Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvilke coop spil anbefaler i?

TheUnholyBucket
TheUnholyBucket
Hej allesammen.

Jeg leder efter nogle nye coop at spille og så tænkte jeg om nogen af jer kunne anbefale nogle rigtig fede nogen! Systemlink skal bare være en mulighed. Og det skal primært være shooters

Jeg har allerede spillet Resident Evil 5, Army of Two 1 og 2, Gears of War 1 og 2.

Hvad syntes i at man bare ikke skal gå glip af?

Reidarm
Reidarm
Det er nok Halo spillende der mangler De er nok en af de sjoveste co-op spil jeg har prøvet

Mythos
Mythos
Kane & Lynch... ved ikke hvorfor, men der er bare noget over det spil som jeg elsker..

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
K1LL_ME_BILL
K1LL_ME_BILL
splinter cell conviction...

Lee, Englishman in Denmark l The Englishman has spoken! l Pre-owned = Legal Piracy - DON'T DO IT! l www.k1llmebill.co.uk
prip
prip
Left 4 Dead. Hvis du godt kan lide lego så er lego spillene også et billigt forsøg. Det er faktisk god underholdning

TheUnholyBucket
TheUnholyBucket
Hov fik ikke skrevet L4D1 og 2 og Halo spillene på. sorry.

Splinter Cell Conviction, er det værd at bruge 499 på? Og Kane & Lynch, hvordan foregår det over coop?

Jeg har alt for få penge til at ville eksperimentere med lego spil =/

Men udkommer der nogle fede coop spil i den nærmeste fremtid. Ved i det?

dres-dk
dres-dk
Castle Crashers... ved godt det ikke er en shooter.. men mega sjovt når man er 2-4 mand. Og så kan det jo fås ret billigt, da det er et live spil.

prip
prip
Du kan få lego indiana jones 1 til under 100,- og det er sgu god underholdning

renediffie
renediffie
Jeg gir dres-dk helt ret. Castle Crashers er rent guld! Hvis ikke du allerede har det så er der ingen undskyldning for ikke fluks downloade det! Udover det kan jeg højt anbefale Splosion Man. Det er det mest rendyrkede coop-spil jeg har spillet da man virkelig skal samarbejde for at have en chance. I mange "coop-spil" er det jo bare singleplayer campaign med en ekstra spiller.

TheUnholyBucket
TheUnholyBucket
Prip: Ja, men lego spil siger mig heller ikke rigtig noget. =/

dres-dk/renediffie: Castle Crashers må jeg prøve! Splosion Man har jeg allerede. Virkelig genialt spil

Når jeg på et tidspunkt finder noget som jeg skal have i dvd form, kan man så stole på CoolShop.dk?

Lamp
Lamp
Har ikke prøvet det på Xbox, men Left 4 Dead er et virkeligt fedt Co-Op spil på PC. Stærkt anbefalet. Fed, fed serie.

Tidligere kendt som "Chair" og "Lawnmower"
Fox-Mulder
Fox-Mulder
Sonic & Sega All-Stars Racing hvis du er til sjov multiplayer og oneplayer racing!

Og der er altså også shooting i det spil!

Men ellers kan du jo bare tage seksløberne frem og skyde dig igennem Red Dead Redemption. BANG! BANG! du er død makker!

Og selvfølgelig klassikeren Perfekt Dark på Xbox Live, den må du altså ikke misse, det er TOP retro shooter underholdning!

Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
TheUnholyBucket
TheUnholyBucket
Citerer Lamp:
Har ikke prøvet det på Xbox, men Left 4 Dead er et virkeligt fedt Co-Op spil på PC. Stærkt anbefalet. Fed, fed serie.
Ja, det er et møg fedt spil

Citerer Fox-Mulder:
Sonic & Sega All-Stars Racing hvis du er til sjov multiplayer og oneplayer racing!

Og der er altså også shooting i det spil!

Men ellers kan du jo bare tage seksløberne frem og skyde dig igennem Red Dead Redemption. BANG! BANG! du er død makker!

Jeg har overvejet Sonic & Sega All-Stars Racing. Det virker som et rigtigt underholdene spil

Men ang. Red Dead Redemption. Virker det over systemlink?

Fox-Mulder
Fox-Mulder
Citerer TheUnholyBucket:
Men ang. Red Dead Redemption. Virker det over systemlink?

Det ved jeg ikke lige, for spillet er ikke kommet endnu!

Men Perfect Dark er PERFECT multiplayer og oneplayer underholdning!

Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
Missing Avatar
Psyco Figo
Resident Evil 5, og Gears of War 2, Callof Duty MW2, Halo 3: ODST, FIFA 10 (Hvis du er til sport)

Resident Evil 5 er et fremregende coop spil, som jeg klart kan anbefale

Xbox Gamertag: PhilipDK
TheUnholyBucket
TheUnholyBucket
Citerer Psyco Figo:
Resident Evil 5, og Gears of War 2, Callof Duty MW2, Halo 3: ODST, FIFA 10 (Hvis du er til sport)

Resident Evil 5 er et fremregende coop spil, som jeg klart kan anbefale

Jeg har skam allerede spillet det. Og ja, det er et SUPER fedt co-op spil Halo 3: ODST har jeg gennemført alene, har slet ikke set at det virker som coop. Havde alt for travlt med at spille det. Dumt af mig

Citerer Fox-Mulder:
Men Perfect Dark er PERFECT multiplayer og oneplayer underholdning!
Er det, det spil som er på Xbox Live Arcade?

Mr Riddick
Mr Riddick
Borderlands. Jeg har ikke haft held med at finde danskere på Pandora, men det skulle eftersigende være et godt coop-spil.

bamse6666
bamse6666
det er det fedeste coop spil! mig og en ven som bor tæt på mig spillede det konstant i 3 måneder og er lige begyndt forfra på pc! så godt er det!

Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
Fox-Mulder
Fox-Mulder
Citerer TheUnholyBucket:

Ja det er!

TheUnholyBucket
TheUnholyBucket
Ja, borderlands ser faktisk rimelig fedt ud =D må jeg prøve!

Citerer Fox-Mulder:
Citerer TheUnholyBucket:

Ja det er!

Det er et remake af Nintendo 64 klassikeren ikke?

Fox-Mulder
Fox-Mulder
Citerer TheUnholyBucket:
Det er et remake af Nintendo 64 klassikeren ikke?

Jo lige præcis!

Men jeg synes alligevel det er et køb værd, selv om jeg har N64 spillet.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.