Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

US PSN Konto problemer?

Hejsa. Jeg ønsker at købe nogle ting fra min US PSN Konto, men jeg har det problem at hver gang jeg forsøger at "add funds" så får jeg en fejl med nummer 80023103. Jeg har forsøgt at søge Google, men ingen har et svar på hvordan denne fejl løses (og den ene tråd der hævder at have løsningen, har den ikke). Sådan har det været i snart et år for mig nu, så det er ikke noget der løser sig med tiden. Mine konto-kredit oplysninger er fuldstændig korrekte.

Er der der andre some har tilsvarende problem? Har Sony fået blokeret så man ikke kan købe fra US store med mindre man rent fysisk er bosat i US? Min US adresse er i New York.

Tillagt 2011-09-14 12:20:
I øvrigt har jeg Visa Dankort, så det virker universelt.
GRs største Sonic fan med garrenti!
  • 0
Citerer Sørnic:
Er der der andre some har tilsvarende problem? Har Sony fået blokeret så man ikke kan købe fra US store med mindre man rent fysisk er bosat i US? Min US adresse er i New York.

du kan ikke købe med et kort som ikke har adresse i USA.. det er ændret for snart 2 år siden nu...

men du kan købe US PSN kort til at købe med...

AMAZON US PSN cards

der kan du købe kort til 10 , 20 eller 50 dollars..
I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
Men jeg har da opgivet mit kort som havende billing address på min US adresse. Det betyder måske ikke noget da mit kort er udstedt i DK?
  • 0
Citerer Sørnic:
Det betyder måske ikke noget da mit kort er udstedt i DK?

det er et EU kort.. derfor virker det ikke. Kun amerikanske kort kan bruges på US store.. samme gælder Hong Kong og Japan osv..
  • 0
OK. Jamen så forsøger jeg da med et PSN Kort. Mange tak.

Hmm.. Der er også problemer med Amazon.com for mig. Den vil ikke lade mig vælge Danmark som land, og den tvinger mig til at vælge stat i USA i stedet. Jeg tog så New York, men det ser ikke ud til at min ordre er gået i gennem.
  • 0
hmm.. prøv at slette alle dine oplysniner på Amazon.. og så brug en amerikansk adresse (en rigtig adresse) .. og dit danske visa..

det plejer at virke..
  • 0
Ah. Nu virkede det. Dejligt at det præcis er 49.99 dollars og at de ikke tager ekstra for det.
  • 0
Hvis du har en PlayStation-system, det være sig PS3, PSP eller en PS Vita, og du bor uden for USA, kan du spare betydeligt ved at købe dine spil digitalt fra den amerikanske PlayStation Store, da de fysiske kopier af dem har tendens til at være langt mere dyre uden for USA

Mange gamere kender dette og vælger at købe deres spil digitalt, men problemet er, at for at sætte penge ind på din PlayStation Store tegnebog, er du nødt til at købe forudbetalte kort fra tredjeparter, som har en tendens til at tilføje mellem 10 til 20 procent af deres oprindelige kostpris.
  • 0
Prøv at undgå hævekort. Brug US gavekort i stedet.
  • 0
Hvordan laver jeg en us account på min ps4?
  • 0
Det ligemeget
  • 0
Er du forretningsmand eller kvinde? Er du i nogen økonomisk rod eller har du brug for penge til at starte din egen virksomhed? Har du brug for et lån til at betale gæld eller købe et hus eller en bil? 3% lånetilbud gælder, hvis du har brug for et lån, så vi kan fortsætte fremad: [email protected] , whatsapp nummer: +18635356458

* Investorer Lån
* Gældskonsolidering
* Second Mortgage
* Business lån
* Personlige lån
* Internationale lån

Tillagt 2018-11-28 11:54:
Er du forretningsmand eller kvinde? Er du i nogen økonomisk rod eller har du brug for penge til at starte din egen virksomhed? Har du brug for et lån til at betale gæld eller købe et hus eller en bil? 3% lånetilbud gælder, hvis du har brug for et lån, så vi kan fortsætte fremad: [email protected] , whatsapp nummer: +18635356458

* Investorer Lån
* Gældskonsolidering
* Second Mortgage
* Business lån
* Personlige lån
* Internationale lån

3% lånetilbud gælder nu
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!