Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Emiliatrix
Emiliatrix
Halo 2 i MP

Skal lige øve mig lidt inden Halo 3

Let the festivities commence...
frans
frans
Så er BIOSHOCK demoen gennemført 7 gange

The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
Mythos
Mythos
Jeg spiller faktisk ret meget pt. men forskellige titler i singleplayer og multiplayer!

Multiplayer:

Counterstrike (Pc)
Call Of Duty 3 (x360)
Crackdown (x360)

Singleplayer:
Bioshock
The Darkness (er ved at gennemfører det for 2nd gang)
Viva Pinata

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
ashwx
ashwx
prince of persia warrior within, prøver på at få den rigtige slutning hved at få alle livs opgraderingerne

PSN: Lil-Wolf
TheSaz
TheSaz
Splinter Cell: Essentials Og CS: Source

Enjoy =)
Missing Avatar
hanmik
lommebillard..

I took an IQ test, the results were negative.
frans
frans
8 gange

The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
Math101
Math101
Citerer frans:
8 gange

Slap af frans du har snart gennemført den mere end jeg har (10 gange )

Rock N Roll will never die
frans
frans
9 gange.. Im coming

The_Dude
The_Dude
Tiger Woods PGA Tour 08 til Wii
Bioshock PC

snart også Guild Wars Eye of the north
Boogie Wii

Y can't metroid crawl ?
Shoujo
Shoujo
Hvis alt går vel, spiller jeg snart Phoenix Wright 3

Obey my dog!
Casper Hansen
Casper Hansen
Skal have fat i Bioshock og The Darkness. Så lige pt. Minestryger eller 7-kabale i skolen og så The Darkness demoen derhjemme.

ToFuX
ToFuX
Spiller lige p.t. FFXII, dog sidder jeg fast.. rimelig øv tur.. har brug for hjælp hvis der nogen der er villige.. (første gang jeg skal have hjælp i et FF-spil siden VII.. Har det bar nitten over det man!!) Sidder fast ved de der sigil stones i Pharos's tower. Synes hele tiden jeg havner i den der "arena", hvor de der undeads spawner.. shit nogle irriterende aoe's de har. intet problem irritere mig bar....

HJÆÆÆÆÆLP

Shoujo
Shoujo
Citerer ToFuX:
Spiller lige p.t. FFXII, dog sidder jeg fast.. rimelig øv tur.. har brug for hjælp hvis der nogen der er villige.. (første gang jeg skal have hjælp i et FF-spil siden VII.. Har det bar nitten over det man!!) Sidder fast ved de der sigil stones i Pharos's tower. Synes hele tiden jeg havner i den der "arena", hvor de der undeads spawner.. shit nogle irriterende aoe's de har. intet problem irritere mig bar....

HJÆÆÆÆÆLP

Jeg er har selv droppet spillet, men kan huske jeg brugte en af disse guides:

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/459841.html

Håber det er til nogen hjælp

Obey my dog!
Tekkenmover
Tekkenmover
Spiller Rainbow six - las vegas online en del ^^ Kommer godt op i rangen efterhånden ^^

I'm in a cardboard box.... Who I'm I?
christianmp
christianmp
Spiller en god blanding af shadowrun og lidt blue dragon.
Burde komme igang med crackdown, overlord og lidt andre titler som bare har hængt i dvd-hylden alt for længe.

Damn, multiplayer games has destroyed my single-player career

Det kommer jeg vel nok over, i og med at jeg snart mister internetforbindelsen i nogle måneder.

Techsupport@gamersnight
Sturmgeist
Sturmgeist
Så er Bioshock bestilt!

ææælsker det spil.

Det næste bliver Crackdown. Men det må da snart ryge lidt ned i pris. Det har været ude i et ½ år, og det koster næsten lige så meget som Bioshock.

Har forresten købt 6 Xbox360 spil inden for den sidste uge.

IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
ToFuX
ToFuX
Citerer Shoujo:
Citerer ToFuX:

HJÆÆÆÆÆLP

Jeg er har selv droppet spillet, men kan huske jeg brugte en af disse guides:

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/459841.html

Håber det er til nogen hjælp

selvfølgelig er det den sidste glyph jeg manglede... TYPISK.. nå men de to timers træning kommer vel til gode på et tidspunkt.. nu det bar at kravle hele vejen op igen.. det blir fedt

Reptillo
Reptillo
Jeg spiler LoTRO for tiden

I got my violence in hi-def photorealism!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!