Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Modnation eller sonic allstars?

kasperdetmig
kasperdetmig
Ja det siger lidt sig selv mit spørgsmål.. men er meget i tvivl hvilket af nævnte kartspil, der er det fedeste og sjoveste? nok primært i splitscreen, men meget gerne og i allle andre modes.

dres-dk
dres-dk
Jeg kan kun snakke for Sonic all stars, da jeg endnu ikke har prøvet Modnation. Men Sonic All stars er endnu bedre end Mario kart Wii, efter min mening. Og det betyder noget mig, for jeg er stor Mario kart fan.

I Sonic all stars synes jeg ikke det afhænger så meget af held, men mere hvor dygtig du er. Det forskellige våben er heller ikke så vilde som i Mario kart, hvilket jeg synes gør det hele lidt mere fair.

Banerne i Sonic all stars synes jeg også er geniale, og så er den måde man drifter på, noget af det bedste jeg har prøvet i noget kart racing spil til dato.
Jeg har faktisk ikke prøvet det i splitscreen endnu, men både online og offline har der været masser at lave. Jeg er ikke blevet træt af det endnu, efter 2 måneder. Genialt spil.

Modnation ser rigtig fedt ud med hensyn til at kreere egne baner, samt downloade en masse baner fra nettet. Ellers synes jeg mange anmeldere har nævnt, at gameplayet ikke er noget specielt i forhold til andre Kart racere.

Tja, jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Sonic og SEGA allstars racing. Men begge spil har helt sikkert noget at byde på.
Umiddelbart vil jeg sige, at hvis du vil have den bedste KART racer, så gå efter Sonic all stars, men har du den mindste interesse i at lave dine egne baner og kreationer, samt ønsker en masse downloadable content, så skulle du måske kigge på Modnation. Men jeg ville købe dem begge, hvis jeg kunne ( har ingen PS3 ).

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.