Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

prince of persia warrior within, prøver på at få den rigtige slutning hved at få alle livs opgraderingerne
PSN: Lil-Wolf
  • 0
Splinter Cell: Essentials Og CS: Source
Enjoy =)
  • 0
lommebillard..
I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
^

I got my violence in hi-def photorealism!
  • 0
8 gange
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
Har lige gennemført Gun, så skal i gang med Tron 2.0
  • 0
Citerer frans:
8 gange

Slap af frans du har snart gennemført den mere end jeg har (10 gange )
Rock N Roll will never die
  • 0
9 gange.. Im coming
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
Tiger Woods PGA Tour 08 til Wii
Bioshock PC

snart også Guild Wars Eye of the north
Boogie Wii
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Hvis alt går vel, spiller jeg snart Phoenix Wright 3
Obey my dog!
  • 0
lige gennemført splinter cell: chaos theory
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Skal have fat i Bioshock og The Darkness. Så lige pt. Minestryger eller 7-kabale i skolen og så The Darkness demoen derhjemme.
  • 0
Spiller lige p.t. FFXII, dog sidder jeg fast.. rimelig øv tur.. har brug for hjælp hvis der nogen der er villige.. (første gang jeg skal have hjælp i et FF-spil siden VII.. Har det bar nitten over det man!!) Sidder fast ved de der sigil stones i Pharos's tower. Synes hele tiden jeg havner i den der "arena", hvor de der undeads spawner.. shit nogle irriterende aoe's de har. intet problem irritere mig bar....

HJÆÆÆÆÆLP
  • 0
Citerer ToFuX:
Spiller lige p.t. FFXII, dog sidder jeg fast.. rimelig øv tur.. har brug for hjælp hvis der nogen der er villige.. (første gang jeg skal have hjælp i et FF-spil siden VII.. Har det bar nitten over det man!!) Sidder fast ved de der sigil stones i Pharos's tower. Synes hele tiden jeg havner i den der "arena", hvor de der undeads spawner.. shit nogle irriterende aoe's de har. intet problem irritere mig bar....

HJÆÆÆÆÆLP

Jeg er har selv droppet spillet, men kan huske jeg brugte en af disse guides:

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/459841.html

Håber det er til nogen hjælp
Obey my dog!
  • 0
  • Veto
  • Veto
Jeg spiller Warhawk
  • 0
Spiller Rainbow six - las vegas online en del ^^ Kommer godt op i rangen efterhånden ^^
I'm in a cardboard box.... Who I'm I?
  • 0
Spiller en god blanding af shadowrun og lidt blue dragon.
Burde komme igang med crackdown, overlord og lidt andre titler som bare har hængt i dvd-hylden alt for længe.

Damn, multiplayer games has destroyed my single-player career

Det kommer jeg vel nok over, i og med at jeg snart mister internetforbindelsen i nogle måneder.
Techsupport@gamersnight
  • 0
Så er Bioshock bestilt!

ææælsker det spil.

Det næste bliver Crackdown. Men det må da snart ryge lidt ned i pris. Det har været ude i et ½ år, og det koster næsten lige så meget som Bioshock.

Har forresten købt 6 Xbox360 spil inden for den sidste uge.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Shoujo:
Citerer ToFuX:

HJÆÆÆÆÆLP

Jeg er har selv droppet spillet, men kan huske jeg brugte en af disse guides:

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/459841.html

Håber det er til nogen hjælp

selvfølgelig er det den sidste glyph jeg manglede... TYPISK.. nå men de to timers træning kommer vel til gode på et tidspunkt.. nu det bar at kravle hele vejen op igen.. det blir fedt
  • 0
Jeg spiller, Spyro The Dragon til PS1
  • 0
Viva Pinata
Fighter & Horror fan
  • 0
Jeg spiler LoTRO for tiden
I got my violence in hi-def photorealism!
  • 0
Jak 3 - slet slet ikke på højde med to'eren, men jeg har åbenbart ikke bedre ting at tage mig til
  • 0
Two Worlds på PC. Superfedt spil, omend man lige skal over nogen hurdles inden det bliver rigtigt sjovt.
Jeg får ret og jeg får fred
  • 0
Dynasty warriors: Empires
Vær bange, selvom jeg ikke vises online, holder jeg øje :-P
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!