Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Super mario Galaxy 2 -nyheder og trailer

FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Citerer MathiasBS:
WOW. Ign gav det et PERFEKT 10 tal, 10/10 hele vejen ned! Og gametrailers gav det 9.7/10. WOW det må være det bedste spil der nogensinde er blevet lavet, jeg tror aldrig IGN har givet perfekt 10/10 før!

Kun få gange før, det vil sige jeg kan huske to steder. Legend of Zelda: Ocarina of Time og Metal Gear Solid 2.

Men et 10 tal. Det var allerede et must buy hos mig, men et 10 tal...wow.

Heroes get remembered, but legends never die
Dragonplace
Dragonplace
Citerer FlamingSilentShadow:
Kun få gange før, det vil sige jeg kan huske to steder. Legend of Zelda: Ocarina of Time og Metal Gear Solid 2.

Også Metal Gear Solid 4 og Grand Theft Auto IV

I had a secret meeting in the basement of my brain!
dres-dk
dres-dk
Og Soul Calibur til Dreamcasten fik også 10 i sin tid, både hos IGN og Gamespot.

on topic: Mario Galaxy 2 er åbenbart ikke kun mere af det samme, men raffinere åbenbart konceptet bag et'eren, og spillet skulle åbenbart være endnu bedre. Jeg glæder mig meget til det.

kaboka
kaboka
Nintendo har virkelig nogle killer spil i år : ) virkelig dejligt at se på wii'en!! Super mario galaxy 2, Metroid other M og muligvis zelda bare for at nævne deres egne spil!

Wii would like to play - Nintendo
MathiasBS
MathiasBS
Hverken Ocarina of Time eller Metal Gear 2 fik 10/10 hele vejen ned, men kun som samlet karakter, Metal Gear Solid 4 fik 10/10 hele vejen ned og det samme med GTA

dres-dk
dres-dk
@MathiasBS

Ja.. men det er jo helt sikkert en ændring i point systemet de seneste år, der har gjort dette. Ign har da helt klart ment, at skal et spil have et rent 10 tal, så skal alle andre faktorer også have 10. Ocarina of Time, Metal Gear 2 og Soul Calibur havde sikkert også fået 10 helle vejen, hvis de havde gået efter den filosofi den gang.

Vardu
Vardu
Edge gav det også et 10 tal.

Nu er jeg af den overbevisning at tal, aldrig bliver mere end det er, tal.

Men hold da helt kæf... hvor jeg glæder mig til det snurre i maskinen. Det bliver den bedste spil sommer jeg kan mindes!

"People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence."
Skovlundsnake
Skovlundsnake
wow game of the year allerede..... Take that dead read redemption

10/10 hele vejen, det er ikke sket mange gange!

Metal gear solid,Zelda og GTA er vel de eneste som har?

Snake.....
JØP
JØP
Citerer Vardu:
Nu er jeg af den overbevisning at tal, aldrig bliver mere end det er, tal.

Det er noget pjat. Selvfølgelig er et 10-tal et 10-tal, det kan vi godt blive enige om, men her er betydningen af tallet ret væsentlig, og derfor siger tallet faktisk en del, hvad produktet bag det er for en størrelse. Bevares, om det var 9 eller 10 gør ikke den store forskel, og i mit hoved er der også forskel på, om det er 9 til et fodboldspil, eller om det er 9 til et Mario-spil - vil aldrig spille fodboldspillet, så derfor er det 9-tal nyttesløst for mig, men at fuldkomment afskrive tallet og sige, at det ikke betyder noget som helst er tåbeligt.

(For at holde det on-topic her har jeg oprettet en blog, hvor dette kan diskuteres.)

OT:
Så lige Gametrailers' anmeldelse af spillet, og jeg må sige, at jeg glæder mig så forfærdeligt meget. Forhåbentligt ligger det i min postkasse, når jeg d. 11. juni kommer hjem fra Dublin. Har for længst bestilt det hos gameplay.co.uk, men ved ikke, hvor gode de er til at levere på udgivelsesdagen udenfor UK.

zepekit
zepekit
Citerer JØP:
vil aldrig spille fodboldspillet, så derfor er det 9-tal nyttesløst for mig, men at fuldkomment afskrive tallet og sige, at det ikke betyder noget som helst er tåbeligt.

Enten betyder det noget ellers gør det ikke. Du beskriver jo sådan set fint hvorfor et tal på en anmeldelse netop ikke betyder noget. Selvom et spil får 10 af en anmelder, betyder det absolut ikke spillet er noget værd, så længe genren ikke tiltaler en. udover det kan et spil i en genre man godt kan lide få et 10 tal, men stadig synes man personligt selv at spillet er dårligt.

Man skal passe på ikke at gå for meget op i de tal, for i sidste ende betyder det absolut intet, medmindre man ikke selv kan danne sig en mening om et spil

Citerer JØP:
Har for længst bestilt det hos gameplay.co.uk, men ved ikke, hvor gode de er til at levere på udgivelsesdagen udenfor UK.

Efter egen erfaring er de ikke særlig gode, det tager tit 4 dage fra afsendelse.
Der er langt bedre alternativer end gameplay fra england.

Citerer Skovlundsnake:
wow game of the year allerede..... Take that dead read redemption

Ro på det har jeg lært her på GR, at man ikke må sige før året er omme

Glæder mig selv til spillet og det ser rigtig godt ud, bedre end smg1, om det er må tiden vise

Broch83
Broch83
Så er mit eksemplar sgu blevet afsendt! Forhåbentligt betyder det da, at jeg har det en dag før release!

Så kan I lære det!

zepekit
zepekit
Citerer Broch83:
Så er mit eksemplar sgu blevet afsendt! Forhåbentligt betyder det da, at jeg har det en dag før release!

Så kan I lære det!

hehe, mit kom så i dag, desværre var jeg ikke hjemme til at tage imod så jeg behøver ikke lære noget, det gør postdk derimod

Ak-master
Ak-master
damn, troede først det kom i næste uge. Havde ikke helt besluttet mig for om jeg skulle annullere min ordre, men kan se nu at spillet allerede blev sendt i går. hehe jamen, så glæder jeg mig til det kommer om nogle dage.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Broch83
Broch83
Undrer mig over, at man ikke kan finde ud af, at overholde releasedatoerne. Men det er jo fint nok for os...

Det er ok, at de sender det, så man har det på release. Men så skal det altså først sendes dagen før...

Aalborg
Aalborg
argh.. er på job hele dagen imorgen.. kan først få det lørdag... eller gøre lige som med Red dead.. smutte ned i byen i frokost pausen

"let røven og gør noget"
The_Dude
The_Dude
Citerer Aalborg:
argh.. er på job hele dagen imorgen.. kan først få det lørdag... eller gøre lige som med Red dead.. smutte ned i byen i frokost pausen

du har det nemt xD jeg skal arbejde både fredag, lørdag og Søndag

Y can't metroid crawl ?
Aalborg
Aalborg
Citerer The_Dude:
du har det nemt xD jeg skal arbejde både fredag, lørdag og Søndag

damn.. ja ved godt jeg klynker.. har dog lige spist en slikke pind og taget fri mandag.. 1 ekstra spil dag hurra.. og selvfølgelig holdt op med at græde.. næsten

"let røven og gør noget"
Dkvip
Dkvip
Oh, Yeah! ( sagt med Luigi stemme )Købte mit eksemplar i Fætter BR idag i Glostrup Storcenter... har dog først fri fra arbejde kl. 23... men har fri imorgen, så skal der games natten ud!

Broch83
Broch83
10 stjerner inde er det i hvert fald mindst ligeså godt som 1'eren. De nye suits (Cloud Mario osv.) fungerer super. Det samme med Yoshi...

The_Dude
The_Dude
Det er lige så nice. Og jeg får stadig prygl af Goombaerne i Galaxy xD

Y can't metroid crawl ?
JØP
JØP
Har lige modtaget det i dag, og det er likeable! Damn, det bliver svært at tage sig sammen til at læse til eksamen, når man har dette liggende.

JØP
JØP
Nu har jeg 88 stjerner, og jeg synes slet ikke, det er svært. Mange af stjernerne har jeg fået i første forsøg, comet medals er meget lette at finde / få, og de hemmelige stjerner er ikke særligt hemmelige. Jeg hører dog, at når man har gennemført spillet med 120 stjerner, åbner man op for en større sværhedsgrad, så det glæder jeg mig til.

Men når det så er sagt, er jeg glad for spillet. Det er ret rart, men er ikke sikker på, at jeg synes, det er så godt, som hypen siger. Det er et godt spil, men ved nogle stjerner tager jeg mig selv i at tænke, at jeg jo alligevel skal have den på et tidspunkt.

FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Har nu 145 stjerner det vil sige jeg har 25 grønne stjerner. Disse Stjerner bliver først åbnet når man har alle 120 normale stjerner. Sværdhedsgraden på nogle af de normale stjerner, mere præcist komet stjernene i sidste verden er sky høj med en enkelt bane jeg døde mere ned 25 gange på.

Og der er stadig Grand Masters Galaxy som venter den der samler de 120 grønne stjerner og det skulle være noget af det sværeste Nintendo har lavet.

Alt i alt et fantastisk spil.

Heroes get remembered, but legends never die

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.