Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den legendariske Uncharted 3 tråd!

iRalleh
iRalleh
Uncharted 3: Drake's Deception
http://ps3.ign.com/articles/113/1139326p1.html

Så er det altså annonceret! Det tredje spil i Uncharted serien.
Spillet kommer til at foregå på den Arabiske Halvø og i Rub' al Khali ørken, hvor Drake leder efter en legendarisk glemt by. Spillet vil også fokusere på forholdet mellem Nathan Drake og Sully.

De nye tiltag i Uncharted 3 er selvfølgelig ørken landskabet, som jeg personligt tror vil blive fantastisk! Andre nye ting er muligheden for at kæmpe med flere fjender og noget Naughty Dog kalder 'enhanced backward climbing'.

I teaser traileren til afsløringen hører man Nathan sige "All men dream, but not equally".
Vi får sandsynligvis mere at vide den 12. december, når den rigtige afsløringen kommer.

MEGET MERE INFO HER + TEASER TRAILEREN!
http://blog.us.playstation.com/2010/12/09/uncover-the-truth-in-unc
harted-3/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campa
ign=uncharted_3_120910

Billeder
http://www.gamereactor.dk/media/12/uncharted3_231257.jpg
http://www.gamereactor.dk/media/12/uncharted3officially_231256.
jpg

http://www.flickr.com/photos/playstationblog/5246241367/#/photo
s/playstationblog/5246241367/lightbox/

Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ®
Virus
Virus
Jubilations!
Glæder mig til den rigtige trailer =D

Ak-master
Ak-master
Fantastisk! Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig?

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Dusso
Dusso
LEGEN, wait for it... DARY !

Bedste julegave i år, OG næste år!

Best way to a man's heart, is between the 4th and 5th ribs.
scoop
scoop
Forsatan det her har jeg ventet længe på, og jeg vidste dette vil ske i denne måned

Det bedste spil jeg nogensinde har spillet, også en 3er...glæder mig

ps2 nerd
ps2 nerd
Gad vide om der stadig bliver en smuttur nordpå? Så vidt jeg erindrer var der engang rygter om at Nathan skulle søge efter "Ultima thule", bl.a. ved at hentyde til polarforskeren Roald Amundsen...

PS2 styrer
Darell
Darell
Jizz in my pants..

If telling the truth is treason, then we are in deep trouble friends.
iRalleh
iRalleh
Kan slet ikke vente på at hører mere, eller til at se dette spil i bevægelse!

scoop
scoop
ND har lavet de bedste spil nogensinde...Crash, Jak Und Dexter og nu Uncharted...fantastisk... tror dette bliver den sidste Uncharted, og håber da også lidt på det gør.

Liou
Liou
Citerer Ak-master:
Fantastisk! Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig?

Bare indrøm det, du græder som et spædbarn indvendig over at det ikke var et nyt Jak & Daxter.

Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
Ak-master
Ak-master
Citerer Liou:
Bare indrøm det, du græder som et spædbarn indvendig over at det ikke var et nyt Jak & Daxter.

nah, håbet om et nyt J&D fra ND er visnet for længst.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
SejPlayer
SejPlayer
Så er der kun 8 minutter til VGA. glæder mig til at få mere at høre om spillet

Høegh
Høegh
Og UC3 står til release 1. november, 2011

Man må sige Naughty Dog er ved at have ret godt styr på elementerne (tjek vandet til sidst i traileren).

Tillagt 2010-12-12 06:55:

Ikke så overraskende, men alligevel altid rart at have det fra hestens egen mund:

Naughty Dog has confirmed that Uncharted 3 Spike VGA Trailer was all actual gameplay from in-game engine and it's coming 11-1-2011.

Naughty Dog: "Yes Uncharted 3 trailer was all from in-engine + actual gameplay

http://www.tqcast.com/2010/12/11/naughty-dog-yes-uncharted-3-t
railer-was-all-from-in-engine-actual-gameplay/

Rumble is for lonely chicks
Darell
Darell
Citerer iRalleh:
Her er linket til traileren på YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=imxYEIScL8o

Gad vide om de fem clips til allersidst var gameplay? For det så sgu vildt ud!

Det er gameplay, og som Høegh skrev er hele traileren lavet med den engine der kører spillet.

Jeg har nu set traileren 6-7 gange, og jeg er allerede fuldstændig overhyped på det spil. Det er alt for lang tid til 11.01.11

If telling the truth is treason, then we are in deep trouble friends.
Høegh
Høegh
Som jeg skrev i forbindelse med en af de tidligere nyheder:

Citerer Høegh:
Gad vide om det bliver spilbart mens den flyver styrter ned...

I called it. 09:20 10-12-2010

Det bliver UC3 version af tog sekvensen fra UC2, hvor man spiller ombord på et fly, det så til sidst styrter ned, mens man stadigvæk har fuld kontrol over Drake.
Større og vildere.

Sejborg
Sejborg
Jeg ved sgu ikke helt. Jeg synes det ligner, at de gør det hele meget større og vildere. I 2'eren savnede jeg ind imellem at spillet slappede lidt af ind imellem, ligesom i det første, istedet for heletiden at tonse videre med endnu en ny overdrevet sekvens.

Jeg håber at de ikke skruer tempoet yderligere op her i 3'eren, men at de implementerer nogle flere af de stille sekvenser.

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
Høegh
Høegh
Jeg er faktisk nu helt overbevist om at der kommer til at være en spilbar scene hvor man ombord på et fragtfly skal nedkæmpe nogle badguys - hvorefter flyet så af en eller anden grund (fx noget med en granat) styrter mod jorden. Drake skal så kæmpe sig hen til den obligatoriske faldskærm der befinder sig i den modsatte ende af flyet, alt imens jeeps (se traileren) og andet gods falder ud af flyet.

Jeg kan nu kun blive skuffet, hvis dette ikke bliver realiseret.

iRalleh
iRalleh
Citerer Sejborg:
Jeg håber at de ikke skruer tempoet yderligere op her i 3'eren, men at de implementerer nogle flere af de stille sekvenser.

Måske er tempoet noget lavere når han vandrer rundt i ørkenen, eller rider på kameler (could be awesome!?). Eller når han er i England, som der også er rygter om at han skal. Well, hvis han vandrer rundt i en befolket by i England, kan han jo ikke skyde til højre og venstre.

Høegh
Høegh
Citerer Sejborg:
Jeg ved sgu ikke helt. Jeg synes det ligner, at de gør det hele meget større og vildere. I 2'eren savnede jeg ind imellem at spillet slappede lidt af ind imellem, ligesom i det første, istedet for heletiden at tonse videre med endnu en ny overdrevet sekvens.

Jeg syntes egentlig kun pacingen var et problem i starten af spillet. Der blev der simpelthen sprunget for meget mellem forskellige perioder og lokationer.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.