Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilket spil gennemførte du sidst?

Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Fedt nok Så kommer næste spørgsmål nemlig; Lagger de også helt hjernedødt hos dig? Tænker både musikken, men også selve billedet, hvis der er lidt rigeligt med aktivitet på skærmen på samme tid?

Nope. Det kører helt fint. På PS3.

Citerer Oleg Rasputin Molotov:
Det gør de hos mig, så jeg er meget ked af at have solgt diskudgaverne for år tilbage

Det ville jeg også være ked af. Lag eller ej. hehe
This post is 99% beef and the rest exaggeration
Citerer Ak-master:
Nope. Det kører helt fint. På PS3.

Kan være de skal gen-downloades så. Man har jo hørt om at der er sket fejl under downloadingen, men stadig mærkeligt.

Citerer Ak-master:
Det ville jeg også være ked af. Lag eller ej. hehe

Det var også med et sorgende hjerte, men der var en gut der havde oprettet en (jeg vil gerne købe) annonce på dba, hvor han ville give en betydelig mønt for de tre spil.

Nå, men tak for svaret
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Shadows of the Damned
Mega underligt og alt, alt for fedt. Jeg var totalt underholdt hele vejen igennem og oplevede kun enkelte frustrerende elementer (alle de der "dødskys"/jagte-sekvenser). Men jeg er også kæmpe sucker for over-the-shoulder survival-horror og syrede spilfortællinger.

Portal 2
Jeg var stolt over at kunne gennemføre spillet helt uden hjælp udefra (jeg måtte opgive det første Portal, da jeg ikke kunne løse det sidste test chamber). Stadig absolut de bedste forsøg med (sort) humor i videospil. Helt igennem perfekt manuskript og langt hen ad vejen nogle glimrende puzzles, selvom jeg til tider syntes at maling-puzzle-delen blev lidt træg i det.

Det er lang tid siden jeg har spillet to så gode spil lige efter hinanden - begge to næsten til topkarakter.

Nu er jeg så i gang med Batman: Arkham Origins som umiddelbart nok kommer til at ødelægge den streak. Det er min egen skyld, men jeg har et uhensigtsmæssigt "completion"-gen, der gør at jeg IKKE KAN LADE VÆRE med at samle extortion files og smadre network relays, selvom det er PISSEKEDELIGT. Og den type spilelementer er mit generelle problem med open world-spil. Jeg er lidt masochistisk anlagt på det punkt åbenbart.
  • 0
Citerer Ak-master:
Er gået i gang med Spyro 1 nu. Efter 2 timer har jeg allerede mere end 50% (jeg har dog også spillet det en del gange før).
Dette spil minder mig til gengæld om, at man altid skal spille platformers i kronologisk rækkefølge. Etteren mangler pludselig flere ting nu.

Heriblandt en auto-save funktion... Så jeg fik vist ikke lige gennemført Spyro 1 i denne omgang.
Gik derefter på Storen for at lede efter andre PS1-spil... Det måtte jeg så ikke. Havde lykkelig glemt alt om PS3'erns rædselsfulde onlinebutik. Jeg er ellers lige kommet i gaming-humør.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Spiller stadig Hitman 2016, har lagt over 10 timer i det og er stadig ikke færdig med alle udfordringer, wtf :V - er der dog næsten og jeg ville sikkert være færdig nu hvis ikke Square-kæmpestor hat Enix bliver ved med at sparke mig af serveren fordi fordi.

Jeg er overrasket over at jeg gider at lave de her challenges, men det er faktisk ikke bare generisk sideindhold men til gengæld er det alternative måder at gennemføre missionerne på og jeg finder en del underholdning i hvor effektivt man stykker løsninger til udfordringerne sammen når man kender banen. Escalation mode derimod virker ret dårligt. Bare den samme mission gentaget 5 gange og den bliver aldrig svær. Ikke overraskende at det der indhold der kommer løbende som en del af den der "world of assassination" er lutter pr-pladder, nul substans, mens hovedmissionerne er hvor værdien ligger.

Citerer Stampe128:
Nu er jeg så i gang med Batman: Arkham Origins som umiddelbart nok kommer til at ødelægge den streak. Det er min egen skyld, men jeg har et uhensigtsmæssigt "completion"-gen, der gør at jeg IKKE KAN LADE VÆRE med at samle extortion files og smadre network relays, selvom det er PISSEKEDELIGT. Og den type spilelementer er mit generelle problem med open world-spil. Jeg er lidt masochistisk anlagt på det punkt åbenbart.

Ohh boy, jeg føler med dig. Jeg har det samme completion-gen og det kræver VILJESTYRKE at lade det ligegyldig copy-pastede gylle-indhold ligge, men det er noget man bliver bedre til med tiden og når man når så langt går det op for en at open world spil ikke har mere indhold en en typisk lineær action titel, der er bare mere fyld så det ser ud af mere! Og ringere pacing!
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Citerer Stampe128:
jeg har et uhensigtsmæssigt "completion"-gen, der gør at jeg IKKE KAN LADE VÆRE med at samle extortion files og smadre network relays, selvom det er PISSEKEDELIGT.

Hvorfor jeg ikke spiller GTA V lige så tit som jeg egentlig gider. Skal afsætte 25 måneder af til det

Jeg har 5 spil der stadig er forseglet, men jeg har startet Sly Cooper spillene op igen. Kan ikke lade dem være All-time favourites!
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Fik lige gennemført Infamous second son synes egentlig det var ganske udmærket, jeg kunne godt lide Densel, hovedpersonen

nu arbejder jeg på at få platinum trophy i det, da det er så legende let det ikke skal misses mangler stort set kun at klare spillet på ekspert, og så alle karma baseret trophies i selve main story, og så er den hjemme
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Gennemførte Kingdom Hearts 2.5 Birth By Sleep, på damens request. Jeg troede ellers serien var så godt som død efter 2'eren fordi det gik totalt ezmodo men ændringerne i kampsystemet gjorde det føltes mindre button-mashy end 2'eren og den sidste boss var ret hård ved mig selv på Standard mode! Brugte flere forsøg på ham end noget I Bloodborne, og der er to højere sværhedsgrader at komme efter.

Hvis bare spil nu om dage kunne finde ud af det, spil er nu bare federe når man skal arbejde lidt for sejren!
  • 0
Så fik jeg platin trophy i Infamous second son
den onde slutning var langt bedre end den gode!
  • 0
Evoland
Hyggelig idé. Virkelig, virkelig tam eksekvering.
  • 0
GTA V.... gik død i det flere gange..

Nu er jeg så igang med Alan Wake på xbox one wheeeeeeeeeee
"let røven og gør noget"
  • 0
Fik endelig taget ordentligt hul på Dark Souls 2 og gennemførte det her til morgen efter ca. 20 timers spil. Synes godt nok ikke det er på niveau med 1'eren. Stadig et godt spil men bosserne var en ret ynkelig flok.
  • 0
Netop gennemført Until Dawn. Satte mig til at spille det ved titiden igår aftes og nåede rulleteksterne... ved daggry. Så forholdene var på plads for at kunne nyde oplevelsen så meget som muligt, men spillet efterlod mig desværre med en blandet smag i munden. Første halvdel var underholdende, men så begyndte historien ellers at snuble og det uden at kunne tage fra med andet end næsen.

Citerer Lilium11:
Fik endelig taget ordentligt hul på Dark Souls 2 og gennemførte det her til morgen efter ca. 20 timers spil. Synes godt nok ikke det er på niveau med 1'eren. Stadig et godt spil men bosserne var en ret ynkelig flok.

Jeg har hørt spillet blive beskrevet som "a brilliant disappointment". Det synes jeg er en udmærket epitaf. Stærkt at du kunne gennemføre det på tyve timer. Mon ikke 3'eren gør det bedre?
Other M.
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Citerer Lilium11:

What?! Kun 20 timer? Hmm.. hvordan er sværhedsgraden i forhold til 1'eren?

Citerer Stampe128:
Shadows of the Damned
Det er lang tid siden jeg har spillet to så gode spil lige efter hinanden - begge to næsten til topkarakter.

Kender jeg godt bro. Det er derfor jeg er bange for at gå i gang med Skyrim igen. Har gået i gang med det flere gange, men aldrig gennemført. Der er uoverskueligt meget at gøre i det spil.

Ratchet and Clank Nexus
Det er godt, som alle de andre R&C spil. Men denne er nok mest for fans.

Metal Gear Solid: Ground Zeroes
Det er udemærket. Godt gameplay. Gennemførte alle 7 missioner, op til flere gange. Vil bare ønske der var mere historie i det. Selv om det er kort brugte jeg alligevel 10 timer på det.
  • 0
Jeg ved det ikke, det tog mig ca. 50 timer at gennemføre det oprindelige Dark Souls, men der havde jeg også godt travlt med at lære hvordan man egentligt spiller Dark Souls og der var en del mere kryptisk over det synes jeg, op til flere gange hvor man tænker "ok, wtf skal jeg nu"

Nåh okay, jeg skal gå over til den her skov og undersøge den her gravsten, banke den her ulv og tage den her ring som jeg så skal iføre mig og hoppe i et bundløst hul hvorefter der kommer 4 møgsvin af et DPS-check ud for at lege. Ahaa...

Da det kom til 2'eren havde jeg god erfaring med spillenes mekanikker efter DkS1 og Bloodborne og fandt en god portion af bosserne falde på første møde med dem, nogle af dem uden at tage skade.

Kan godt se hvad folk mener med Brilliant Disappointment men jeg fandt det stadig et underholdene spil med masser af farlige områder at udforske selvom det kan blive vildt træls nogle gange

PS: Nu er lette bosser i Dark Souls nu ikke så tosset endda. Hvis de er svære betyder det bare at så meget desto mere tid af spillet bliver brugt på at hjerneløst at løbe til bossporten for at prøve igen hver gang og det er der jo ca. 0% sjovt ved.
  • 0
Jeg var også ganske godt underholdt i de knap 80 timer jeg brugte med spillet. Det var inklusive et par gange igennem NG+ og så udvidelserne som afgjort er noget af det bedste ved det spil. Mindre, mere intime områder hvis design trækker på DS1 mere end efterfølgeren selv.

Synes bosserne i 2'eren er ret hit-and-miss. Men det var de måske også i 1'eren. Jeg så hellere at de skar ned på løbeturen til og fra dem, mod at gøre dem en smule mere interessante. Havde fx en del besvær med Velstadt(?), men det havde i lige så høj grad at gøre med hvordan jeg skulle løbe spidsrod hen til ham hver eneste gang. Det værste er når man ikke kan nå at opbygge ret meget erfaring med bossen, fordi løbeturen hen til ham får en til at fokusere på andre, uvedkommende ting.
Other M.
  • 0
Ja Velstadt er et godt eksempel på det. Det kunne godt blive ret belastende.

Kunne være man fremover skulle snyde lidt og køre PC versionen, dernæst gemme spillet når man står foran bossens dør, tage en backup af ens save og så ellers i gang (kan du sikkert også med konsollen men det ville tage åh så meget længere tid :V). Det er måske lidt scummy men så igen, hvad er det lige præcist du snyder dig fri for? Digital motion?

Jeg har testet tricket og det virker, gid jeg dog havde tænkt på det noget før lol.
  • 0
Citerer Magnus Laursen:
og så udvidelserne som afgjort er noget af det bedste ved det spil.

Det synes jeg faktisk gælder for både DS1 og 2. Og efter at have klaret Bloodborne DLC'et for et par dage siden, så er det nok også de bedste areas og bosses i det spil. Synes ellers sjældent at DLC kommer over det middelmådige, men From Software formår virkelig at skrue det helt rigtigt sammen.
Shit happens...
  • 0
Helt enig. Kunne godt lide hvordan de eksperimenterede lidt med fælder og bevægelige platforme i DS2-DLC. Der gik ren Zelda i den på flere punkter, heh. Lidt ærgerlig over at der ikke kommer mere til Bloodborne, men det som var, var virkelig fint. Lad os håbe de strikker noget spændende sammen til 3'eren.

Elskede Fishing Hamlet!
Other M.
  • 0
Batman: Arkham Knight
Bestemt et af de bedste spil jeg har spillet på det sidste. Personligt havde jeg intet problem med batmobilen - det var faktisk dejligt at man ikke skulle bruge 100 år på at komme fra A til B, som man ellers skulle. Jeg valgte dog ikke at klare alle de mange collectibles der er fra The Riddler, samt jeg droppede også Catwoman's Revenge efter utallige frustrationer.
  • 0
bum bum... fik lige tæsket mig igennem Knack der... kunne faktisk rigtig godt lide historien i den, meget hyggeligt
enkelte baner var dog langtrukne, og flere plot twist var set miles away men alt i alt en god oplevelse Jeg elskede at man virkelig kunne mærke forskel på når man var stor eller lille! og hvordan man trampede rundt til sidst
  • 0
  • Adoo
  • Adoo
Firewatch
Rigtig spædende historie og creepy atmosfære, der desværre slutter lidt skuffende.
  • 0
Siden det var oppe at vende i en artikel her på stedet har jeg haft i gang med Bioshock Infinite. Meget sjovere at spille på PC end tilbage på Xbox 360'en som det var i sin tid! Når man først kommer ind i en rytme hvor man bruger alle spillets Vigors ligeligt og nakker guys med headshots til venstre og højre så er det svært ikke at nyde.

Da jeg fik det gennemført gik det op for mig at jeg gik glip af Scavenger Hunt achievementet for at gennemføre 1999 mode uden Dollar Bill maskiner, så jeg endte med at lave et run mere hvor jeg blev nærmest forbløffet over hvor nemt spillet bliver når man knækker koden og hvor meget sjov det er muligt at få ud af charge vigor kombineret med en shotgun. Det er som en first person udgave af Mass Effect 2 som Vanguard men med flere seje evner! Godt spil, damn son 2013 var et spilår der ville noget!

Fik også gennemført Metal Gear Rising igen. At gå efter S-ranks i det spil er som ofte i Platinums spil en tilfredsstillende affære, og jeg tror bestemt jeg skal tilbage til det igen og have nogle flere!
  • 0
Uncharted 4. Super fedt spil! Jeg har aldrig fået taget mig sammen til at få spillet nogle af de andre men tænkte at nu skulle det prøves og blev hurtig bidt af historien.
Så nu har jeg selvfølgelig været ude og købe Uncharted: The Nathan Drake Collection og er nu færdig med Uncharted: Drake's Fortune som man godt kan se har alderen med sig men stadig et godt spil og er nu godt i gang med Among Thieves som bærer alderen lidt bedre syntes jeg.
  • 0
Mass Effect 1. Genialt spil, som jeg efterhånden har gennemført en del gange. Derudover vil jeg sige,, at spillet med et HD mod kommer til at se 3-4 år yngre ud.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!