Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Yndlings ikke-nintendo wii spil

Awsomeoggy
Awsomeoggy
For mit vedkommende er det nok red steel 2(selvom at det sandsynligvis er NMH2 om en uge)

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
JØP
JØP
Må sige Little King's Story og Okami, da disse er de to eneste gode spil, jeg har, der ikke er udviklet af Nintendo eller en 2nd part udvikler. Det er egentlig en skræmmende observation.

Ej, har egentlig også The Conduit, det er et okay spil af højere kvalitet end Madworld, De Blob, Sonic and the secret rings og Rayman Raving Rabbids, som jeg også har.

The_Dude
The_Dude
No More Heroes 1 og 2 uden tvivl.
Hvis msn mener der ikke er gode 3. Parts spil så har man godt nok en snæver smag for der er så meget godt

Y can't metroid crawl ?
Awsomeoggy
Awsomeoggy
Red Steel 2 anyone?

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
Benno
Benno
Citerer Awsomeoggy:
Red Steel 2 anyone?

ja det skrev du i dit første indlæg, hvorfor gentage sig selv?
jeg er også med på Red steel 2 vognen, det er meget sjovt, men kan hurtigt blive lidt for trivielt.

zepekit
zepekit
Det er jo ikek fordi der er så meget at vælge imellem, men det må nok være muramasa.

dres-dk
dres-dk
Okami, men da det også findes til PS2, så er mit yndlings ikke-nintendo "only on wii" spil: Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure.
Men ellers synes jeg også at der er en masse andre gode "ikke-nintendo" wii spil, bla alle dem i nævner ovenfor. Ikke at forglemme nogle fede Wii-ware titler som World of Goo og Lost Winds.

Vardu
Vardu
Har læst en del om Lost Wind. Men fik aldrig set nærmere på det. Har GR egentlig anmeldt det nogensinde?

Oy, on topic: Okami. Har stadig Zack & Wicki tilgode.

"People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence."
dres-dk
dres-dk
@Vardu

Lost Winds er lidt kort, men rigtig fedt så længe det vare. Et hyggelig platform-adventure oplevelse, med en fed stemning. Og så bruger den Wii-moten rigtig godt synes jeg. Helt klart en titel der bør ejes. Og jeg tror, at hvis du kan lide Okami, så kan du også lide Lost Winds. Jeg har også købt 2'erne, men har ikke haft tid til at spille det endnu desværre. Men det skulle være noget længere end etteren, efter hvad anmelderne siger.

SuperfreakDK
SuperfreakDK
Rune factory: frontier... er et rigtig fedt spil

manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive
Vardu
Vardu
--> Dress

Lyder da ikke dumt. Måske man skal prøve det i løbet af sommeren. Tak for svar

"People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence."
Virus
Virus
Må nok være Zack & Wiki. Dejligt lille spil.

goldenpie
goldenpie
Boom Blox. Party og mini spil på den gode måde.

Zak & Wiki. Super hyggeligt adventure spil. Og med god udfordring.

webcider: "De fleste pirater har ihvertfald morale"
vigggggo
vigggggo
jeg holder ret meget af Geometry Wars Galaxis

De Blob er også ret skægt, hvis man ser bort fra en problematisk styring, visse steder

Aliens ate my babysitter
Missing Avatar
cr0969
Ved jeg virkelig ikke ;) Der er så mange gode spil.

Billig <a href="http://nintendo-wii.dk">Nintendo Wii</a> her!
Dragonplace
Dragonplace
World Of Goo.
Super lækkert spil. Og så er det også forholdsvis billigt da det er en Wii-Ware titel.

I had a secret meeting in the basement of my brain!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.