Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

duke nukem balls of steel edition

hey
nogen der har balls of steel editionen, kunne finde på at købe den, men er spillet selve for dårligt. syntes at demoen var mega fed, men er det bare det.
  • 0
  • Gob
  • Gob
Tror at hvis dine forventninger er lave, meget lave, så kan du muligvis få lidt sjovt ud af det. Indrømmet jeg havde det til tider sjovt med det, men jeg solgte det lige efter jeg gennemførte det. Min skuffelse består i at grafikken ligner en stærk ps2 titel, og humoren er for påtagende i forhold til de gamle duke nukem titler. Til gengæld var der noget herligt tilfredsstillende at meje fjender ned med en shotgun, på samme måde som quake og doom dagene. Stort plus for mig.
  • 0
Hvis du kunne lide demoen, så vil du nok også kunne lide det fulde spil. Man får, hvad man ser (dårlig grafik, lamme jokes, masser af action), så er den vist ikke meget længere.
Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.
  • 0
ok, synes ikke graffiken var dårlig, men bare ikke up to date. men har nu bestillt det,
  • 0
grafikken fejler ikke noget - ikke i PC-versionen i det mindste. 1920x1024 kan vist ikke kaldes "stærk PS2". Indrømmet er der spil i dag, der grafisk overgår den, men direkte dårlig er den langt fra. Man oplever heller ikke bugs i spillet (jeg har ikke).
Gameplayet er gammeldags, men hvis du hører til dem der elskede Duke Nukem 3D fra 1996 får du med Duke Nukem Forever mere af det samme.

Spillene har udviklet sig de sidste 14 år og det har Duke Nukem Forever ikke. Det mener mange anmeldere er noget skidt, men jeg morede mig kosteligt (men jeg var også "gammel" allerede i 1996).
at the Skywalkers: Use the fork, Luke!
  • 0
jeg har ikke oplevet bugs og i en 1920x1080 ser det skisme godt ud men dog ikke helt up to date nej men det går vel nok også. Alle spil kan ikke rykke den grafiske grænse.
Jokesne er ligesom det gamle derfor forstår jeg ikke hvorfor folk hader dem nu ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Jeg prøvede pc demoen for nogle dage siden, og jeg skal ihvertfald have det til ps3

Humoren er så plat. Me like.. Men jeg kan også lide linie 3, sååå

Og så er jeg helt vild med at man kan tegne på det der whiteboard, så jeg tegnede en tissemand og en sol og et træ.. jaja, lidt barnlig har man vel lov at være
Manchester United forever <3
  • 0
Citerer The_Dude:
Jokesne er ligesom det gamle derfor forstår jeg ikke hvorfor folk hader dem nu ?

Måske fordi de var 12 sidste gang og 24-25 nu.
Bazzinga!
  • 0
Citerer minisnor:
Citerer The_Dude:Jokesne er ligesom det gamle derfor forstår jeg ikke hvorfor folk hader dem nu ?

Ikke nødvendigvis

Nogen vokser fra den humor, men der er jo også nogen der beholder samme humor
  • 0
Citerer Capperdude:
Citerer minisnor:Citerer The_Dude:Jokesne er ligesom det gamle derfor forstår jeg ikke hvorfor folk hader dem nu ?

Ikke nødvendigvis

Nogen vokser fra den humor, men der er jo også nogen der beholder samme humor

lige præcis, synes det var svært underholdende med alt den forgudelse af Duke og jeg er 26 og spillede også det gamle en del ;)
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Da duke nukem 3d udkom den 29 januar 1996 var jeg ikke født endnu, først nogle måneder efter. anyways så jeg har ikke spillet det gamle spil, kun en smule her hvor jeg er blevet større, på min brors iphone og nintedo 64.
  • 0
Citerer The_Dude:
jeg har ikke oplevet bugs og i en 1920x1080 ser det skisme godt ud men dog ikke helt up to date nej men det går vel nok også. Alle spil kan ikke rykke den grafiske grænse.

Fordi det sådan set allerede var for plat af og til dengang, men nu er det kun blevet værre... Meget værre!

Jeg syntes ikke rigtigt det har noget at gøre med Duke Nukem 3D, jeg ville aldrig have gættet at det var de samme folk hvis jeg ikke vidste det i forvejen. Ligner en kopi der har misforstået appealet ved det første. Det var ikke stripperne og det var ikke fjenderne der bagte kringler når de så Duke...Personligt syntes jeg det første er fedt fordi banedesignet er rigtigt godt, våbnene er fede og det har en ret god stemning og Dukes Kommentarer var en munter tilføjelse.
Felix The Reaper!
  • 0
ja og plat humor er tit sjovt
Y can't metroid crawl ?
  • 0
^^
Med måde, men tror grunden til at folk hader Duke Forever er at de gik for vidt i manges øjne (mine inkluderede). Shadows of the Damned er dog mindst ligeså infantil og plat, men tilgengæld det det morsomt af helvedet til, så måske er det ikke bare platheden, men måden de leverer det på.
Felix The Reaper!
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
^^
Med måde, men tror grunden til at folk hader Duke Forever er at de gik for vidt i manges øjne (mine inkluderede). Shadows of the Damned er dog mindst ligeså infantil og plat, men tilgengæld det det morsomt af helvedet til, så måske er det ikke bare platheden, men måden de leverer det på.

Det er en god pointe. Jeg morede mig med spillet, men det var mest pga. af Dukes kommentarer. Men Gearbox prøver for meget at være Duke Nukem plat. Her tænker jeg på stripperne og der brystlignende gevækster i huledelen af spillet, som kan kan klaske til - det er ikke sjovt.
  • 0
Jeg tror der er mange som hater på det her spil, fordi det er moderne at hate på det

Det er jo tit sådan, at har 1 først sagt det er noget lort, så kører snebolden, og 1 fjer bliver til 10 høns, og så kører bussen

Man skal jo ikke forvente et spil der serverer højintelligent underholdning.. Forventer man latterlige jokes og plat humor, så bliver man nok ikke skuffet
  • 0
Citerer Capperdude:
Jeg tror der er mange som hater på det her spil, fordi det er moderne at hate på det

Det er jo tit sådan, at har 1 først sagt det er noget lort, så kører snebolden, og 1 fjer bliver til 10 høns, og så kører bussen

Man skal jo ikke forvente et spil der serverer højintelligent underholdning.. Forventer man latterlige jokes og plat humor, så bliver man nok ikke skuffet

Det er jeg meget enig med dig i.
  • 0
Jeg synes humoren var pinlig og så alligevel, der var noget ved det, IDK

Grafikken er til gengæld grim udover alle grænser, en rædsel påført sminke. Læg mærke til specielt lys

Gameplayet stinker på den grimme måde.

Kald mig bare moderne, men hater er jeg ikke, jeg drikker heller ikke mælk som er for gammelt bare fordi det er populært ;)
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Citerer Capperdude:

Det er det man altid siger... Jeg satte mig til at spille spillet, jeg kunne se det sjove i Duke 3D (selvom om det til tider var en tand for plat) og jeg kan grine min røv i laser over Kung Pow og shadows of the damneds ekstreme mængder af infantile jokes. Men Duke Nukem Forever var for det meste pinligt og alt andet end sjovt imo. De har ingen timing og joksne er af en ret ringe kvalitet for det meste. Det skal sikkert nok kunne lade sig gøre at finde det morsomt, men folk der ikke kan lide humoren i forever er IKKE nødevndigvis folk der kun griner af intelligente og tøre jokes mens de sipper til deres rødvin.

Der er dog måske en tendens til at folk overeagerer en smule på hvor dårligt det er grundet skuffelsen. Jeg syntes spillet var forfærdeligt, men ikke meget værre end så mange andre fesne fps spil i nyere tid. Jeg fandt det skuffende og kedeligt fordi det ikke havde alle de kvaliteter der gjorde Duke 3D godt, banedesignet er praktisk taget lige til at lukke op og s... :p
Der skal dog nok stadig være nogen derude der syntes det er meget sjovt, det er da i det mindste en smule anderledes.
Felix The Reaper!
  • 0
Jeg har aldrig prøvet DN3D, lidt før min tid, så jeg kan ikke sammenligne, men ja jeg var godt hypet på DNF, for det var alle andre

Jeg synes bare humoren var dum og alt for infantil. Jeg anser ikke ikke mig selv for at være Hi fi når det gælder sjofle jokes, men jeg har dog(åbenbart)standarder, DNF er bare pinligt.

Som TPD skriver, banedesignet er dårligt og jeg vil tilføje tysk. Rædselsfuldt.

Det er værd at hæfte sig ved grafikken synes jeg, spillet har nogle af de grimmeste teksturer jeg har set i nyere tid. Jeg tror nok at det var GB der sagde det, det ligner en turt nogle har malet med glitter makeup og det er rigtigt.
  • 0
Citerer Capperdude:

fuldstændig enig, det er ligesom med filmanmeldere. da antichrist blev præsenteret vandrede de udenlandske anmeldere ud af biografen, men da en dansker sagde at den var god syntes alle danske anmeldere det var et mesterværk. altså hvorfor gav alle andre anmeldere i verden 1 stjerne men de danske 6 stjerner. nok et sidespring men ville bare nævne det.
  • 0
^^
AntiChrist har fået gode anmeldelser i mange lande ligesom den også har fået mange dårlige anmeldelser. Den formåede at dele vandene, den ene lejr virker utilfreds med de forstyrrende sider af filmen mens den anden halvdel har været bjergtaget af alt det smukke.

Tror ikke rigtigt det kan sammenlignes da Antichrist er en ret besværlig film. Det er lidt noget andet end Duke Nukem forever. Det er en kunstfilm med stort k og den slags har en vane med at kunne dele vandene ret heftigt. Nogle råber "prætentiøst makværk" og andre ser kvaliteterne i værket.
Felix The Reaper!
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
^^
AntiChrist har fået gode anmeldelser i mange lande ligesom den også har fået mange dårlige anmeldelser. Den formåede at dele vandene, den ene lejr virker utilfreds med de forstyrrende sider af filmen mens den anden halvdel har været bjergtaget af alt det smukke.

Tror ikke rigtigt det kan sammenlignes da Antichrist er en ret besværlig film. Det er lidt noget andet end Duke Nukem forever. Det er en kunstfilm med stort k og den slags har en vane med at kunne dele vandene ret heftigt. Nogle råber "prætentiøst makværk" og andre ser kvaliteterne i værket.

jeg er ikke enig, men det kan vi ikke altid være.
  • 0
Citerer Cisplatin:
Det er værd at hæfte sig ved grafikken synes jeg, spillet har nogle af de grimmeste teksturer jeg har set i nyere tid. Jeg tror nok at det var GB der sagde det, det ligner en turt nogle har malet med glitter makeup og det er rigtigt.

Jeg gætter på du har spillet på konsol. PC versionen er temmelig meget flottere.
  • 0
Citerer von OberWurst:
Citerer Cisplatin et er værd at hæfte sig ved grafikken synes jeg, spillet har nogle af de grimmeste teksturer jeg har set i nyere tid. Jeg tror nok at det var GB der sagde det, det ligner en turt nogle har malet med glitter makeup og det er rigtigt.

Jeg gætter på du har spillet på konsol. PC versionen er temmelig meget flottere.

Ja, det skulle man tro, ikke? Men, nej det var på pc, alt på max 1680 x 1050

Hvis det jeg har set skulle være meget flottere end på konsol, så må det jo betyde at det er meget grimmere på konsol.

Så kan jeg kun sige, stakkels konsolejere, det havde de ikke fortjent
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.