SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
The_Dude 2011-01-16 17:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jaor måske men det er for tidlig pt Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0iRalleh 2011-03-08 18:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Villain trailer! http://blog.us.playstation.com/2011/03/08/uncharted-3-lights-up-g dc-with-3d-villainess-katherine-marlowe/?utm_source=facebook&ut m_medium=social&utm_campaign=uncharted_3_030811Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0SejPlayer 2011-03-08 18:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible November føles bare længere og længere væk. Det spil måtte meget gerne komme sådan ca. nu Like Comment Share 0 Simon Kolbe Strange 2011-03-08 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Imponerende grafik. Virker virkelig cinematisk samtidig med, at det føles som ægte mennesker.Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-03-09 00:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafikken er fin. Tror det bliver smukt i HD live på fladskærmen. Men kan godt lide den nye skurk. Denne gang større hjerne end muskler. Det skal nok blive en interessant sidste boss something something.. This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0scoop 2011-03-27 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nate er virkelig blevet meget ældre...ellers ser jeg forkert...det ikke Nate som jeg kender ham! Like Comment Share 0Capperdude 2011-03-28 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ud til at blive ekstremt flot Må jeg bare eje til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
iRalleh 2011-03-08 18:15 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Villain trailer! http://blog.us.playstation.com/2011/03/08/uncharted-3-lights-up-g dc-with-3d-villainess-katherine-marlowe/?utm_source=facebook&ut m_medium=social&utm_campaign=uncharted_3_030811Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0SejPlayer 2011-03-08 18:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible November føles bare længere og længere væk. Det spil måtte meget gerne komme sådan ca. nu Like Comment Share 0 Simon Kolbe Strange 2011-03-08 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Imponerende grafik. Virker virkelig cinematisk samtidig med, at det føles som ægte mennesker.Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-03-09 00:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafikken er fin. Tror det bliver smukt i HD live på fladskærmen. Men kan godt lide den nye skurk. Denne gang større hjerne end muskler. Det skal nok blive en interessant sidste boss something something.. This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0scoop 2011-03-27 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nate er virkelig blevet meget ældre...ellers ser jeg forkert...det ikke Nate som jeg kender ham! Like Comment Share 0Capperdude 2011-03-28 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ud til at blive ekstremt flot Må jeg bare eje til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
SejPlayer 2011-03-08 18:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible November føles bare længere og længere væk. Det spil måtte meget gerne komme sådan ca. nu Like Comment Share 0 Simon Kolbe Strange 2011-03-08 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Imponerende grafik. Virker virkelig cinematisk samtidig med, at det føles som ægte mennesker.Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-03-09 00:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafikken er fin. Tror det bliver smukt i HD live på fladskærmen. Men kan godt lide den nye skurk. Denne gang større hjerne end muskler. Det skal nok blive en interessant sidste boss something something.. This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0scoop 2011-03-27 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nate er virkelig blevet meget ældre...ellers ser jeg forkert...det ikke Nate som jeg kender ham! Like Comment Share 0Capperdude 2011-03-28 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ud til at blive ekstremt flot Må jeg bare eje til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Simon Kolbe Strange 2011-03-08 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Imponerende grafik. Virker virkelig cinematisk samtidig med, at det føles som ægte mennesker.Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. Like Comment Share 0Ak-master 2011-03-09 00:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafikken er fin. Tror det bliver smukt i HD live på fladskærmen. Men kan godt lide den nye skurk. Denne gang større hjerne end muskler. Det skal nok blive en interessant sidste boss something something.. This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0scoop 2011-03-27 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nate er virkelig blevet meget ældre...ellers ser jeg forkert...det ikke Nate som jeg kender ham! Like Comment Share 0Capperdude 2011-03-28 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ud til at blive ekstremt flot Må jeg bare eje til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Ak-master 2011-03-09 00:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafikken er fin. Tror det bliver smukt i HD live på fladskærmen. Men kan godt lide den nye skurk. Denne gang større hjerne end muskler. Det skal nok blive en interessant sidste boss something something.. This post is 99% beef and the rest exaggeration Like Comment Share 0scoop 2011-03-27 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nate er virkelig blevet meget ældre...ellers ser jeg forkert...det ikke Nate som jeg kender ham! Like Comment Share 0Capperdude 2011-03-28 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ud til at blive ekstremt flot Må jeg bare eje til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
scoop 2011-03-27 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nate er virkelig blevet meget ældre...ellers ser jeg forkert...det ikke Nate som jeg kender ham! Like Comment Share 0Capperdude 2011-03-28 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ud til at blive ekstremt flot Må jeg bare eje til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Capperdude 2011-03-28 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ud til at blive ekstremt flot Må jeg bare eje til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Miroll 2011-03-28 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha og gæt hvis PS3 er brudt sammen Må finde ud af en måde at lave penge til en ny inden novemberWhere are the sleepless nights i used to live for? Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Capperdude 2011-04-05 13:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Miroll : Der er da heldigvis relativt længe til November Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Høegh 2011-04-18 19:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 3 - Multiplayer http://blog.us.playstation.com/2011/04/18/uncharted-3-multiplayer -modes-detailed/ Trailer: http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-debut-uncharted-3/ 712965 Eurogamer Preview: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-18-uncharted-3-multipl ayer-hands-on A cargo plane accelerates down a runway with Drake and his compatriots stowed away inside. As the rear door yawns wide-open, a convoy of terrorist-carrying trucks is in hot pursuit. The vehicles draw up to the craft, weaving in and out at high speed, as machine-gun wielding passengers leap recklessly between them to gain a better vantage point. Drake's group engages the enemy in a fierce battle as bullets and grenades burst into fireworks of carnage. Suddenly, a second plane swoops into view, weapons flaring. (...) What I've just described is in fact the opening of a multiplayer map - one you'll be able to play in two months' time as part of the upcoming beta. Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
scoop 2011-04-18 21:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser sgu for godt ud...Naugthydog gør altid et godt arbejde. Like Comment Share 0Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Capperdude 2011-04-20 23:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig til noget mere preview af singleplayerdelen Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Høegh 2011-05-31 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt pre-E3 snak om multiplayer fra Naughty Dog: http://blog.us.playstation.com/2011/05/31/uncharted-3-naughty-do g-talks-multiplayer/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm _campaign=uncharted3_multiplayer_053111Rumble is for lonely chicks Like Comment Share 0DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
DerbyStar 2011-05-31 20:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FUUUUUUUCKK jeg glæder mig!!!!!!! Det helt sindsygt!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Tugay007 2011-05-31 20:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Glæder mig vildt meget Multiplayer ser meget forbedret ud og jeg kunne godt lide multiplayer i Uncharted 2. Hvis bare singelplayer bliver mindst lige så godt som i 2ern er jeg mere end tilfreds Kom nu November!!! vi venter på dig Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Tugay007 2011-06-26 19:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Capperdude 2011-06-26 19:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Tugay007 2011-06-26 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Capperdude:Citerer Tugay007: Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Ville være fedt hvis vi kunne spille sammen, nogle stykker herinde fra? Ja det ville det. Jeg er frisk Men igen nogle der ved hvornår betaen kan spilles i dansk tid?? Tror måske først det bliver sent om aftnen. Like Comment Share 0Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Capperdude 2011-06-26 19:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aner det ikke, jeg håber det er tidligt d. 28 Manchester United forever <3 Like Comment Share 0Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Coheno 2011-06-26 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer Tugay007:Så kan vi snart spille betaen..... Glæder mig Det kan spilles den 28, hvilket er på tirsdag, men er der nogle der ved hvornår den starter i dansk tid?? Der er intet fast tidspunkt ifølge den officielle FAQ. Ville selv gætte at det ca er samme tid som storen som regel bliver opdateret.Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
DerbyStar 2011-06-26 21:46 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har glædet mig til på tirsdag i evigheder!! Har endda talt ned på min PSN account, ved at skrive hvor mange der er til betaen i mit kommentar felt, og endelig... ENDELIG!! Kun 2 dage!!!!!!!!!!!!! Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
iRalleh 2011-06-27 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det bliver sikkert først klokken 18 at Uncharted betaen kommer op, for plejer Storen normalt ikke at blive opdateret klokken 12 amerikansk tid? Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! Denne bruger har ingen signatur i forum. GR's Minecraftere ® Like Comment Share 0hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
hanmik 2011-06-27 12:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer iRalleh:Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli.I took an IQ test, the results were negative. Like Comment Share 0Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
Tugay007 2011-06-27 13:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alle for tidligt adgang bare de har PSN+ Link...... http://thekennel.ucoz.com/news/uncharted_3_beta_what_you_nee d_to_know/2011-06-23-254 Der står de fleste informationer om betaen Like Comment Share 0DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18
DerbyStar 2011-06-27 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerer hanmik:Citerer iRalleh: Damn, det var heldigt at vi fik den gratis måned PSN +, ellers ville jeg da godt nok være trist i morgen! ingen ved med 100% sikkerhed om de som fik en måned gratis Plus i velkomst gave slipper med. Der har været en del ting på Plus siden som ikke gælder dem som fik det gratis.. regner med at det er det samme med Uncharted 3 betaen.. men den beta er åben for alle mandag den 4. Juli. Hvis ikke vi kan komme på i morgen, så må en af jer godt dræbe mig... Jeg er afsted fra d. 4. - 13. Juli, præcis de dage hvor betaen er åben for alle Insert funny commert on own risc. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side:12345678910...18