SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Stampe128 2014-08-09 14:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Ultimate DOOM. Jeg har faktisk aldrig spillet det før, men jeg kan konstatere, at det stadigvæk holder! Derefter gik jeg i gang med DOOM II, som jeg har prøvet lidt før for mange år siden og som starter fremragende (den nye shotgun er fantastisk). Men jeg synes lidt luften går af ballonen midtvejs, så jeg er kørt fast. Like Comment Share 0jalokin 2014-08-09 16:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit sidste gennemførte spil var så vidt jeg husker Company of Heroes 2. Ret fedt strategispil Like Comment Share 0heinovich 2014-08-09 20:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible spec ops: the line ikke noget sindsoprivende gameplay, men for fanden en historie der har dybe rødder i dommedag nu filmen. En fortælling om krigens rædsler, og de valg du skal træffe for en lille special enhed på 4 mand. er du den gode eller den onde. sort/hvidt eller er du kommet i gråzonen. Især mindeværdigt for en scene/bane hvor du bombardere fjenden med napalm. (for hvem er det man bomber) hvis du har været liderlig efter et fps, hvor historien er vigtig. så snyd dig ikke for den perle Like Comment Share 0 pazzoa 2014-09-10 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Valiant Hearts på Xbox One Mit første spil på min nyeste maskine er blevet gennemført. Og sikke et! Var ellers igang med Murdered Soul Suspect på PS4, men kom til at kede mig for meget til sidst, så gad ikke at gøre det færdigt selvom jeg var ved slutningen (Valiant Hearts) Fantastisk art stil, og virkelig vidunderlig soundtrack som støtter rigtig godt op om spillets historie. Var meget overrasket over at det fangede mig så godt, da "tegneserie" stil ikke rigtig er mig i spil. Men vil gå så langt at sige, at det er det bedste spil jeg har spillet igennem i år- og jeg regner med at nappe de sidste 3 achivements for at få 1000/1000 i det. Kan varmt anbefales herfra! Mere af den slags typer spil! Like Comment Share 0videospil 2014-09-14 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Last of Us - remastered og Diablo 3 LOS. Begge til PS4 Like Comment Share 0AsukasTwin 2014-09-24 22:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Age: Origins og Dragon Age 2 som optakt til Inquisition. Ventetiden er uudholdelig! Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-25 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Order 1866 Kan godt være spillet har modtaget en del lunkne anmeldelser. Og er blevet kritiseret for sine mange cut scenes og quick time events osv. Men jeg synes at man snyder sig selv for en rigtig god oplevelse med dette spil. Historien og universet omkring sidder bare lige i skabet, hvis man er til den slags. Og synes da at spillets længde viste sig at være ganske passende for spillet. Grafisk noget af det flotteste jeg har set, og det virker lovende for konsollerne hvis der bliver udgivet flere spil af den slags. Gameplayet bliver måske lidt det samme hen af vejen, og jeg oplevede til tider en lidt træls styring, når det så er sagt, så synes jeg nu ikke at det var så ringe som folk har gjort det til. Godt spil! Dog ikke noget jeg lige hiver frem igen for at køre igennem i den nærmeste tid. Like Comment Share 0Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
jalokin 2014-08-09 16:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit sidste gennemførte spil var så vidt jeg husker Company of Heroes 2. Ret fedt strategispil Like Comment Share 0heinovich 2014-08-09 20:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible spec ops: the line ikke noget sindsoprivende gameplay, men for fanden en historie der har dybe rødder i dommedag nu filmen. En fortælling om krigens rædsler, og de valg du skal træffe for en lille special enhed på 4 mand. er du den gode eller den onde. sort/hvidt eller er du kommet i gråzonen. Især mindeværdigt for en scene/bane hvor du bombardere fjenden med napalm. (for hvem er det man bomber) hvis du har været liderlig efter et fps, hvor historien er vigtig. så snyd dig ikke for den perle Like Comment Share 0 pazzoa 2014-09-10 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Valiant Hearts på Xbox One Mit første spil på min nyeste maskine er blevet gennemført. Og sikke et! Var ellers igang med Murdered Soul Suspect på PS4, men kom til at kede mig for meget til sidst, så gad ikke at gøre det færdigt selvom jeg var ved slutningen (Valiant Hearts) Fantastisk art stil, og virkelig vidunderlig soundtrack som støtter rigtig godt op om spillets historie. Var meget overrasket over at det fangede mig så godt, da "tegneserie" stil ikke rigtig er mig i spil. Men vil gå så langt at sige, at det er det bedste spil jeg har spillet igennem i år- og jeg regner med at nappe de sidste 3 achivements for at få 1000/1000 i det. Kan varmt anbefales herfra! Mere af den slags typer spil! Like Comment Share 0videospil 2014-09-14 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Last of Us - remastered og Diablo 3 LOS. Begge til PS4 Like Comment Share 0AsukasTwin 2014-09-24 22:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Age: Origins og Dragon Age 2 som optakt til Inquisition. Ventetiden er uudholdelig! Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-25 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Order 1866 Kan godt være spillet har modtaget en del lunkne anmeldelser. Og er blevet kritiseret for sine mange cut scenes og quick time events osv. Men jeg synes at man snyder sig selv for en rigtig god oplevelse med dette spil. Historien og universet omkring sidder bare lige i skabet, hvis man er til den slags. Og synes da at spillets længde viste sig at være ganske passende for spillet. Grafisk noget af det flotteste jeg har set, og det virker lovende for konsollerne hvis der bliver udgivet flere spil af den slags. Gameplayet bliver måske lidt det samme hen af vejen, og jeg oplevede til tider en lidt træls styring, når det så er sagt, så synes jeg nu ikke at det var så ringe som folk har gjort det til. Godt spil! Dog ikke noget jeg lige hiver frem igen for at køre igennem i den nærmeste tid. Like Comment Share 0Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
heinovich 2014-08-09 20:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible spec ops: the line ikke noget sindsoprivende gameplay, men for fanden en historie der har dybe rødder i dommedag nu filmen. En fortælling om krigens rædsler, og de valg du skal træffe for en lille special enhed på 4 mand. er du den gode eller den onde. sort/hvidt eller er du kommet i gråzonen. Især mindeværdigt for en scene/bane hvor du bombardere fjenden med napalm. (for hvem er det man bomber) hvis du har været liderlig efter et fps, hvor historien er vigtig. så snyd dig ikke for den perle Like Comment Share 0 pazzoa 2014-09-10 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Valiant Hearts på Xbox One Mit første spil på min nyeste maskine er blevet gennemført. Og sikke et! Var ellers igang med Murdered Soul Suspect på PS4, men kom til at kede mig for meget til sidst, så gad ikke at gøre det færdigt selvom jeg var ved slutningen (Valiant Hearts) Fantastisk art stil, og virkelig vidunderlig soundtrack som støtter rigtig godt op om spillets historie. Var meget overrasket over at det fangede mig så godt, da "tegneserie" stil ikke rigtig er mig i spil. Men vil gå så langt at sige, at det er det bedste spil jeg har spillet igennem i år- og jeg regner med at nappe de sidste 3 achivements for at få 1000/1000 i det. Kan varmt anbefales herfra! Mere af den slags typer spil! Like Comment Share 0videospil 2014-09-14 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Last of Us - remastered og Diablo 3 LOS. Begge til PS4 Like Comment Share 0AsukasTwin 2014-09-24 22:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Age: Origins og Dragon Age 2 som optakt til Inquisition. Ventetiden er uudholdelig! Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-25 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Order 1866 Kan godt være spillet har modtaget en del lunkne anmeldelser. Og er blevet kritiseret for sine mange cut scenes og quick time events osv. Men jeg synes at man snyder sig selv for en rigtig god oplevelse med dette spil. Historien og universet omkring sidder bare lige i skabet, hvis man er til den slags. Og synes da at spillets længde viste sig at være ganske passende for spillet. Grafisk noget af det flotteste jeg har set, og det virker lovende for konsollerne hvis der bliver udgivet flere spil af den slags. Gameplayet bliver måske lidt det samme hen af vejen, og jeg oplevede til tider en lidt træls styring, når det så er sagt, så synes jeg nu ikke at det var så ringe som folk har gjort det til. Godt spil! Dog ikke noget jeg lige hiver frem igen for at køre igennem i den nærmeste tid. Like Comment Share 0Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
pazzoa 2014-09-10 00:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Valiant Hearts på Xbox One Mit første spil på min nyeste maskine er blevet gennemført. Og sikke et! Var ellers igang med Murdered Soul Suspect på PS4, men kom til at kede mig for meget til sidst, så gad ikke at gøre det færdigt selvom jeg var ved slutningen (Valiant Hearts) Fantastisk art stil, og virkelig vidunderlig soundtrack som støtter rigtig godt op om spillets historie. Var meget overrasket over at det fangede mig så godt, da "tegneserie" stil ikke rigtig er mig i spil. Men vil gå så langt at sige, at det er det bedste spil jeg har spillet igennem i år- og jeg regner med at nappe de sidste 3 achivements for at få 1000/1000 i det. Kan varmt anbefales herfra! Mere af den slags typer spil! Like Comment Share 0videospil 2014-09-14 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Last of Us - remastered og Diablo 3 LOS. Begge til PS4 Like Comment Share 0AsukasTwin 2014-09-24 22:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Age: Origins og Dragon Age 2 som optakt til Inquisition. Ventetiden er uudholdelig! Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-25 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Order 1866 Kan godt være spillet har modtaget en del lunkne anmeldelser. Og er blevet kritiseret for sine mange cut scenes og quick time events osv. Men jeg synes at man snyder sig selv for en rigtig god oplevelse med dette spil. Historien og universet omkring sidder bare lige i skabet, hvis man er til den slags. Og synes da at spillets længde viste sig at være ganske passende for spillet. Grafisk noget af det flotteste jeg har set, og det virker lovende for konsollerne hvis der bliver udgivet flere spil af den slags. Gameplayet bliver måske lidt det samme hen af vejen, og jeg oplevede til tider en lidt træls styring, når det så er sagt, så synes jeg nu ikke at det var så ringe som folk har gjort det til. Godt spil! Dog ikke noget jeg lige hiver frem igen for at køre igennem i den nærmeste tid. Like Comment Share 0Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
videospil 2014-09-14 21:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Last of Us - remastered og Diablo 3 LOS. Begge til PS4 Like Comment Share 0AsukasTwin 2014-09-24 22:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Age: Origins og Dragon Age 2 som optakt til Inquisition. Ventetiden er uudholdelig! Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-25 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Order 1866 Kan godt være spillet har modtaget en del lunkne anmeldelser. Og er blevet kritiseret for sine mange cut scenes og quick time events osv. Men jeg synes at man snyder sig selv for en rigtig god oplevelse med dette spil. Historien og universet omkring sidder bare lige i skabet, hvis man er til den slags. Og synes da at spillets længde viste sig at være ganske passende for spillet. Grafisk noget af det flotteste jeg har set, og det virker lovende for konsollerne hvis der bliver udgivet flere spil af den slags. Gameplayet bliver måske lidt det samme hen af vejen, og jeg oplevede til tider en lidt træls styring, når det så er sagt, så synes jeg nu ikke at det var så ringe som folk har gjort det til. Godt spil! Dog ikke noget jeg lige hiver frem igen for at køre igennem i den nærmeste tid. Like Comment Share 0Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
AsukasTwin 2014-09-24 22:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dragon Age: Origins og Dragon Age 2 som optakt til Inquisition. Ventetiden er uudholdelig! Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-25 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Order 1866 Kan godt være spillet har modtaget en del lunkne anmeldelser. Og er blevet kritiseret for sine mange cut scenes og quick time events osv. Men jeg synes at man snyder sig selv for en rigtig god oplevelse med dette spil. Historien og universet omkring sidder bare lige i skabet, hvis man er til den slags. Og synes da at spillets længde viste sig at være ganske passende for spillet. Grafisk noget af det flotteste jeg har set, og det virker lovende for konsollerne hvis der bliver udgivet flere spil af den slags. Gameplayet bliver måske lidt det samme hen af vejen, og jeg oplevede til tider en lidt træls styring, når det så er sagt, så synes jeg nu ikke at det var så ringe som folk har gjort det til. Godt spil! Dog ikke noget jeg lige hiver frem igen for at køre igennem i den nærmeste tid. Like Comment Share 0Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
pazzoa 2015-03-25 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Order 1866 Kan godt være spillet har modtaget en del lunkne anmeldelser. Og er blevet kritiseret for sine mange cut scenes og quick time events osv. Men jeg synes at man snyder sig selv for en rigtig god oplevelse med dette spil. Historien og universet omkring sidder bare lige i skabet, hvis man er til den slags. Og synes da at spillets længde viste sig at være ganske passende for spillet. Grafisk noget af det flotteste jeg har set, og det virker lovende for konsollerne hvis der bliver udgivet flere spil af den slags. Gameplayet bliver måske lidt det samme hen af vejen, og jeg oplevede til tider en lidt træls styring, når det så er sagt, så synes jeg nu ikke at det var så ringe som folk har gjort det til. Godt spil! Dog ikke noget jeg lige hiver frem igen for at køre igennem i den nærmeste tid. Like Comment Share 0Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Stampe128 2015-03-26 08:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hotline Miami 2. Værdig efterfølger til et af mine absolutte yndlingsspil! Like Comment Share 0coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
coolking18 2015-03-26 22:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dying Light Like Comment Share 0The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
The_Dude 2015-03-28 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wind Waker HD Wolfenstein new orderY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Oleg Rasputin Molotov 2015-03-28 17:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 1, 2 og 3 Bayonetta 2, og Dying Light Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
pazzoa 2015-03-28 21:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible A Bird Story Kan Gao gør det igen! Like Comment Share 0jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
jalokin 2016-01-29 17:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ret længe siden, at tråden har været i brug, men jeg synes nu, at den fortjener at komme til live igen. Mit sidste gennemførte spil var Bioshock Infinite. Spoiler: Jeg er ikke umiddelbart fan af det arkademæssige gameplay, men det er jo en smagssag. Personligt synes jeg, at spillet var rigtig flot, da det starter med alle sine sprudlende farver - dog var jeg knap så glad for den dunkle sidste halvdel af spillet. Spillet blev dog udelukkende spillet på grund af historien, og den skuffede bestemt ikke. Især ikke med plot twistet i slutningen. Like Comment Share 0Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Mythos 2016-01-30 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - forza horizon 2 - rise of the Tomb raider - mortal kombat xThere is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Magnus Laursen GR® 2016-01-30 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning.Other M. Like Comment Share 0The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
The_Dude 2016-01-31 11:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efterY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Magnus Laursen GR® 2016-01-31 19:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede?Other M. Like Comment Share 0Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Stampe128 2016-01-31 20:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fire Emblem: Awakening. Rigtig fedt strategi-spil. Ikke så svært som så mange andre taktiske turbaserede spil, hvilket er et stort plus for mig - jeg er normalt elendig til genren, hvis man ikke har mulighed for at grinde. Like Comment Share 0mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
mikker1448 2016-03-13 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grim fandango remastered på PS4, et dejligt gensyn med en klassiker fra LucasArts. Ser frem til Day of the Tentacle remastered snart kommer til PS4. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Ak-master 2016-03-14 16:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
The_Dude 2016-03-14 19:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Tillagt 2016-03-14 19:42: Citerer Magnus Laursen:Citerer The_Dude:Citerer Magnus Laursen:Knights of the Old Republic. Det er ældet med imponerende ynde, om end det fortjener et par tekniske justeringer og muligheden for at spille i højere opløsning. Hvis du har spillet på pc er der jo mods til den slags. Kørte selv widescreen og 1920x1080 Har selv kun gennemført det den ene gang her men ja det holder sku så mange år efter Yes, jeg kørte det også med 'Flawless Widescreen', men det var desværre ikke uden problemer. Det var kun hver femte-sjette gang jeg startede spillet, at det rent faktisk var i fuld skærm. Og det crashede tit når jeg quicksavede, med den katastrofale konsekvens at mit QS fil blev slettet. Var det noget du oplevede? Der findes vidst 2 måeder at få widescreen. Det var ikke Flawless Widescreen jeg brugte. Oplevede ikke et eneste problem Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Ak-master 2016-03-14 23:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:hvad med det kommende Ratchet and Clank ? Jep, hvis alt går vel, får jeg snart investeret i en PS4. Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før). Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Spyro 2 Good stuff. Men minder mig også kun om, hvor meget jeg savner platformers. Også på trods af spillets (og konkurrenternes) enkelte forældede spilmekanikker. Men mon ikke en moderne platformer kunne finde en vej uden om disse faldgruber? Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Ak-master 2016-03-14 23:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Oleg Rasputin Molotov:Har selv lige gennemspillet Spyro 1, 2 og 3, igen, igen, igen, men som download på PS3 Store - Spillede du diskudgaven, eller? Også download. Jeg tændte maskinen og ledte efter noget at spille, og der var Spyro jo lige. Jeg har ingen af dem på disc. Faktisk havde jeg kun 1'ern dengang, og det var (selvfølgelig) ikke engang en original kopi.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100
Oleg Rasputin Molotov 2016-03-14 23:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid? Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage Relax, I'm just fuckin' with ya. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...9293949596979899100