Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Kontakt Rockstar Games

the salkin
the salkin
Nogen som ved hvor man kan finde en email-adresse eller lign. hvor man kan kontakte Rockstar Games?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID
the salkin
the salkin
Har set den, men så vidt jeg har forstået er det til hjælp med spillene, jeg skulle selvfølgeligt have gjort opmærksom på at det ikke var det jeg søgte, men et sted hvor man f.eks. kan komme med forslag til spil

minisnor
minisnor
Jeg tror desværre ikke den slags eksisterer.

Jo, self. har de interne mailadresser, men jeg tror ikke de har en åben til "fan-suggestions"

Det nærmeste du kommer det er nok et officielt forum, hvor du så kan videregive dine guldkorn.

Bazzinga!
puje
puje
Spil firmaer modtager ikke ideer til nye spil udefra. Det har jeg set på skrift en del gange. De tør formentlig ikke, fordi de er bange for at blive sagsøgt.
(Hvis det er en ændring til et nuværende spil du snakker om, så er det nok en anden sag)

Nothing is going my way right now
Dogacc
Dogacc
Men det betyder ikke, at vi ikke er interesseret i din spilide. Så bare skriv lidt om den herinde alligevel?

the salkin
the salkin
Det var til GTA "V".. Skal jeg bare skrive det i denne tråd?

Tillagt 2009-08-10 19:11:
Nej, jeg laver sq en tråd hvor ALLE kan komme med deres idéer.. Skal den ligge i GR eller Off-toppic?

Tillagt 2009-08-10 19:55:
Her har jeg lavet en tråd:

http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=60482

minisnor
minisnor
Citerer puje:
Spil firmaer modtager ikke ideer til nye spil udefra. Det har jeg set på skrift en del gange. De tør formentlig ikke, fordi de er bange for at blive sagsøgt.
(Hvis det er en ændring til et nuværende spil du snakker om, så er det nok en anden sag)

Med mindre de laver en konkurrence blandt deres fans om hvem der har den bedste ide. Her vil spilfirmaet nemlig eje alle rettigheder til de forslag som deres fans kommer med.

Bazzinga!
puje
puje
Citerer minisnor:
Citerer puje pil firmaer modtager ikke ideer til nye spil udefra. Det har jeg set på skrift en del gange. De tør formentlig ikke, fordi de er bange for at blive sagsøgt.

Med mindre de laver en konkurrence blandt deres fans om hvem der har den bedste ide. Her vil spilfirmaet nemlig eje alle rettigheder til de forslag som deres fans kommer med.

Ja eller hvis grise kunne flyve?

minisnor
minisnor
Jeg har ikke hørt om en sådan konkurrence indenfor spilbranchen, men i andre brancher er den salgs helt normalt, så der er ikke helt utænkeligt.

Men ellers må du sgu søge et job hos Rockstar, hvis du vil have indflydelse på det næste GTA spil.

Bazzinga!
puje
puje
Kan godt være I har misforstået mig. Så vidt jeg ved vil udviklerne gerne have feedback og ideer til deres eksisterende spilserier. Nogle udviklere hører bare mere på deres fans end andre gør.
Det de ikke vil have er at folk skriver til dem med "Jeg har en mega fed ide til et spil I burde lave! Elves in Space! Det bliver et sikkert hit!!1!"

RandersBoi
ved folk herinde hvordan an åbner sin social club account igen efter den er blevet lukket efter for mange forkerte forsøg?

Isak Poulsen
Min x proto til 2,7 mil er væk og jeg har fucking betalt 300 kr for at få den men nu har de taget den fra mig

The_Dude
The_Dude
Citerer Isak Poulsen:
Min x proto til 2,7 mil er væk og jeg har fucking betalt 300 kr for at få den men nu har de taget den fra mig

Hvad betyder det ?

Y can't metroid crawl ?
oliman22
oliman22
Citerer Isak Poulsen:

Træls

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Jake the Snake
Jake the Snake
Citerer The_Dude:
Citerer Isak Poulsen:Min x proto til 2,7 mil er væk og jeg har fucking betalt 300 kr for at få den men nu har de taget den fra mig

Hvad betyder det ?

Hvis jeg skulle tage et kvalificeret gæt så er det fordi man kan købe en masse ting i GTA online. Du kan købe currency for rigtige penge. Der er nogle biler som koster flere hundrede kroner.

Men bare rolig. "We are convinced that we are probably from an industry view undermonetising on a per-user basis," "There is wood to chop because I think we can do more, and we can do more without interfering with our strategy of being the most creative and our ethical approach, which is delighting consumers."

Så faktisk er det ren høflighed af dem at en virtuel bil koster 300kr.

Caner
Ok min GTA crasher når jeg skal in i mit Car warhouse så siger den there been an erro joining a session please return to gta v kan i hjælpe mig med det har prøvet i 2 dage det sige det sammen

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Tråden er blevet flyttet til spil, da det ikke var relevant under "Mød Redaktionen".

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!