Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilket spil gennemførte du sidst?

Uncharted 2. Jeg synes altså, de Uncharted spil er lidt for meget gentagelse.
Alt for få puzzles. Alt for meget skyderi.
7/10
Twilight princess hd

Er gået igang med Devils Third. Så kan jeg begynde på Tokyo Mirage næste uge
Y can't metroid crawl ?
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Borderlands 2
Gennemførte hovedspillet og den først DLC (Captain Scarlett and her Pirate's Booty) alene. Synes det var udmærket. Historien er ikke noget specielt, og synes heller ikke spillet virker helt balanceret når man er 1 spiller. Der er ingen til at hjælpe dig op når du er nede i "Fight for your life". Særligt irriterende er det ved bosser, for de får fuld liv igen når du dør, men du mister ammo og penge. Synes også missionerne er alt for ens. Tage ud til et bestemt område (som ofte er meget langt væk) og dræb en fjende, og kom tilbage. Derefter bliver du sendt ud til et nyt område (nogle gange det samme område du lige er kommet tilbage fra) og gør det igen. Efter 40 timer har jeg fået nok. Tror ikke jeg kommer til at spille resten af DLCeren. Men overall et rigtig godt spil, og kan forstille mig at det er endnu sjover hvis man er 4 spiller. 7/10

Spillede forresten som Axton.
  • 0
killzone Mercenary blev gennemført på PS Vitaen
for mig er det den bedst fps shooter til maskinen, flor grafik, og spillet får udnyttet mange af vitaens herlige funktioner
nu vil jeg nok mest bruge vitaen til mere "hygge spil", da jeg får lidt transport tid på arbejde, har jeg besluttet af den skulle findes frem fra rode skuffen igen
1 times transport hver vej, rigeligt til jeg får den udnyttet på maskinen
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Jak and Daxter 1 remastered gennemført 100% i går nat. Har aldrig spillet det før men tøsen insisterede på at kan man lide Crash Bandicoot så vil man også kunne lide Jak n' Daxter. Jeg har ellers altid været rettere ikke-entusiastisk om at prøve det fordi jeg synes det lignede Spyro for meget og fordi jeg ikke er solgt på at skulle samle en masse ting.

Heh, nå men jeg blev i hvertfald lokket til at give det en chance og det var ikke nogen dårlig idé for det var et rigtig godt spil! Jeg synes der var lidt fnidder ved styringen omkring dobbelt-hop men udover det så var det en rigtig fin platformer og jeg er glad for at jeg fik lagt turen forbi.

Jeg tror nok jeg vil give det et 8-tal for god platforming med varierede udfordringer og havde jeg ikke synes at jeg fuckede lige lovligt mange dobbelt-hop op (jeg er rimelig okay til den her genre, så svært kan det vel ikke være at trykke på x to gange :V) og Spider Cave lige tilsidst værende lige træls nok med skjulte precursor æg, ja så havde vi nok lagt på en 9'er.

Solid titel Naughty Dog. Kan i ikke gå tilbage til at lave spil i stedet for film pls
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg fik lige gennemført Shadow of Mordor.. hold op et spil, hvor var det godt... ikke overrasket over det løb med et par priser i sin tid var vild med det hele vejen igennem, og skal nu til at gå efter platinum trophy i det sluttede af med 75% - så det ikke meget jeg mangler
  • 0
Valiant Hearts - The Great War.

Historien bliver rigtig godt fortalt, og kan godt lide hvordan man får fakta undervejs i spillet. Til sidst så blev de forskellige puzzles lidt det samme, men til gengæld var de oftest udfordrende. Derfor gjorde det ikke så meget.

Til gengæld var slutningen vild nok, og jeg havde egentlig ikke set det komme.

Positiv overraskelse. Jeg hentede det en gang da det var på Gold på Xbox One.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Fik endelig grindet nok til at slaa De Elendige 4 I Pokémon Platinum I gaar. Det er foerste gang jeg gennefoerer et spil I D/P/Pl trioen og jeg syntes faktisk at det var virkelig godt. Musikken og grafikken gav spillet en virkelig hyggelig stemming og der var nok bullshit til at jeg blev noed til at udskifte min taktik en gang I mellem.
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Assassin's Creed: Black Flag
Endte på 74% gennemført på 38 timer. Udemærket gameplay, god grafik, stor frihed under missionerne. Styringen er lidt irriterende, for ofte hopper eller klatre han op på ting han ikke skal. Særligt irriterende når man er presset under en mission. 7/10
  • 0
Pony Island

Det er et virkeligt spændende spil og kan anbefales, hvis man kan lide psychological horror
You will find your flow when you go robot ✧・゚:* \(◕ヮ◕)ノ
  • 0
gennemførte lige Transformers Devastation som transformers fan var det hyggeligt med et gensyn med mine yndlings robotter, men spillet blev sgu lidt ensformigt i længden... langt fra på niveau med War for Cybertron og Fall of Cybertron
udmærket Hack'n'slash, men så vsr det ærligt ikke bedre, desværre
  • 0
Everybodys gone to The rapture.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!