Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

GamesCom 2010

Høegh
Høegh
Citerer Mimic_Octopus:
Journey

???

Rumble is for lonely chicks
Mimic_Octopus
Mimic_Octopus
Citerer Høegh:
Citerer Mimic_Octopus:
Journey

???

Sry, jeg forstår ikke lige...?

Høegh
Høegh
Ah jeg havde lige glemt hvilken titel Journey var, og troede at det var et uannonceret spil.

Derfor mine ???

Kunne være ganske herligt hvis der blev vist lidt gameplay i denne forbindelse.

Coheno
Coheno
Citerer Høegh:
Ah jeg havde lige glemt hvilken titel Journey var, og troede at det var et uannonceret spil.

What? How?

Men tror på en Insomniac annoncering til GamesCom og så en fremvisning af spillet (Resistance 3) til PAX. Fredag annoncere de hvornår de annoncere spillet. Også en Starhawk annoncering til GamesCom forventer jeg.

Can't Ride 2 Horses With 1 Ass!
Høegh
Høegh
Resten af det annoncerede (indtil videre) lineup til GamesCom fra:

Beteshda :
* RAGE
* Fallout : New Vegas
* - Brink
* Hunted : The Demon's Forge

Konami :
* Castlevania: Lords of Shadow
* Def Jam Rapstar
* SAW II: Flesh and Blood

Ubisoft :
* Assassin 's Creed Brotherhood
* San Francisco DRIVER
* R.U.S.E.
* Tom Clancy's H.A.W.X. 2.
* Racket Sports

http://www.gamepur.com/news/1254-gamescom-2010-companies-
and-confirmed-games-list.html

Høegh
Høegh
Citerer Coheno:
What? How?

Jeg er heller ikke helt sikker...

Citerer Coheno:
Men tror på en Insomniac annoncering til GamesCom og så en fremvisning af spillet (Resistance 3) til PAX. Fredag annoncere de hvornår de annoncere spillet. Også en Starhawk annoncering til GamesCom forventer jeg.

Ja Insomniac må næsten komme med en annoncering (og ja, mon ikke det bliver resistance). De har jo sagt at de vil annoncere én af de titler de arbejder på, inden Penny Arcade 2010 begynder i starten starten af September.
Så GamesCom ville være meget oplagt...

Starhawk er jeg ikke helt så sikker på... men måske. Jeg har ikke indtryk af at Sony har tænkt sig at afholde noget stort show, med mange nye annonceringer.

Jeg begynder faktisk mere og mere at tro på at Uncharted 3 snart officielt bliver annonceret. Naughty Dog har de seneste uger (efter at have været stille i lang tid) kommet med mange udtalelser om deres måder at skabe spil på og hvad de kan med PS3 enginen. Så måske ser vi en teaser til GamesCom...

Ak-master
Ak-master
Jeg håber dælme også, der kommer noget nyt fra Naughty Dog og Insomniac. Det er de to spilfirmaere, der har min største interesse.
ND kommer jo nok med Uncharted 3. Mens Insomniac som bekendt arbejder på en ny serie, plus en 'gammel' serie. Så et Resistance 3 og en ny serie ville være dejligt at høre noget om.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Coheno
Coheno
Citerer Høegh:
Starhawk er jeg ikke helt så sikker på

Altså ifølge en masse Lightbox twitters de sidste par uger, har de haft en hel del travlt på det seneste med de nyeste builds af spillet... Jeg tænker det er builds til GamesCom. Ka ellers ik se hvornår de ville annoncere det.

Citerer Høegh:
De har jo sagt at de vil annoncere én af de titler de arbejder på, inden Penny Arcade 2010

De har så vidt sagt en Playstation 3 titel.

Ja Uncharted 3, hvis de beslutter at annoncere det, tror jeg bare de namedropper og annoncere officielt som det eneste. Men ja, der har sku været meget ND dækning de sidste par dage...

Dusso
Dusso
Insomniac har sagt at de annoncere et PS3 spil på PAX, og med "hemmeligheden" ude(Og nej, de er ikke fake. De er fra Battle: Los Angeles film-set, Columbia Pictures, altså Sony):

http://img190.imageshack.us/img190/1614/img0063bb.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/1879/img0064no.jpg

Deres andet spil bliver en ny multi-platform franchise som udgives af EA, så det kan næsten kun være R3 på PAX, og så springer de GamesCom over.
Det kunne jo så passende give plads til at Naughty Dog annoncerede Uncharted 3, eller et nyt Jak.

Best way to a man's heart, is between the 4th and 5th ribs.
Høegh
Høegh
Citerer Coheno:
Altså ifølge en masse Lightbox twitters de sidste par uger, har de haft en hel del travlt på det seneste med de nyeste builds af spillet... Jeg tænker det er builds til GamesCom. Ka ellers ik se hvornår de ville annoncere det.

Jamen så skal det ikke udelukkes. Det lyder i hvert fald sandsynligt. Kunne være fedt.

Men der bliver helt sikkert ikke annonceret både Resistance 3, Uncharted 3 og Starhawk til det samme show. Gætter på max én eller to af titlerne...

Men Sony har ikke rigtigt hypet showet, så man skal nok passe på med at have for høje forventninger.

Citerer Dusso:
så det kan næsten kun være R3 på PAX, og så springer de GamesCom over.
Det kunne jo så passende give plads til at Naughty Dog annoncerede Uncharted 3, eller et nyt Jak.

Men de (Insomniac) har udtalt at de vil fremvise spillet før PAX og så igen til PAX. Sådan læser jeg i hvert fald deres udtalelse.

Tillagt 2010-08-05 19:45:
Et nyt Jak kommer ikke til at ske. Ikke fra Naughty Dog.

Coheno
Coheno
Citerer Dusso:
så det kan næsten kun være R3 på PAX, og så springer de GamesCom over.

GamesCom er skam før PAX. 17 august har Sony pressekonferance. Og PAX er 3-5 september. Men kender godt billederne, derfor alle ved det må være R3 de fremviser. Spørgsmålet er bare hvordan spillet nu engang er.
Ang. udgivelse, tror jeg det bliver ca. samme tidspunkt som Battle: LA, April, juni, juli 2011.

Tillagt 2010-08-05 19:54:
Citerer Høegh:
Gætter på max én eller to af titlerne...

Nej præcis. Derfor jeg ik helt tror på Uncharted 3.

Dusso
Dusso
Citerer hanmik:
live stream..

http://qik.com/video/10824064

men RØV dårlig..

Øv... Det er kun en optagelse

Nye PS3 pakker:
September 15 - Move bundle, 320GB ps3 and move starter pack - 349 euros
October: 160GB PS3 that will replace 120GB unit - 299 euros

Ak-master
Ak-master
hmm, utroligt der ikke er en ordenlig live stream.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Dusso
Dusso
Ja, lidt underligt at ikke engang GameSpot har en. Men det er vel for langt væk til at de gider lol

Tillagt 2010-08-17 19:43:
Så er MUBI på vej også. Det skulle vidst være godkendt til os danskere.
Det er gratis, sponsorede, PPV og subscription film streaming.

Vardu
Vardu
Rigtig ærgeligt at GR ikke er tilstede..

"People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence."
Missing Avatar
Tsunami
Citerer Dusso:
Så er MUBI på vej også. Det skulle vidst være godkendt til os danskere.
Det er gratis, sponsorede, PPV og subscription film streaming.

Jeg læste om det i Kino (tror jeg det hedder) og jeg håber da at vi også får det asap.

Missing Avatar
hanmik
i kan se det her.. eller rettere høre det..

http://qik.com/afsis

det er dog afsindig dårlig kvalitet.. filmet med en Nokia N97 .. men det virker (for det meste)

I took an IQ test, the results were negative.
Dusso
Dusso
Citerer Vardu:
Rigtig ærgeligt at GR ikke er tilstede..

Ja. Tror sq jeg tager derned selv næste år

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.