LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | Lost Words: Beyond the Page
See in hd icon
Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps3, kan den købes i udlandet?

Missing Avatar
Hajfu
Hey alle derude.
Er lige blevet medlem herinde da ddet virker som det bedste sted at spørge.
Har kigget rundt på nettet og læst om det men vil have svar fra rigtige hardcore gamer.

Kan jeg købe en playstation 3 i udlandet og bruge den på mit dk fjernsyn.?
Kan jeg bruge dansk købte spil på den eller skal de så også købes fra samme sted (land)?
Kan jeg se danske blueray og dvd film på den eller skal de også købes fra udlandet?
Og hvis alt det kan lad sig gøre eller noget af det er der så nogen nedtur ved det?
Tak for hjælpen.
Håber I kan svare på det, det burde I kunne siden I er erfarne.
Har aldrig haft en ps før så jeg glæder mig, mega meget.

zepekit
zepekit
Først og fremmest, hvilket land tænker du på at købe den fra?
For hvis du køber en maskine fra f.eks. usa, så vil du ikke kune se danske dvd'er på den, og det samme gælder blu ray (dog er nogle blu ray regions frie, måske størstedelen, er ikke helt sikker)
Ang. spil, så er de alle regions frie, så der kan du købe fra hvilket land du vil og bruge den på en maskine fra et hvilket som helst land

Om maskinen virker her i dk, afhænger af hvilket land du havde tænkt dig at købe fra. I nogle lande kører de med 120v og det virker ikke i dk. Selvfølgelig er der en løsning på dette, men ikke noget der kan betale sig imo.
Men hvis du tænker på england f.eks. så er det kun kablet der skal skiftes ud, og så kan det godt betale sig, hvis prisen da er billigere på maskinen end i dk

dres-dk
dres-dk
Du skal bare købe den i EU. Så løber du ikke ind i problemer, for vi har de samme regionskoder her i Europa på alle medier.

Sony sætter ikke længere regions begrænsninger på sine spil, så du kunne også købe den i USA hvis du kun ville spille på den. Men dette gælder ikke for blueray og dvd film, mener jeg. Her har USA andre regionkoder end Europa.

England er nok det billigste sted at købe en PS3, samt spil, inden for EU. Pund'en er jo stadig langt nede, men også generelt er spil og konsoller billigere derover.

Har en ven som købte sin ps3 over nettet gennem en engelsk shop. Der er dog rigtig mange online butikker derover, som ikke vil sende så store ting som konsoller, men kun spil. Men vi fandt dog dem her, som gerne ville sende, og som var langt billigere end hvis man købte den i dk: http://www.shopto.net/.

Missing Avatar
Hajfu
Citerer dres-dk:
Du skal bare købe den i EU. Så løber du ikke ind i problemer, for vi har de samme regionskoder her i Europa på alle medier.

Sony sætter ikke længere regions begrænsninger på sine spil, så du kunne også købe den i USA hvis du kun ville spille på den. Men dette gælder ikke for blueray og dvd film, mener jeg. Her har USA andre regionkoder end Europa.

England er nok det billigste sted at købe en PS3, samt spil, inden for EU. Pund'en er jo stadig langt nede, men også generelt er spil og konsoller billigere derover.

Har en ven som købte sin ps3 over nettet gennem en engelsk shop. Der er dog rigtig mange online butikker derover, som ikke vil sende så store ting som konsoller, men kun spil. Men vi fandt dog dem her, som gerne ville sende, og som var langt billigere end hvis man købte den i dk: http://www.shopto.net/.

Så jeg kan købe den fra shopto.net.
Når den komemr skal jeg bare bruge et kabel der converterer til dansk plugs og jeg kan se alle danske blueray og dvd på den og spille spil fra hele verdenen?

zepekit
zepekit
Citerer Hajfu:
Så jeg kan købe den fra shopto.net.
Når den komemr skal jeg bare bruge et kabel der converterer til dansk plugs og jeg kan se alle danske blueray og dvd på den og spille spil fra hele verdenen?

Ja... like i said

Missing Avatar
emfr08ab
Citerer zepekit:
spille spil fra hele verdenen?

Men hvis du køber spillene i udlandet kan der opstå problemer, hvis du spiller med en dansk bruger. Hvis man downloader spiludvidelser fra PSN, så skal de ofte passe til, hvilket land spillet er købt fra.

Missing Avatar
Hajfu
Citerer emfr08ab:
Citerer zepekit:spille spil fra hele verdenen?

Men hvis du køber spillene i udlandet kan der opstå problemer, hvis du spiller med en dansk bruger. Hvis man downloader spiludvidelser fra PSN, så skal de ofte passe til, hvilket land spillet er købt fra.
<quote author="emfr08ab">Citerer zepekit:spille spil fra hele verdenen?

Jeg er nu mere bare et campaign menneske, måske lidt multiplayer.
Men der er så mange spil derude som skal gennemføres så jeg hopper bare videre til det næste.
Og jeg tror jeg købe ps3 her i dk pga. garanti osv.
Spillene nøjes jeg med at købe i udlandet , nogen ihvertfald,
Men tak fordi du tog din tid at svare, sætter pris på det. tak

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.