SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
wampire800 2011-11-07 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er da fedt nok, man får en filmisk oplevelse. Like Comment Share 0scoop 2011-11-07 18:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Citerer scoop: Utroligt jeg slet ingen problemer har haft, hverken online eller singleplayer. Har haft en sjov mistanke om det kunne være ps3en? Tugays spil glitchede også en smule, kan det være noget med den nye ps3 er kraftigere end den gamle? Det eneste problem ved min er at jeg skal prøve flere gange for at komme ind i multiplayer Ellers intet Så har du ikke set et problemfrit spil, for hver gang Nate dør loader den i laaaang tid, og det gør den også når der kommer cutscenes ;) Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-07 18:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Citerer Tugay007: Citerer scoop: Utroligt jeg slet ingen problemer har haft, hverken online eller singleplayer. Har haft en sjov mistanke om det kunne være ps3en? Tugays spil glitchede også en smule, kan det være noget med den nye ps3 er kraftigere end den gamle? Det eneste problem ved min er at jeg skal prøve flere gange for at komme ind i multiplayer Ellers intet Så har du ikke set et problemfrit spil, for hver gang Nate dør loader den i laaaang tid, og det gør den også når der kommer cutscenes ;) Så må der være noget galt med det da du spillede Cutscenes kommer med det samme som det burde(Sammelignet med nogle walktroughs fra Youtube) Ved så ikke helt med loading tiden når jeg dør, da det kommer med det samme så er det ikke noget jeg ligger mærke til og det er også svært at sammenligne når ingen sætter klip ind hvor de dør Like Comment Share 0 Jew4evaAA 2011-11-07 20:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-07 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Jew4evaAA:Citerer Sejborg: For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Vi er ikke oppe på MGS4 niveau Misforstå mig ikke jeg elskede MGS4 og det er stadig en af mine ynglingspil den dag idag, men den sidste cutscene var virkelig irreterrende den første gang jeg spillede det. Jeg kan huske at jeg var ved bossen og lige var blevet færdig så skulle jeg et sted hen og det skulle være med det samme vi skulle afsted, men jeg skulle lige se den sidste cutscene og den varede fandme mindst en halv time, så jeg sad bare uroligt og ventede Like Comment Share 0Virus 2011-11-08 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 05:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
scoop 2011-11-07 18:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Citerer scoop: Utroligt jeg slet ingen problemer har haft, hverken online eller singleplayer. Har haft en sjov mistanke om det kunne være ps3en? Tugays spil glitchede også en smule, kan det være noget med den nye ps3 er kraftigere end den gamle? Det eneste problem ved min er at jeg skal prøve flere gange for at komme ind i multiplayer Ellers intet Så har du ikke set et problemfrit spil, for hver gang Nate dør loader den i laaaang tid, og det gør den også når der kommer cutscenes ;) Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-07 18:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Citerer Tugay007: Citerer scoop: Utroligt jeg slet ingen problemer har haft, hverken online eller singleplayer. Har haft en sjov mistanke om det kunne være ps3en? Tugays spil glitchede også en smule, kan det være noget med den nye ps3 er kraftigere end den gamle? Det eneste problem ved min er at jeg skal prøve flere gange for at komme ind i multiplayer Ellers intet Så har du ikke set et problemfrit spil, for hver gang Nate dør loader den i laaaang tid, og det gør den også når der kommer cutscenes ;) Så må der være noget galt med det da du spillede Cutscenes kommer med det samme som det burde(Sammelignet med nogle walktroughs fra Youtube) Ved så ikke helt med loading tiden når jeg dør, da det kommer med det samme så er det ikke noget jeg ligger mærke til og det er også svært at sammenligne når ingen sætter klip ind hvor de dør Like Comment Share 0 Jew4evaAA 2011-11-07 20:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-07 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Jew4evaAA:Citerer Sejborg: For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Vi er ikke oppe på MGS4 niveau Misforstå mig ikke jeg elskede MGS4 og det er stadig en af mine ynglingspil den dag idag, men den sidste cutscene var virkelig irreterrende den første gang jeg spillede det. Jeg kan huske at jeg var ved bossen og lige var blevet færdig så skulle jeg et sted hen og det skulle være med det samme vi skulle afsted, men jeg skulle lige se den sidste cutscene og den varede fandme mindst en halv time, så jeg sad bare uroligt og ventede Like Comment Share 0Virus 2011-11-08 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 05:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Tugay007 2011-11-07 18:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Citerer Tugay007: Citerer scoop: Utroligt jeg slet ingen problemer har haft, hverken online eller singleplayer. Har haft en sjov mistanke om det kunne være ps3en? Tugays spil glitchede også en smule, kan det være noget med den nye ps3 er kraftigere end den gamle? Det eneste problem ved min er at jeg skal prøve flere gange for at komme ind i multiplayer Ellers intet Så har du ikke set et problemfrit spil, for hver gang Nate dør loader den i laaaang tid, og det gør den også når der kommer cutscenes ;) Så må der være noget galt med det da du spillede Cutscenes kommer med det samme som det burde(Sammelignet med nogle walktroughs fra Youtube) Ved så ikke helt med loading tiden når jeg dør, da det kommer med det samme så er det ikke noget jeg ligger mærke til og det er også svært at sammenligne når ingen sætter klip ind hvor de dør Like Comment Share 0 Jew4evaAA 2011-11-07 20:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-07 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Jew4evaAA:Citerer Sejborg: For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Vi er ikke oppe på MGS4 niveau Misforstå mig ikke jeg elskede MGS4 og det er stadig en af mine ynglingspil den dag idag, men den sidste cutscene var virkelig irreterrende den første gang jeg spillede det. Jeg kan huske at jeg var ved bossen og lige var blevet færdig så skulle jeg et sted hen og det skulle være med det samme vi skulle afsted, men jeg skulle lige se den sidste cutscene og den varede fandme mindst en halv time, så jeg sad bare uroligt og ventede Like Comment Share 0Virus 2011-11-08 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 05:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Jew4evaAA 2011-11-07 20:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-07 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Jew4evaAA:Citerer Sejborg: For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Vi er ikke oppe på MGS4 niveau Misforstå mig ikke jeg elskede MGS4 og det er stadig en af mine ynglingspil den dag idag, men den sidste cutscene var virkelig irreterrende den første gang jeg spillede det. Jeg kan huske at jeg var ved bossen og lige var blevet færdig så skulle jeg et sted hen og det skulle være med det samme vi skulle afsted, men jeg skulle lige se den sidste cutscene og den varede fandme mindst en halv time, så jeg sad bare uroligt og ventede Like Comment Share 0Virus 2011-11-08 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 05:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Tugay007 2011-11-07 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Jew4evaAA:Citerer Sejborg: For mange cutscenes er bestemt ikke godt. Det ødelagde Metal Gear Solid 4 totalt. Det spil opgav jeg at spille, da jeg efter have brugt noget nær 2 timer på det, kun havde fået lov at spille i en 20 minutter. Hehe vi er ikke helt på MGS niveau, men flere gange hvor den 3-4 cutscene afbrød spillet inden for 10 min, blev jeg simpelthen nødt til at pause, og lave noget andet, simpelthen interrende ikke blot kunne spille sit spil pga alle de smarte moves de viser de kan lave på PSen. Vi ved jo at spillet kommer som film på et tidspunkt, gem kræfterne til den Vi er ikke oppe på MGS4 niveau Misforstå mig ikke jeg elskede MGS4 og det er stadig en af mine ynglingspil den dag idag, men den sidste cutscene var virkelig irreterrende den første gang jeg spillede det. Jeg kan huske at jeg var ved bossen og lige var blevet færdig så skulle jeg et sted hen og det skulle være med det samme vi skulle afsted, men jeg skulle lige se den sidste cutscene og den varede fandme mindst en halv time, så jeg sad bare uroligt og ventede Like Comment Share 0Virus 2011-11-08 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 05:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Virus 2011-11-08 23:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 05:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
pazzoa 2011-11-09 05:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
DerbyStar 2011-11-09 12:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Citerer Virus: Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Til forskel handlede det første Uncharted kun om skyderi, og så var der lige nogle puzzles og nogle klatresekvenser her og der. Historien tog sig heller ikke alt for seriøst og var fortalt som en ganske underholdende eventyrfilm. Jeg kan vel ikke komme uden om, at det klart er min favorit i serien. Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Nå, jeg er nået ca. halvvejs og er ganske tilfreds. Jeg er ikke mind blowed over oplevelsen, så vil fortsat sige at 2'eren er den bedste version for undertegnet. Det har intet med det grafiske eller historien at gøre, det er begge godt og solidt, men synes der er et par irritationsmomenter med styringen/kameraets førelse. Jeg er pænt tilfreds med spillet, og dejligt at se at de har plantet endnu flere puzzles i dette. Helt enig! Man får en filmisk oplevelse ud af det, og jeg elsker også samtlige cutscenes! Kunne faktisk godt have tænkt mig en lidt længere en i slutningen, hvor fx Chloe og Cutter også var med.Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Tugay007 2011-11-09 14:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Er sgu lidt skuffet over U3. Det er godt nok irriterende, at gameplayet hele tiden bliver afrbudt, fordi ND gerne vil vise mig en eller anden dum animation med Drake der falder ned gennem gulvet eller ned fra en ræling, han er ved at gå armgang på. Det er som om, udvikleren hellere vil imponere (eller skulle jeg sige blære sig) med deres tekniske kunnen end at underholde. Det hele går op i quick time events og scriptede begivenheder med overraskende lidt skyderi ind imellem. Synes selv at det er noget af det bedste ved Uncharted 2 og 3. Altså det med at du får den der "filmsk" Hollywood oplevelse Men altså senere hen i spillet er der mange skyde sekvenser, som ikke hele tiden bliver afbrudt af cutscenes Like Comment Share 0Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Virus 2011-11-09 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer pazzoa:Det er vel en del af charmen ved Uncharted serien. Altså at man får det fortalt som en "Hollywood" filmisk oplevelse. Det er hvertfald noget af det jeg sætter allermest pris på, nemlig den fortalte historie. Elsker alle Uncharted's cut scenes, og hvis man ikke engang kan sætte sig tid til at se dem, ja så burde man nok ikke spille et eventyr spil som dette. Det er mindst ligeså vigtigt som at rende rundt og skyde fjender imo. Læg mærke til, at jeg ikke brokkede mig over cutscenes eller det Hollywood-agtige aspekt. Jeg kan skam godt lide cutscenes (kan som sagt godt lide 1'eren, der også er fuld af cutscenes), men jeg ville bare ønske, at ND holdt op med at gøre gameplayet mere filmisk. Som jeg nævnte, bliver gameplayet hele tide afbrudt af scriptede begivenheder (Drake falder gennem gulvet, en tagrende han går armgang henad river sig løs etc.). Desuden er kampsystemet vildt dårligt og handler kun om at trykke trekant, når man bliver angrebet, og ellers bare spamme firkant. 1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. 3'eren prøver åbenbart at blande en hel masse gameplay-typer, men meget få af dem fungerer. Like Comment Share 0Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Sejborg 2011-11-09 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:1'eren handler (gameplay-mæssigt) KUN om skyderi, klatring og nogle enkelte puzzles. Synes 1'eren var rimelig ligelig fordelt imellem platforming, puzzles og skyderi. I 2'eren udgjorde skyderiet en meget større del, hvilket gjorde det dårligere end 1'eren. 3'eren har jeg ikke prøvet, men jeg tror det er det dårligste af de tre."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
pazzoa 2011-11-09 18:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jeg spillet 3'eren igennem. Og sikke et fantastisk godt spil. Der er absolut alt hvad jeg elsker ved et godt eventyr og lidt til. Nævnte før at jeg ikke synes at det var mind blowing oplevelse, men efter at man begynder at ramme sandet ved flyet så slog det totalt kæben i gulvet. Et mesterværk uden lige! 9/10! Like Comment Share 0scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
scoop 2011-11-09 23:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Tugay007 2011-11-10 10:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. Tror vidst jeg er i 19 Er der nogen der er kommet i Legacy?(Prestige)? Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
DerbyStar 2011-11-10 17:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Tugay007 2011-11-10 17:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:Citerer scoop: Hvad rang er i kommet online? Er personligt lige hoppet på 23. 52 her Forstår virkelig ikke hvorfor der er så mange der mener at 1'eren er det bedste i serien For mit vedkommende, er 2'eren og 3'eren langt bedre! Grafisk, historie og gameplay mæssigt er de da klart bedre Der er ikke mange som synes 1ern er bedst De fleste synes enten det er 2ern eller 3ern der er bedst Like Comment Share 0DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
DerbyStar 2011-11-10 18:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Capperdude 2011-11-10 20:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer DerbyStar:GR's anmelder og et par stykker her i tråden synes det da 1'ern er sq også go Alle 3 har deres gode og dårlige sider, og at vælge det bedste er lidt svært Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Tugay007 2011-11-10 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja 1ern har sin egen charme, men af hvad jeg har set på nettet og på Naughty Dogs Uncharted forum, så synes folk at 2ern og 3ern er bedre Der er til gengæld meget delte meninger om 3ern slår 2ern eller ej Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Virus 2011-11-10 20:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1'eren er bedst. Covershooting gameplayet er altoverskyggende, og hele affæren er ikke et clusterfuck af underlige gameplay mechanics, der ikke er sjove at bruge. 3'eren især mangler fokus. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Ak-master 2011-11-10 20:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke prøvet 3'ern, men jeg synes, at 2'ern er den bedre. Dog er der nogle passager, hvor der ikke rigtigt er så meget at lave. Tilgengæld er der scenen (he), hvor huset, man er i, styrter sammen. Sådan nogle øjeblikke er fede, synes jeg.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Virus 2011-11-10 20:39 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jep, den kollapsende bygning var ret sej. Læg mærke til, at man stadig havde kontrol over Drake og kunne skyde badguys. Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Like Comment Share 0Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Ak-master 2011-11-10 20:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet Nå ok. Det er lidt ærgerligt.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Tugay007 2011-11-10 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Virus:Der er RIGTIG mange øjeblikke i 3'eren, hvor det man går eller kravler på kollapser, og så får man ikke kontrollen tilbage, før animationen er overstået. Den slags afbrydelser ødelægger tempoet. Det er en af de ting jeg faktisk kan lide ved spillet Like Comment Share 0Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718
Virus 2011-11-10 21:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Godt for dig På en eller anden måde synes jeg da også, det er fedt nok, men det holder altså op med at overraske mig, når det sker hele tiden :p Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...1112131415161718