SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
iRalleh 2010-12-15 17:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er en ny video i HD, da den anden blev fjernet http://www.youtube.com/watch?v=a8L6l9I0mwk&feature=recentfDenne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Blue 2010-12-16 12:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Eftersom spillet hedder Drake's Deception så har jeg på fornemmelsen at Drake er gået hen og blevet lidt ond, men det ved jeg ikke. Like Comment Share 0Virus 2010-12-16 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Arh, tvivler nu på, han går hen og bliver skurken i spillet Like Comment Share 0 Jilted ace 2010-12-17 10:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screenshot sammenligning mellem Uncharted 2 og Uncharted 3.... Man kan ikke bruge det til SÅ meget, men personerne er da blevet en del mere realistiske og lækre at se på... ;) http://gamingbolt.com/uncharted-3-drakes-deception-versus-uncha rted-2-among-thieves-stunning-screenshot-comparison....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Virus 2010-12-17 11:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Technology marches on! Men ja, jeg synes nu stadig, det er en smule mere cartoony. Ved ikke, om det er en dårlig ting Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 12:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Preview af gameplay!!! Ny gameplay video - Samme location som tidligere set... Nye screenshots.... http://ps3.ign.com/articles/114/1140768p1.html Tillagt 2010-12-17 12:40: PS. Fuck de er lækre de screenshots!!!....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 13:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Link til videoen i HD.... http://www.youtube.com/watch?v=vvsHMBg6hjg&feature=player_e mbedded....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Blue 2010-12-16 12:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer scoop:Jeg tænker bare hvem der kommer til at være ''Den nye Lazarovic'' hvis i forstår Eftersom spillet hedder Drake's Deception så har jeg på fornemmelsen at Drake er gået hen og blevet lidt ond, men det ved jeg ikke. Like Comment Share 0Virus 2010-12-16 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Arh, tvivler nu på, han går hen og bliver skurken i spillet Like Comment Share 0 Jilted ace 2010-12-17 10:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screenshot sammenligning mellem Uncharted 2 og Uncharted 3.... Man kan ikke bruge det til SÅ meget, men personerne er da blevet en del mere realistiske og lækre at se på... ;) http://gamingbolt.com/uncharted-3-drakes-deception-versus-uncha rted-2-among-thieves-stunning-screenshot-comparison....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Virus 2010-12-17 11:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Technology marches on! Men ja, jeg synes nu stadig, det er en smule mere cartoony. Ved ikke, om det er en dårlig ting Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 12:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Preview af gameplay!!! Ny gameplay video - Samme location som tidligere set... Nye screenshots.... http://ps3.ign.com/articles/114/1140768p1.html Tillagt 2010-12-17 12:40: PS. Fuck de er lækre de screenshots!!!....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 13:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Link til videoen i HD.... http://www.youtube.com/watch?v=vvsHMBg6hjg&feature=player_e mbedded....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Virus 2010-12-16 12:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Arh, tvivler nu på, han går hen og bliver skurken i spillet Like Comment Share 0 Jilted ace 2010-12-17 10:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screenshot sammenligning mellem Uncharted 2 og Uncharted 3.... Man kan ikke bruge det til SÅ meget, men personerne er da blevet en del mere realistiske og lækre at se på... ;) http://gamingbolt.com/uncharted-3-drakes-deception-versus-uncha rted-2-among-thieves-stunning-screenshot-comparison....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Virus 2010-12-17 11:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Technology marches on! Men ja, jeg synes nu stadig, det er en smule mere cartoony. Ved ikke, om det er en dårlig ting Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 12:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Preview af gameplay!!! Ny gameplay video - Samme location som tidligere set... Nye screenshots.... http://ps3.ign.com/articles/114/1140768p1.html Tillagt 2010-12-17 12:40: PS. Fuck de er lækre de screenshots!!!....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 13:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Link til videoen i HD.... http://www.youtube.com/watch?v=vvsHMBg6hjg&feature=player_e mbedded....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Jilted ace 2010-12-17 10:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Screenshot sammenligning mellem Uncharted 2 og Uncharted 3.... Man kan ikke bruge det til SÅ meget, men personerne er da blevet en del mere realistiske og lækre at se på... ;) http://gamingbolt.com/uncharted-3-drakes-deception-versus-uncha rted-2-among-thieves-stunning-screenshot-comparison....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Virus 2010-12-17 11:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Technology marches on! Men ja, jeg synes nu stadig, det er en smule mere cartoony. Ved ikke, om det er en dårlig ting Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 12:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Preview af gameplay!!! Ny gameplay video - Samme location som tidligere set... Nye screenshots.... http://ps3.ign.com/articles/114/1140768p1.html Tillagt 2010-12-17 12:40: PS. Fuck de er lækre de screenshots!!!....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 13:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Link til videoen i HD.... http://www.youtube.com/watch?v=vvsHMBg6hjg&feature=player_e mbedded....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Virus 2010-12-17 11:49 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Technology marches on! Men ja, jeg synes nu stadig, det er en smule mere cartoony. Ved ikke, om det er en dårlig ting Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 12:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Preview af gameplay!!! Ny gameplay video - Samme location som tidligere set... Nye screenshots.... http://ps3.ign.com/articles/114/1140768p1.html Tillagt 2010-12-17 12:40: PS. Fuck de er lækre de screenshots!!!....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 13:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Link til videoen i HD.... http://www.youtube.com/watch?v=vvsHMBg6hjg&feature=player_e mbedded....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Jilted ace 2010-12-17 12:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Preview af gameplay!!! Ny gameplay video - Samme location som tidligere set... Nye screenshots.... http://ps3.ign.com/articles/114/1140768p1.html Tillagt 2010-12-17 12:40: PS. Fuck de er lækre de screenshots!!!....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Jilted ace 2010-12-17 13:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Link til videoen i HD.... http://www.youtube.com/watch?v=vvsHMBg6hjg&feature=player_e mbedded....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Jilted ace 2010-12-17 13:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Link til videoen i HD.... http://www.youtube.com/watch?v=vvsHMBg6hjg&feature=player_e mbedded....There is no spoon!!? Like Comment Share 0Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Lee West 2010-12-17 13:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.dk/nyheder/81769/Meget+mere+Uncharte d+3/:) Like Comment Share 0misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
misuma 2010-12-18 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.ign.com/videos/2010/12/18/uncharted-3-drakes-decept ion-behind-the-reveal-trailer http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3182829Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? Like Comment Share 0Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Tsunami 2010-12-28 20:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3: Drake's Deception - Castle Demo - Part 1 - HD Det skal sgu nok gå hen og blæse underbukserne af en stakkels gamer eller to. Like Comment Share 0iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
iRalleh 2010-12-28 21:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oh shit! Det er virkelig en fed detalje hvordan tapeten skræller af væggen 2:50!Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Sejborg 2010-12-28 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan godt lide detaljen med at han side-stepper. Det giver et flot naturligt flow."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Vardu 2010-12-28 23:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ser sku godkendt ud."People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." Like Comment Share 0scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
scoop 2010-12-29 15:02 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bestemt godkendt. Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
iRalleh 2011-01-06 16:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.youtube.com/watch?v=fcMlj7Dfa30 CES 2011 traileren. Det samme som vi har set, men de fem klip til sidst er i full-screen, og der er et ekstra klip, med en fjende vi ikke har set før.Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
scoop 2011-01-08 17:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor er fjenden? Hvis du mener ham med turbanen/tørklædet til sidst i videoen er han altså også med i den første Like Comment Share 0iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
iRalleh 2011-01-09 10:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du har ret, havde ikke lige lagt mærke til det i den første trailer, fordi billedet var så lille Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Simon Kolbe Strange 2011-01-09 13:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 ser fantastisk ud, det er der ingen tvivl om. Mytologien i serien, de eventyrlige locations og historierne i spillene, der på en ret interessant måde balancerer mellem fiktion, legende og sandhed er en af grundene til, at spillene er så populære. Når det så er sagt, så er der en meget lille chance for, at jeg køber Uncharted 3. Jeg har spillet hundredvis af verdens allerbedste spil, og jeg kan med sikkerhed sige, at Uncharted 1 er det sværeste og mest frustrerende spil, jeg nogensinde har spillet. Styringen i det var ekstremt klodset og ufattelig langsom, hvilket gjorde, at jeg ikke nåede særlig langt i det. Til trods for, at jeg altså har spillet konsol- og pc-spil hele mit liv. Jeg savnede lidt en lock-on funktion som vi kender det fra GTA IV. Den styring ødelagde simpelthen hele gameplayet som en parasit, der infiltrered det ellers gudesmukke spil i sin tid. Det var synd, når nu resten af spillet så så flot ud, men det var bare som om, at Drake bevægede sig i slow-motion, og spillet var på extra hard. Man kunne dø så nemt som ingenting, hvilket gjorde, at spillet blev forvandlet fra et actionspil til et snigespil. Og det fungerede bare ikke. Uncharted 3 bliver et af de flotteste spil i historien, men hvad nytter det, når man ud fra den seneste gameplay-trailer kan se, at intet overhovedet er gjort for at afhjælpe den mareridtsagtige styring fra det første spil? Også grunden til, at jeg ikke har lyst til at give mig i kast med Uncharted 2. Er jeg den eneste med den holdning?Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Ak-master 2011-01-09 13:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jah..This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Sejborg 2011-01-09 14:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Simon Kolbe Strange:Er jeg den eneste med den holdning? Jeg er enig med hensyn til sammensætning af mytologien. Den er god. Men jeg er ekstremt uenig med hensyn til gameplay. Jeg vil godt selv have lov til at bestemme hvorhenne jeg vil skyde. Jeg synes GTA IV's lock-on system gjorde spillet nærmest uspillelig. Og modsat dig, opfattede jeg netop GTA IV's system som klodset og mareridsagtig. Så med hensyn til skydemekanikken er vi fuldkommen modsat hinanden. Tillagt 2011-01-09 14:13: Men jeg vil dog sige at der er for meget skyderi i 2'eren. 1'eren var lige tilpas. Måske dog lidt i overkanten. Jeg er dog bange for at 3'eren bliver endnu mere actionpacked, og derfor er jeg lidt mere hooked på det nye Tomb Raider, ud fra hvad jeg tror om de to spil nu."Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." Like Comment Share 0Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Virus 2011-01-10 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Styringen i begge Uncharted-spil er da åleglat og ligetil. Spillet er endda for nemt til tider, specielt i platform-delen, der er ret automatiseret (selvom den på den anden side krydres med lidt falsk sværhedsgrad i form af kanter, der er svære at få øje på). Like Comment Share 0Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Høegh 2011-01-15 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Like Comment Share 0Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
Mimic_Octopus 2011-01-16 12:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Høegh:GT Pop-Block: Debut Trailer HD http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-uncharted-3/7093 25 Så kan der snart heller ikke vrides mere ud af den trailer Så meget i dybden har jeg dog ikke gået ind i spillet, men prøvet at læse lidt om det på nettet, blev ikke meget klogere. Men hvad er seven pillars of wisdom!? O.k jeg har fundet lidt: http://da.wikipedia.org/wiki/Francis_Drake http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala http://en.wikipedia.org/wiki/T._E._Lawrence Like Comment Share 0The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
The_Dude 2011-01-16 14:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18
killkaj 2011-01-16 14:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer The_Dude:kan en tråd ikke kun være legendarisk hvis den er gammel og var populær Det bliver den vel også på et tidspunkt ;) ? Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:123456789...18