SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Høegh 2010-12-12 12:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 4 kommer så til at indeholde et episk harmonikasammenstød i en gammel golf... Trains, Planes & AutomobilesRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-12 12:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag?Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Måske en lille pony? "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0 iRalleh 2010-12-12 12:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Måske en lille pony? Det kunne være fedt! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Det bliver vist "bare" et dedikeret event til Uncharted 3. Det er i hvert hvad dette site forventer: http://www.gamersmint.com/sony-exclusive-ps3-reveal-for-tomorr ow-revealedRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 14:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzURumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2010-12-12 22:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
iRalleh 2010-12-12 12:48 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag?Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Måske en lille pony? "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0 iRalleh 2010-12-12 12:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Måske en lille pony? Det kunne være fedt! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Det bliver vist "bare" et dedikeret event til Uncharted 3. Det er i hvert hvad dette site forventer: http://www.gamersmint.com/sony-exclusive-ps3-reveal-for-tomorr ow-revealedRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 14:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzURumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2010-12-12 22:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Sejborg 2010-12-12 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Måske en lille pony? "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0 iRalleh 2010-12-12 12:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Måske en lille pony? Det kunne være fedt! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Det bliver vist "bare" et dedikeret event til Uncharted 3. Det er i hvert hvad dette site forventer: http://www.gamersmint.com/sony-exclusive-ps3-reveal-for-tomorr ow-revealedRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 14:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzURumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2010-12-12 22:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
iRalleh 2010-12-12 12:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Sejborg:Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Måske en lille pony? Det kunne være fedt! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Det bliver vist "bare" et dedikeret event til Uncharted 3. Det er i hvert hvad dette site forventer: http://www.gamersmint.com/sony-exclusive-ps3-reveal-for-tomorr ow-revealedRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 14:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzURumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2010-12-12 22:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Høegh 2010-12-12 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Nu er den fulde trailer jo blevet frigivet, og de vil vise gameplay i morgen, så.. Hvad tror I Sony vil fremvise i dag? Det bliver vist "bare" et dedikeret event til Uncharted 3. Det er i hvert hvad dette site forventer: http://www.gamersmint.com/sony-exclusive-ps3-reveal-for-tomorr ow-revealedRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 14:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzURumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2010-12-12 22:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Høegh 2010-12-12 14:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzURumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2010-12-12 22:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
scoop 2010-12-12 22:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Psykocyber 2010-12-12 22:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere?Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Like Comment Share 0Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Blue 2010-12-12 23:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible På de få screens der er frigivet ser spillet meget mere bredt og åbent ud i forhold til forgængerne. Mon det bliver som en slags Red Dead Redemption bare med gåder i stedet for missioner? Det kan selvfølgelig bare være synsbedrag. Jeg kan egentlig godt lide den meget lineære stil i de to første spil så jeg håber 3'eren vil være på samme måde. Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Sejborg 2010-12-12 23:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:Behind the scenes om arbejdet op til annonceringen af traileren: http://www.youtube.com/watch?v=-1FnE6NZNzU Nice. Tak for link."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Høegh 2010-12-12 23:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Ældre måske (eller også er det en blanding af for meget sol, skidt og skæg). Men hans ansigtsudtryk skyldes nu at han laver et jeg-har-solen-i-ansigtet ansigt Hvis man ser videoen og fx pauser den ved fx 0:53, eller ser på scenen hvor han taler med Sully, så ligner han nu ret meget sig selv. Citerer Psykocyber:Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Marcus Fenix? what the hell? UC2 http://media.giantbomb.com/uploads/1/10023/837792-9_super.jpg UC1 http://www.evernote.com/shard/s5/res/2a103df9-e98e-433e-941e- 4f34ce43e93d/drake_8_450x360.jpg UC3 http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/12/Uncharted-3-2. jpgRumble is for lonely chicks Like Comment Share 0baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
baunevej 2010-12-13 09:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Psykocyber:Citerer scoop: Er det bare mig eller er Nate bare blevet...ældre...og grimmere? Indeed, han ændrer sig ret meget fra spil til spil. Hele hans muskulatur i UC2 var blevet godt inspireret af Marcus Fenix. Denne gang er hans ansigt blevet ramt af en wrench. Jeg tænker bare på om Elena dukker op et random sted igen. Lidt underligt med slutningen af toeren af de så (igen) bare "dropper" hende. Der er jeg godt nok meget uenig, Marcus Fenix er et stærkt overdrevet muskelbrød på steroider, kan slet ikke se sammenligningen mellem de 2. Udover det glæder jeg mig rigtig meget til 3'eren Like Comment Share 0Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Psykocyber 2010-12-13 10:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved godt det var overdrevet, men Drake i toeren er blevet en del størrer i hans muskulatur over hele kroppen. Han var spinkel i etteren, det er han ikke i toeren. Like Comment Share 0Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Miroll 2010-12-13 10:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for mig virker det meget nbaturligt at han ændre sig lidt. Tiden går jo, og tiden sætter spor Og manden bliver jo ældre så jeg syntes at der er meget godt at han ændre sig lidt med det Where are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Ak-master 2010-12-13 12:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes også, at det er cool nok, at han ændre sig. Det skyldes jo også at spillene bliver flottere, hvilket kan give flere detaljer. Men det er dog ikke de helt lige så store ændringer, som Jak gik igennem i de fire spil.This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Virus 2010-12-13 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes spillet ser lidt mere cartoony ud end de tidligere. Ved ikke om det er bevist, men det er da en måde at springe over the uncanny valley, nu hvor figurerne har fået flere polygoner og detaljer Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
G_Rifff 2010-12-13 19:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var der nogle af jer, der lagde mærke til Crash Bandicoot lydene der spillede mens Naughty Dog logoet dannedes i starten af traileren? Fed lille detalje, synes jeg. Er det et hint til en Crash Bandicoot Collection i samme stil som Sly Raccon? That'd be awesome. Like Comment Share 0Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Ak-master 2010-12-13 20:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)?This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
iRalleh 2010-12-13 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg glæder mig da godt nok helt vildt til at se noget gameplay i morgen Synd, at jeg kommer sent hjem til computeren Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
G_Rifff 2010-12-13 23:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Ak-master:Var det overhovedet Crash lyde (de 5 noder der bliver spillet)? Man kunne svagt høre den lyd der kom, når man samlede Wumpa Fruits i de gode gamle Crash spil. Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
hanmik 2010-12-14 10:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_wI took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Vardu 2010-12-14 10:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Uncharted 3 på Jimmy Fallon: http://www.youtube.com/watch?v=sTovDlPdx_w Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
Sejborg 2010-12-14 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Vardu:Den er faktisk temmelig grineren. Ham værten rammer som en stiv mand i et skydetelt på Hjallerup Marked. Øhh. Nej. For så ville der ikke være andet end headshots. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
scoop 2010-12-14 11:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gameplayet ser bedre ud, især når man slåser mod de der bad guys... Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Like Comment Share 0hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18
hanmik 2010-12-14 12:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=TEy10hmmxE0 her er videoen i HD..I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678...18