Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Metroid Other M (Gameplay trailer)

JØP
JØP
Ja, I USA, men da spillet ikke havde andet end en Q3 her, og det stadig har det, er det ikke udsat her. Det er da altid noget.

(Ikke udsat her indtil andet er bevist.)

dres-dk
dres-dk
Ud fra misuma's trailer, kan jeg kun sige:

FØJ, FØJ, FØJ... Det er jo ikke Metroid det der.

Bryder mig slet ikke om den cutscene.. især ikke stemmeskuespillet. Hvorfor skal der var en stor tyk sort amerikaner med i et Metroid spil? Kan de ikke holde det lidt mere japansk? Og skal der være så meget historie? Øv.

Og så ser gameplayet alt for hurtigt ud. Kan slet ikke se hvordan Metroid stemningen skal komme frem i det der...!!! Det ligner bare et hardcore action spil som Ninja Gaiden, og det skal Metroid ikke være.

Ak ja.. jeg har nævnt min utilfredshed om seriens udvikling før. Og jeg tror jeg får svært ved at kunne lide Other M, men jeg giver det selvfølgelig chancen, da jeg altid har syntes godt om Metroid spil. Både de gamle 2d samt Prime serien. Så jeg håber at jeg tager fejl med Other M.

FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Dres-dk.

Ja Other M kommer til at fokusere mere på historie, hvilket jeg har det fint med. Den cutscene var ikke meget andet end åbnings cutscenesne fra Metroid Prime 3. Og Metroid prime spillene havde også masser af historie, hvis altså man scannede logs´ne.

Gameplayet minder for mig om de gamle 2D spil men peppet lidt op, ikek noget dårligt i min bog og med hensyn til din "hardcore action" kommentar. Det er åbenlyst at dette er åbningen på spillet og der er aldrig lige så meget udforksning i åbningen, ligegyldigt hvilket Metroid du tager fat i.

Får mig at se gribber du efter strå istedet for at prøve spillet når det kommer, noget jeg personligt ikke kan vente på

Tror personligt at vi ser Malkovich dø i dette (Han var død i Fusion) og glæder mig til at se hvilken historie de har lavet

Heroes get remembered, but legends never die
FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Ny Japansk Trailer på Gamesradar.

http://www.gamesradar.com/wii/metroid-other-m/news/new-metroi
d-other-m-trailer-suggests-that-samus-will-be-more-of-a-team-play
er/a-20100728111033861070/g-20090602105555875007

Ser ud til at vi kommer til at se en del til Adam Malkovich og resten af Marine holdet og det er ikke noget minus for mig. Nu har vi haft isolation is stor stil i Metroid spilene lad os nu få nogle personer vi kan lære at kende.

Det virker også som om disse Marines rent faktisk kan gøre noget for at hjælpe en, modsat Marines så godt som en hver anden Marine eller random fod soldat fra andre spil , f.eks. er Marines ikke meget andet end Kanon føde i Halo serien.

Heroes get remembered, but legends never die

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.