Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den legendariske Uncharted 3 tråd!

Er ved kapitel 12 og det bliver bare bedre og bedre Jeg vil ikke have at det ender
  • 0
Citerer Tugay007:
Er ved kapitel 12 og det bliver bare bedre og bedre Jeg vil ikke have at det ender

Har lige gennemført den her igår, og den er PISSE svær på sværhedsgraden svær

Ham Talbot er sgu mærkelig, der er noget underligt ved ham.

Men synes det fedt at spillet giver spilleren sådan en fornemmelse at alle ikke er til at stole på.
  • 0
Er i gang med Crushing level, det går indtil videre fint, er dog kun kommet til chapter 6 XD Så det skal nok blive.... Underholdene XD

Og nu kan jeg nyde spillet endnu mere, se de lækker steder igen :3

Citerer scoop:
Men synes det fedt at spillet giver spilleren sådan en fornemmelse at alle ikke er til at stole på.

Han er virkelig en wierd gut, men man kommer virkelig til at hade ham, men kan lig hans tøj stil XD
I'm in a cardboard box.... Who I'm I?
  • 0
Citerer scoop:
Citerer Tugay007:

Har lige gennemført den her igår, og den er PISSE svær på sværhedsgraden svær

Indtil videre har det ikke været særlig svært på svær, men jeg kan mærke at det begynder at blive sværere nu

Tillagt 2011-11-04 16:15:
Tror jeg misforstod det du mente Jeg troede du mente at du havde gennemført hele spillet på svært og at det blev svært senere hen i spillet(Hvilket det naturligvis sikkert gør) Men hvis jeg forstår det korrekt nu mener du at du gennemførte kapitel 12 igår og at det var svært?
  • 0
Så blev spillet gennemført.. Hold da helt op hvor var det flot - er stadig lidt i chok over hvor godt de faktisk havde lavet sandet..

Spoiler:Skulle man ikke lige have mødtes med Charlie og Chloe til sidst for lige at få sat ordentlig punktum med karaktererne - eller er det bare mig der føler det manglede noget der
If telling the truth is treason, then we are in deep trouble friends.
  • 0
Er skyde-styringen dårlig, som nogen siger?
Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0
Citerer Simon Kolbe Strange:

Dårlig? Ikke hvad jeg har hørt folk sige O.o Du skal bare vende dig til det, som alle andre spil ^^

Darell: Neeeej, syntes ikke det var så vigtigt, slutningen var perfekt, som en perfekt film :3
  • 0
Citerer Simon Kolbe Strange:

Den tog mig de første 3-4 timer af spillet at vænne mig til det, så det er da lidt irriterende. Det gør de så op for med nogle geniale gunfights lidt senere hen i spillet.
Generelt er jeg en lille smule skuffet, fordi U2 var så perfekt. U3 er lige lidt for ubalanceret til at nå op på siden af sin forgænger, men jeg har sgu alligevel allerede lyst til at genspille U3 nu.
VILDERE VILDERE
  • 0
Er fuldstændig enig med dig.
  • 0
Så fik jeg gennemført spillet, hold kæft hvor det fedt, og fuck jeg blev sur på Talbot i kapitel 21...I ved selv hvorfor!
  • 0
Citerer scoop:
Så fik jeg gennemført spillet, hold kæft hvor det fedt, og fuck jeg blev sur på Talbot i kapitel 21...I ved selv hvorfor!

Yeah så mega nice, viser virkelig hvordan de har skabt charactere, man virkelig holder af ;)
  • 0
Så blev det gennemført og det var intet mindre en fantastisk.
Må endda indrømme at jeg synes den var bedre end 2ern
Så det vil sige at Uncharted serien stadigvæk forbliver min ynglings spil serie
  • 0
Citerer Tugay007:
Så det vil sige at Uncharted serien stadigvæk forbliver min ynglings spil serie

Næsten det samme her.. Dog kan Uncharted ikke slå GTA i min verden, så en fin nummer 2
Manchester United forever <3
  • 0
Jeg kan ikke komme ind i multiplayer
  • 0
Citerer Tugay007:
Jeg kan ikke komme ind i multiplayer

MP er for fed!! Har lige fået headset, så har nørdet den med et par gutter Elsker at der er så meget customization med!
Insert funny commert on own risc.
  • 0
Mit spil glitcher Ved slutningen af chapter 20/ starten af chapter 21 virker lyden ikke... og når jeg så prøver at genstarte spillet, forbliver den på loading skærmen og starter aldrig op igen
  • 0
Citerer DerbyStar:
Mit spil glitcher Ved slutningen af chapter 20/ starten af chapter 21 virker lyden ikke... og når jeg så prøver at genstarte spillet, forbliver den på loading skærmen og starter aldrig op igen

Er det din første gennemspilning?
  • 0
Utroligt jeg slet ingen problemer har haft, hverken online eller singleplayer. Har haft en sjov mistanke om det kunne være ps3en? Tugays spil glitchede også en smule, kan det være noget med den nye ps3 er kraftigere end den gamle?
  • 0
Citerer scoop:
Utroligt jeg slet ingen problemer har haft, hverken online eller singleplayer. Har haft en sjov mistanke om det kunne være ps3en? Tugays spil glitchede også en smule, kan det være noget med den nye ps3 er kraftigere end den gamle?

Jeg har gennemført spillet på en gammel 60 GB PS3, og der har ikke været nogle problemer overhovedet - udover jeg havde lidt svært ved at komme online i starten, men det problem er løst..
If telling the truth is treason, then we are in deep trouble friends.
  • 0
Citerer Tugay007:
Citerer DerbyStar:

Er det din første gennemspilning?

Yup. Jeg blev nød til at spille chapter 20 igennem igen, og så den første cutscene i chapter 21, den laggede helt vildt, men derefter virkede det fint
  • 0
Så er spillet gennemført, købte det i lørdags, og fik vel 9 timers spil ud af det.

Super god historie, og man drages virkelig af de folk der er med. Synes dog det trækker gevaldigt ned på spillet at der KONSTANT er film.

For at præcisere, man spiller selv i 2 min, så er der film i 5 min, så styre man lige et par minutter igen, afbrudt af endnu en film osv osv, altså, vil jeg se en film så gør jeg det, men når jeg vil spille, kunne jeg faktisk godt tænke mig at spille.

F.eks. ørken scenen fanger mig slet ikke, tværtimod fangede fordi der blev spillet afbrudt intet mindre end 5 gange på ingen tid.

Vil give spillet 7/10, tættere på 6 end 8, og vil vurdere det som det svageste af de 3 spil.
  • 0
Citerer scoop:

Det eneste problem ved min er at jeg skal prøve flere gange for at komme ind i multiplayer Ellers intet
  • 0
Citerer Jew4evaAA:
Så er spillet gennemført, købte det i lørdags, og fik vel 9 timers spil ud af det.

Super god historie, og man drages virkelig af de folk der er med. Synes dog det trækker gevaldigt ned på spillet at der KONSTANT er film.

For at præcisere, man spiller selv i 2 min, så er der film i 5 min, så styre man lige et par minutter igen, afbrudt af endnu en film osv osv, altså, vil jeg se en film så gør jeg det, men når jeg vil spille, kunne jeg faktisk godt tænke mig at spille.

F.eks. ørken scenen fanger mig slet ikke, tværtimod fangede fordi der blev spillet afbrudt intet mindre end 5 gange på ingen tid.

Vil give spillet 7/10, tættere på 6 end 8, og vil vurdere det som det svageste af de 3 spil.

Der er da ikke hele tiden cutscenes?? Der er da masser af action, jeg kunne faktisk godt have tænkt mig flere cutscenes, fordi det virker så godt i uncharted serien!! Uden dem havde der jo ikke været en historie
  • 0
Er der ikke? Det må jo være en smags sag så, men jeg følte faktisk aldrig rigtig at jeg kom "ind" i spillet, for jeg blev konstant afbrudt af cutscenes, nogle kapitler var jo næsten ikke andet(Som før omtalte ørken bane, men også den sidste).

Nu skal jeg ikke misforstås, jeg ser intet problem i cutscenes, ser bare heller længere cutscenes, istedet for konstant at afbryde spilleren.

Anmeldelsen nævner faktisk lidt det samme, mht film.

Overvejede faktisk at gå efter platinium, som normalt i Uncharted, men gider faktisk ikke spille hele spillet igennem igen, så det bliver byttet igen iaften
  • 0
For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter.
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!