LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | Lost Words: Beyond the Page
See in hd icon
Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2 player / Co-op spil på PSN?

Q-Base
Q-Base
Jeg søger et (godt) 2 player eller Co-op spil, som jeg kan downloade fra PSN i dag. Problemet er blot at jeg skal spille spillet sammen med min 6 årige søn, og det sætter sine begrænsninger. Han er dog en ganske habil konsolspiller skulle jeg hilse og sige, så det skal ikke være spil i stil med Mumitroldene, eller Fætter Guf og mysteriet om den forsvundne ble.

Nogle forslag?

Hva' fanden skal jeg skrive??
webcider
webcider
Critter Crunch

Et virkelig flot vanedannende puzzle agtigt spil der er let og sætte sig ind i men super svært og mestre også er det virkelig virkelig sjovt jeg tror i vil morer jer rigtig meget med det ^^

Spiller meget computer eller, det vil jeg gerne sige jeg gør.
misuma
misuma
Ragdoll Kung Fu - Min 6 årige søn og jeg nyder ihvertfald at banke hinanden.

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
Q-Base
Q-Base
Jeg har faktisk allerede Critter Crunch og Ragdoll Kung FU, men tak alligevel .
Abe's Oddesey ville måske ikke være helt dumt. Jeg troede dog at det kun var for en spiller, men det er åbenbart forkert?

misuma
misuma
Man kan godt være flere, men ved ikke om det vil fange en 6-årige?

Har du LBP? Mener vist også der eksisterer en demo af spillet

webcider
webcider
hvad med Bionic Commando Rearmed ??

Pixeljunk Shooter er også ret nice spillede jeg med min lille søster ^^
Super Stardust HD har også Coop som jeg hyggede mig en del med.
Pixeljunk Monsters - Virkelig nice at spille co-op.

Hmm ja så er der nok ikke så meget mere jeg lige kan komme på.

Spiller meget computer eller, det vil jeg gerne sige jeg gør.
Q-Base
Q-Base
Jeg har også LBP ;). Du har nok ret ang. Abe's Oddesey. Det er måske for dystert til en 6-årige.

Lee West
Lee West
Jeg ved om ikke Age of Booty er for svært. Det er jo strategi, men ret simpelt: man sejler rundt med piratskibe og skyder hinanden og tager baser/byer ved at "parkere" skibet ved de forskellige baser/byer. Superglad grafik, og om ikke andet er det er et sjovt 2-spiller spil på delt skærm.

Ellers er der altid Bomberman Live

:)
Q-Base
Q-Base
@websider
Jeg downloadede demoen af BCR, men min søn syntes at det var lidt for kedeligt.
Super Stardust HD og Pixeljunk Monsters har jeg allerede, men jeg tror at jeg vil investere i Pixeljunk Shooter

@Lee West
Jeg youtube'ede Age of Booty og du har ret i at det har en superglad grafik, men det faldt ikke i min søns smag. Jeg har det dog også lidt svært med strategispil, da jeg slet ikke har tålmodigheden til dem . Bomberman har jeg allerede og det er superfedt

Jeg har ellers downloadet demoen af Matt hazard: Bloodbath and beyond, og det fandt vi faktisk begge to ganske sjovt. Det er nok ikke det typiske spil for en 6 årig, men spillet er så "over the top", at det er mere komisk, end hvad det er voldsomt.

I skal ellers have mange tak for buddene

Random by choise
Random by choise
Street Fighter 2: HD Remix. Har mange gode minder med 2 player i Street Fighter 2

Next move, Mr. Bentley..
misuma
misuma
Eller Kick-Ass fra den amerikanske PSN.

renediffie
renediffie
Jeg kan anbefale Calling all cars. Det er ifølge mig en af de bedste psn spil. Der er ikke meget campaign at komme efter, men til gengæld er der en multiplayer del der vil vække et kompetitivt monster i dig Det er både local og online multiplayer og det er hylende morsomt hvis man sidder flere og prøver at tæve hinanden

dres-dk
dres-dk
Findes Castle Crashers ikke til PS3?
Har det til Xbox'en, og det er da i hvert fald mega undeholdene for 2-4 spillere. Tror også en 6 årig kan vær med der. Og jeg mener også det findes på PSN.

Private Vasquez
Private Vasquez
Citerer renediffie:
Jeg kan anbefale Calling all cars. Det er ifølge mig en af de bedste psn spil. Der er ikke meget campaign at komme efter, men til gengæld er der en multiplayer del der vil vække et kompetitivt monster i dig Det er både local og online multiplayer og det er hylende morsomt hvis man sidder flere og prøver at tæve hinanden
+1
Det er virkelig hyggeligt og let at lære... tager tit en kamp mod min forlovede og svigersøs i det

* Chase the morning * Yield for nothing *

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.