Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Epic Mickey med Move

Antitomas
Antitomas
Jeg ved godt, at Warren Spector har snakket så meget om, at Epic Mickey kun bliver til Wii, og det ser da også flot ud af Wii standard, men jeg mener, at spillet først kommer til sin ret på en HD-konsol, når det fokuserer så meget på tegninger, grafik og visualitet.

Tror I vi ser en oplagt Move-port med HD-grafik?

PlayAgain.dk
dres-dk
dres-dk
Tja.. tror jeg ikke foreløbig. Måske hvis Move bliver et kæmpe hit.

For mig virker det som om at udgiverne ikke rigtig tror på at platformspil sælger på HD konsollerne længere. Der har simpelthen været så få 3d platform spil på Xbox360 og PS3 de seneste år. Det er en trist udvikling.

Men det gør ikke mig det store at Epic Micky kun kommer til Wii. Synes netop ikke der er så meget at hente på HD fronten, med den form for tegneserie Artstyle som Epic Micky benytter sig af. Her klare Wii sig rigtig fint synes jeg.

Det er mere med spil, som har en mere realistisk stil, at jeg synes at HD konsollerne kommer til sin ret.

Antitomas
Antitomas
Ja okay, det kan du have ret i. Jeg har stadig en knivspids tvivl i mig om jeg skal købe spillet... Men jeg ender nok med at gøre det alligevel !

PlayAgain.dk
The_Dude
The_Dude
Hvorfor ikke købe det nu du har en Wii ?

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.