360.
Obey my dog!
  • 0
Citerer Jaxxy:
jeg spiller mest CSS og WOW
de sejeste spil

GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC
  • 0
Oblivion...
Staying up forever with RISE!!
  • 0
Har lige downloadet BIOSHOCK demoen. Er du gal den gav mig grafikchok da jeg kom op fra vandet
Det lagger godt nok lidt hos mig i kampens hede men absolut mesterværk og glæder mig absurd meget til at få det rigtge. Har spillet dyret igennem 2 gange nu og det er kun begyndelsen
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
Porre kom lige til at tænke på, spiller du overhovedet? andet end fløjte altså
PSN ID Ravenlore
  • 0
Jeg spiller skate. demoen, og når jeg på fredag får fingre i Bioshock bliver det det som sidder i maskinen non-stop
Xbox Live/PSN Gamertag: KillerToad12 | Wii Friendcode: 8969-7925-1908-1605
  • 0
Lige nu har jeg gang i Anno 1701, MoH Airborne Demo og Sid Meiers Railroad's. Når Warhawk kommer skal det nok lige prøves
  • 0
Dragon Quest - Journey of the cursed king
er 28 timer inde i det , og kan ikke lade det være.
Nihil Ex Nihilo
  • 0
Day of Defeat: Source.
Min signature er blevet nerfed af overfølsomme husmødre:( At være sjofel er en genial kunstform. sigh.
  • 0
PT har jeg kørende i rotation på min PS3:

Ninja Gaiden Sigma (Har dog ikke fået spillet det i nogen uger da jeg er et spasser sted hvor jeg ikke lige kan komme videre, må dog tage mig sammen)

Ghost Recon 2 (Mest online lige nu da jeg også er kommet til et spasser sted men skal altså videre ligesom jeg skal i Ninja Gaiden Sigma.

Fight Night 3 en gang imellem.

Og ellers Virtua Fighter 5 når vennerne er på besøg.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
har lige fået black ind af døren
"I don't hold grudges, but i got a good memory"
  • 0
Jeg spiller mest Bioshock og Super Mario 64 lige nu...
Rock N Roll will never die
  • 0
Citerer Porre-kaj:
jada. chicken invaders 3 xmas edition, og lidt bioshock, UT, COD1 og 2. engang imellem lidt Generals og red alert2, ud over det så er der jo som bekendt fable og homm5, det var så sidste uges spil ^^

Hip hip hurra for Fable
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
Citerer frans:
Citerer Porre-kaj:
jada. chicken invaders 3 xmas edition, og lidt bioshock, UT, COD1 og 2. engang imellem lidt Generals og red alert2, ud over det så er der jo som bekendt fable og homm5, det var så sidste uges spil ^^

Hip hip hurra for Fable

Og Bioshock...
Rock N Roll will never die
  • 0
lige nu spiller jeg Gun

Det næste spil jeg skal have er Stranglehold
The Penitent Man is Humble, He Kneels In Front of God
  • 0
2moons
Hvis I var ludobrikker, var I slået hjem nu!
  • 0
Citerer Math101:
Citerer frans:
Citerer Porre-kaj:

Hip hip hurra for Fable

Og Bioshock...

Det spil er jo en selvfølge.. Det behøves ikke at nævnes
  • 0
Gow - css - halo2 - halo ce - saints row
Niarn mødte 9'eren!
  • 0
Half-Life 2
Staying up forever with RISE!!
  • 0
færdig med killzone klar til black
"I don't hold grudges, but i got a good memory"
  • 0
Halo 2 i MP

Skal lige øve mig lidt inden Halo 3
Let the festivities commence...
  • 0
Så er BIOSHOCK demoen gennemført 7 gange
  • 0
Jeg spiller faktisk ret meget pt. men forskellige titler i singleplayer og multiplayer!

Multiplayer:

Counterstrike (Pc)
Call Of Duty 3 (x360)
Crackdown (x360)

Singleplayer:
Bioshock
The Darkness (er ved at gennemfører det for 2nd gang)
Viva Pinata
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!