SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
the_magnum_scout 2007-10-14 15:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Let tråd hvor man siger hvilket spil man sidst gennemførte... mit er flatout 2...Gamertag: Juon SRF Like Comment Share 0Tupiaz 2007-10-14 15:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det må være bioshock.Signatur er overvurderet. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2007-10-14 15:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible må være FInal fantasy X for anden gang er godt nok ved at være meget lang tid siden jeg har gennemført et spilBye bye Like Comment Share 0 frans 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Episode 1. Fandme et klassespil... Også selvom det kun tog 3 timer The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OkamiDer findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0kofi 2007-10-14 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of duty 3 Ps3 eller måske hitman contractsYes there will be peanuts.... Like Comment Share 0sp00k 2007-10-14 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Ep. 2 Før det var det vist Halo 2 og så Bioshock. Like Comment Share 0Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Tupiaz 2007-10-14 15:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det må være bioshock.Signatur er overvurderet. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2007-10-14 15:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible må være FInal fantasy X for anden gang er godt nok ved at være meget lang tid siden jeg har gennemført et spilBye bye Like Comment Share 0 frans 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Episode 1. Fandme et klassespil... Også selvom det kun tog 3 timer The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OkamiDer findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0kofi 2007-10-14 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of duty 3 Ps3 eller måske hitman contractsYes there will be peanuts.... Like Comment Share 0sp00k 2007-10-14 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Ep. 2 Før det var det vist Halo 2 og så Bioshock. Like Comment Share 0Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
The Pez Dispenser 2007-10-14 15:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible må være FInal fantasy X for anden gang er godt nok ved at være meget lang tid siden jeg har gennemført et spilBye bye Like Comment Share 0 frans 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Episode 1. Fandme et klassespil... Også selvom det kun tog 3 timer The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OkamiDer findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0kofi 2007-10-14 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of duty 3 Ps3 eller måske hitman contractsYes there will be peanuts.... Like Comment Share 0sp00k 2007-10-14 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Ep. 2 Før det var det vist Halo 2 og så Bioshock. Like Comment Share 0Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
frans 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Episode 1. Fandme et klassespil... Også selvom det kun tog 3 timer The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OkamiDer findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0kofi 2007-10-14 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of duty 3 Ps3 eller måske hitman contractsYes there will be peanuts.... Like Comment Share 0sp00k 2007-10-14 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Ep. 2 Før det var det vist Halo 2 og så Bioshock. Like Comment Share 0Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Simon Kolbe Strange 2007-10-14 15:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OkamiDer findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0kofi 2007-10-14 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of duty 3 Ps3 eller måske hitman contractsYes there will be peanuts.... Like Comment Share 0sp00k 2007-10-14 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Ep. 2 Før det var det vist Halo 2 og så Bioshock. Like Comment Share 0Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
kofi 2007-10-14 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of duty 3 Ps3 eller måske hitman contractsYes there will be peanuts.... Like Comment Share 0sp00k 2007-10-14 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Ep. 2 Før det var det vist Halo 2 og så Bioshock. Like Comment Share 0Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
sp00k 2007-10-14 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible HL2:Ep. 2 Før det var det vist Halo 2 og så Bioshock. Like Comment Share 0Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Sturmgeist 2007-10-14 15:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Just CauseIF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Like Comment Share 0dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
dbbuu 2007-10-14 16:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Weird Al 2007-10-14 16:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført HL2:EP1GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Detektiven 2007-10-14 16:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Steel, tror jeg. Er noob til at gennemføre spil. MIN BLOG!! Smid en kommentar. http://mikkeldk.blogspot.com/ Like Comment Share 0Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Psykocyber 2007-10-14 16:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible WiC er lige blevet gennemført Sidste mission (på hard self.) er sgu ikke nem. Like Comment Share 0Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Mythos 2007-10-14 16:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible De spil jeg gennemførte for nyligt... - Bioshock - The Darkness 2 rigtig fede xbox titler... venter kun på spil som fanger mig lige så meget... men har dog lige købt Colin McRae: DIRT og NHL 2008 som jeg regner med at bruge noget tid på her i den nærmeste tid There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
RedForman 2007-10-14 16:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gennemførte BioShock i dag. Skal nu spille det som ond "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" Like Comment Share 0Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Broch83 2007-10-14 16:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Beyond good and evíl til GC. Klasse spil... Like Comment Share 0Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Hyuuga 2007-10-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible BioshockIf it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3? Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Tubi 2007-10-14 17:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx?Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Virus 2007-10-14 17:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Super Paper Mario Like Comment Share 0Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Weird Al 2007-10-14 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC Like Comment Share 0Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Kebab 2007-10-14 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Half-Life 2: Episode 2 Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.Jeg har ingen ide om hvad jeg laver. Like Comment Share 0Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Don-C is back 2007-10-14 17:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Call of Duty 4 Demoen heh Tillagt 2007-10-14 17:48: Den er rimelig lækker!http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla Like Comment Share 0Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Tubi 2007-10-14 17:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Weird Al:Citerer Tubi:Half-Life 2: Episode 2 er det bare mig, eller er det som om at alle (måske ikke her men især på Steam forums) virkelig hader Alyx? Jeg synes hun er hot. Jah ikke bare det! Men jeg kan også virkelig godt lide hendes personlighed, og det eneste der rigtig forhindrede mig i at nyde Episode 2 100% var frygten for hvad der sker til sidst i episode 3. Jeg håber virkelig hun er med i fremtiden, jeg har det bare sådan at man kan ikke sige Gordon Freeman uden også at sige Alyx. Man kan ikke sige Half-Life uden at sige Alyx, hverfald ikke i mine øjne. Så jeg håber virkelig hun er med i Half-Life 3-4-5 osv. Dog måske ikke med så aktive roller, selvom det ville være enormt fedt. Men det er lidt ligesom Alyx der adskiller Half-Life fra at være et andet fps. (ah, det var dejligt at få ud) Men jeg syntes bare det mærkeligt at folk på steam syntes hun er irriterende, men enhver mand sin smag går jeg ud fra.Mit portfolie: http://s29.photobucket.com/albums/c280/Tobias-T007/Portfolio/ Like Comment Share 0MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
MAstergamer300 2007-10-14 17:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo3Tomba! Like Comment Share 0Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Veto 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Halo 3, en uge efter Bioshock og nu sidder jeg og kæmper som en gal for at få sprængt ham, sidste boss i Gears of War, i stykker Like Comment Share 0Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100
Guffi 2007-10-14 18:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige gennemført Halo3. Mit første Halo spil og fik det gennemført Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:1234567...100