Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

gode spil på psn?

nogen her inde som har nogle ider til nogle gode spil på psn... gider nemlig ikk købe spil hvis de ikk siger mig noget
  • 0
Magic Carpet

Suikodden

Syndicate Wars

Future Cop

Söldner-X

Crash Bandicoot spillene

Pandemonium

Castlevania Symphony of the night

Final Fantasy VII

Metal Gear Solid

Resident evil

Ja der er mange, men spørgsmålet er sådan set hvilke spil der siger dig noget? Det er svært at anbefale noget hvis man ikke ved hvad du kan lide
Felix The Reaper!
  • 0
Hvis det ikke skal være PS1 titler, så er følgende gode (bedst i multiplayer):
Toy Home + expansion
Bombeman
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Efter min mening de færreste spil, der reelt er pengene værd, men ét hundrede procent værdigt spil må være Wipeout. Til pengene er det helt perfekt kreéret med god styring, masser af baner og imponerende grafik.
VILDERE VILDERE
  • 0
Har også hørt meget godt om Noby Noby Boy. Ellers er der "Flower" som også er et kig værd. Og koster kun 69 kroner så vidt jeg husker. Wipeout er en klassiker, ingen tvivl.

Nogen der har prøvet "Fat Princess" eller hvad det nu lige hedder?
"People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence."
  • 0
socom: confrontation!!!!
  • 0
Bionic Commando er godt hvis du kan lide lidt udfordring i gammel og nymodens platforming. Har fået en ny, tiltrængt normal mode med uendelig liv. Kan spilles i coop hvis du har en tålmodig ven. Ellers ikke.

Zen Pinball er et meget realistisk pinballspil, som er godt hvis man kan lide den slags.

Pixeljunk Monsters er en god tower defense, som også er velegnet til en coop stener ind imellem.
PSN: Kaliumhest
  • 0
Lemmings er også godt, det er jo lemmings
Felix The Reaper!
  • 0
PixelJunk Monsters
Super Stardust HD
Burnout Paradise
Bionic Commando Rearmed
Fl0w
Flower
  • 0
Har vi ikke allerede en tråd om det her!?
Ekans = Snake, Arbok = Kobra, Muk = ???
  • 0
FAT PRINCES
FLOWER
BURN ZOMBIE BURN
WIPOUT HD
STAR DUST
og PAIN
hvor der er vilje er der vej ......... psn markus2004 steam markus2004 wii code hvor ser man det!=
  • 0
Fat princess!
  • 0
Jeg synes ikke Fat Princess er pengene værd. Det er det eneste psn spil jeg virkelig fortryder jeg har købt. Der er i min mening mange gode spil på psn. Det er bare at lede.

Jeg vil også lige nævne Battlefield 1943.
  • 0
Crash Bandicoot spillene fra PS1
  • 0
  • Gob
  • Gob
Nogle der har prøvet Trine? og eventuel har gennemført det og kan sige hvor lang det ca er?
Overvejer det en del, men synes prisen er rimelig høj,hvis spillet er forholdvis kort(sådan forlyder det rundt omkring). Kunne godt lide demoen hvertfald.

Iøvrigt skuffede fat princess fælt i mine øjne, men wipeout er derimod den bedste download titel der findes, set i forhold til prisen og hvad du får med i. Udvidelsen var også fantastisk.
  • 0
Jeg har Trine og har også platinium i det.

Det er ikke særlig langt, og der er ikke meget mere ved det, når det er gennemført.

Prisen er alt, alt for høj. Men det hjælper lidt, når man deler med andre.
  • 0
  • Gob
  • Gob
Okay jeg takker for det. En skam med prisen,det virker ellers ret sjovt.
  • 0
Hvis du skal have Trine, så køb det fra den amerikanske store. Der er det 100,- billigere.
PSN: Kaliumhest
  • 0
Dem jeg syntes er pengene værd er Battleifled 1943, Pain og Rag Doll Kung Fu
My name is Guy... KarateGuy
  • 0
Trine lægger også som demo, hvis du vil prøve før du køber det
  • 0
Citerer Assbear:
Trine lægger også som demo, hvis du vil prøve før du køber det

Han skriver jo, at han netop godt kunne lide demoen, så mon ikke han har prøvet den
  • 0
hva går spillet pain ud på??? og spillet burn zombie burn (siger lidt sig selv) men bare lidt så jeg ved hva det handler om
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.