Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Snart ny Wii-ejer! Anbefaling af spil.

Hyuuga
Hyuuga
Hey GR.

Nu har jeg besluttet mig at købe en Wii til d. 1 i næste måned den sorte model er endelig nede i en pris jeg vil give

Så skal jeg bare finde nogle spil .. Jeg skal have Super Mario Galaxy 1 + 2 og New Super Mario Bros Wii .. ellers er jeg lidt på bar bund Jeg er til alle genre undtaget sports spil ^^

Håber der er nogle der gider hjælpe ^^

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Ayreon dude
Ayreon dude
mario kart 8D

og hvis du er til manga... one piece unlimited cruise 1+2 8D

R.I.P Dio, most awesome man ever
renediffie
renediffie
Jeg havde en wii men solgt den meget hurtigt igen. Men jeg vil da sige at Zelda var en af de få spil jeg nød. Selvfølgelig også super mario galaxy som du selv nævner Klart det bedste Wii spil.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Anno, nok det eneste spil jeg kan anbefale på den konsol. Men det er så tilgengæld også ret sjovt.

Felix The Reaper!
dres-dk
dres-dk
Udover de Mario spil du nævner, så vil jeg anbefale følgende:

The Legend of Zelda: Twilight Princess
No More Heroes 2
Red Steel 2 ( kræver motion+ )
Sin and Punishment: Star Successor
Okami
Resident Evil 4
Metroid Prime Trilogy
Mario Kart Wii
Excite Truck
Boom Blox Bash Party
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Silent Hill: Shattered Memories
Little King's Story
ANNO: Create a New World
Battalion Wars 2
Punch-Out
Rayman Raving Rabbids TV Party

Og nu skriver du, at du ikke er til sports spil, men disse 2 titler er nu rigtig gode party spil alligevel:
Wii Sports Resort
Mario Strikers Charged

Hyuuga
Hyuuga
Twilight Princess har jeg gennemført på Gamecube.. og Wii Sports Resort følger med konsolen ..

Men har også kigget på Metroid Prime serien, ser meget fedt ud.

Også håber jeg også på der kommer et nyt F-Zero en dag ^^

tak for svarende so far

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Lee West
Lee West
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure og Monster Hunter Tri

:)
dres-dk
dres-dk
Metroid Prime har meget til fælles med Zelda faktisk. Det forgår bare i rummet. Lad dig ikke snyde af FPS vinklen. Det er mere et action adventure i Zelda stilen. På samme måde som i Zelda, så skal du backtracke en del i en stor verden, finde nyt udstyr, som løser gåder, der åbner op for nye områder. Jeg elsker Metroid og Zelda spil

Missing Avatar
Miroll
zelda og alone in the dark.

ja alone in the dark på wii'en er bedre end de andre versioner(som jeg også syntes var ganske gode)

Where are the sleepless nights i used to live for?
The_Dude
The_Dude
Det her troede jeg aldrig jeg skulle læse fra dig

Y can't metroid crawl ?
Hyuuga
Hyuuga
Thx guys

Hvad med component kabel ? Er det fra Logic 3 fint eller er Nintendo's eget det bedste?

JØP
JØP
De er alle lige gode, så bare vælg det billigste.

Synes, vi mangler at anbefale Super Smash Bros Brawl og The Conduit . Førstnævnte er det mest spillede spil hos mig, og The Conduit er et udmærket FPS. Der er også Super Paper Mario, hvis du kan finde det. Det er da også ret sjovt.

The_Dude
The_Dude
Deadly Creatures og A Boy and hes Blob og madworld og no more heroes 1

Y can't metroid crawl ?
Awsomeoggy
Awsomeoggy
Hvis du er til hyggelige puzzlespil så er Mad World også ret godt.

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
JØP
JØP
Citerer Awsomeoggy:

Hyggelig? Puzzle? MADWORLD??

Abild
Abild
Super Monkey Ball: Banana Blitz

Det er faktisk ganske underholdende simpelt, men udfordrende, og så tager det jo ikke alverdens tid at sætte sig ind i.

Faktisk en pæn liste af Wii spil der er noget værd efterhånden

Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
kaboka
kaboka
Udover de nævnte spil kan jeg også anbefale warioware hvis man har venner på besøg :p et af de mest syrede spil nogenside lavet ^^

World of goo, mushle march og lost wind på wiiware er også nogle gode spil

Wii would like to play - Nintendo
Awsomeoggy
Awsomeoggy
Citerer JØP:
MADWORLD??

exactly

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
The_Dude
The_Dude
Og ej forglemme HotD Overkill og Dead Space

Y can't metroid crawl ?
Missing Avatar
Psyco Figo
Red Steel 2 Har lige købt det, og er virkelig imponeret over det

Xbox Gamertag: PhilipDK
Virus
Virus
Citerer Awsomeoggy:

Det er så dejlig afslappende.

Spillet kan i øvrigt varmt anbefales.

Nstl
Nstl
Grand slam tennis er et fedt spil hvis du kan lide tennis, ellers mario og zelda

Toyota F1 Team, hip hurra for verdens største bilfirma Toyota:-))
Awsomeoggy
Awsomeoggy
No more Heroes 2 er vist også værd at overveje nu

Liou
Liou
Super Mario Galaxy kan du iværtfald roligt købe hvis du ellers kan lide Mario spil. Faktisk synes jeg det er et af de bedste.

The Legend of Zelda: Twilight Princess er også god. Ikke fantastisk eller noget men god, og den har nogle gode ideer.

Sonic and the secret ring var middelmådig... den havde dog bestemt sine øjeblikke men jeg fattede simpelthen hat af den sidste boss så jeg fik den aldrig genemført.

Wii Sport er sjovt... de første 2 timer. Derefter samler det støv.

Og det var så en genemgang af alle mine spil til maskinen.

Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.