Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Cannot sign in PS3

Okay jeg er ved at være en anelse træt af min PS3.

Sidste uge kunne jeg pludselig ikke se Blu-Ray længere, og denne uge er det en ny kæk detalje.

Af en eller anden årsag er jeg ikke længere logget ind på PSN, og prøver jeg får jeg beskeden at jeg ikke kan logge ind med en anden brugers ID.

Nogen bud, eller skal jeg bare holde mig til min Xbox 360.
:)
  • 0
absolut ikke gå over til fjenden
nå nok console wars for idag.
on topic: altså hvis din ps3 er fra launch kan det jo godt være fordi den begynder at kunne mærke alderen, og alting holder jo ikke evigt, men måske skulle du gå til sony med den. Husk selvfølgelig lige at lave en sikkerheds kopi af dine spil, inden du sender den til reparation, da du højst sandsynligt får en ny.

Håber det hjalp
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Ikke logge ind..?

Forklar lige hvad du gør .. Og hvad der sker.. ? Er der auto login osv..? Kommer der en fejlkode..?
I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
hvis det er fordi det er auto login du bruger så slå det fra og genstart din ps3 det plejer at virke for mig
  • 0
Hanmik begge felter var nu tomme. Og da jeg fyldte ud med min info, uanset om jeg valgte auto log in og remember pass eller ikke, får jeg beskeden, at jeg ikke kan logge ind med et ID (email) der allerede er i brug.

Alle normale ting, som at genstarte osv er forsøgt.

ingen fejlkode alt der står er:

"You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail adress)"

Alle brugere er slettede, så jeg ved ikke hvilken bruger den snakker om.
  • 0
Mærkeligt det har jeg aldrig oplevet før men hvis alle dine brugere er slettede så prøv at gendanne systemet kan gørest via systemindstillinger
  • 0
Prøv at resette systemet til default

Hanmik har vidst en guide gemt i en eller anden tråd :/

Fandt den

Sådan her finder du denne menu:
1. Sørg for at din PS3 er slukket.
2. Hold fingeren på den trykfølsomme START knap på forsiden af din PS3.
3. Hold fingeren i ca. 12 sekunder eller mere. Din PS3 bipper flere gange.
4. Slip knappen.
5. Tryk PS-knappen på dit joypad.
6. Så vil du være i den "skjulte" menu.

i menuen har du følgende valgmuligheder:

-Restart System: Restarts the PLAYSTATION®3 System.
-Restore Default Settings: Reset all system settings back to default.
-Restore File System: Checks for corrupt/missing system files.
-Rebuild Database: Rebuilds the OS for the PLAYSTATION®3.
-Restore PS3 System: Fresh restore; Deletes everything and starts from Scratch.
-System Update: Update the PLAYSTATION®3 System

ADVARSEL..!!! du skal ikke lege med disse indstillinger med mindre du har alvorlige problemmer med din PS3. Disse punkter vil nemlig slette ting på din PS3.
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Tak Miroll, men Hanmik kom med et andet bud.

Det er faktisk ganske simpelt. Din ps3 har en bruger, dendu logger på med når du starter din ps3. Men det er ikke den samme bruger som du bruger til at logge på psn med. Men den ps3 bruger du har på din ps3 er låst fast til den psn bruger du opretter på den profil,og man kan kun have en psn profil på hver psn bruger. Forsøger man at logge på med en anden psn profil end den som er lavet på ps3 brugeren, får man din fejlbesked.

Så er svaret her, hvis andre har problemet.

Jeg prøvede dette, oprettede en ny bruger og loggede ind med min gamle PSN-konto, og jeg har nu ingen transactions i min history.

Lige nu er jeg dog der hvor min tålmodighed er opbrugt. Jeg gider ikke når min konsol skal til at være lige så (faktisk mere) bøvlet at bruge som en PC, det er min fritid ikke til. Og det her giver ingen mening for mig.

Så den kan få lov at stå og kede sig uden nye downloads. Utroligt at det skal være så lidt intuitivt opbygget, og at man som forbruger bare vænner sig til det. .... /rage Sure gamle mand

Tak for hjælpen guys.

Pfft det holdt ikke længe Ace Armstrong vs. the Alien Scumbags på tilbud til 8.75 ... det kan da ikke gå galt.
  • 0
ikke køb det lee, køb: a space shooter for two bucks" meget bedre
  • 0
Citerer Lee West:
og at man som forbruger bare vænner sig til at rage på Sure gamle mænd

Hov...Kan du så lade hanmik og MD være i fred
  • 0
Hej. Da jeg ikke har økonomi til ny konsol, har jeg købt en brugt i genbrug. Den virker fint med spil og som dvd afspiller, men det jeg egentlig ville bruge den til var til at se netflix og hbo nordic og youtube.
Jeg har oprettet playstation konto, men kan ikke logge ind. Jeg får en fejlmelding som den Lee West nævner i tråden her:
Jeg kan google mig til at man skal slette den gamle ejers bruger. Ved at "være" på brugeren og vælge trekant. Der skulle komme en valgmulighed der hedder delete. Det gør der ikke hos mig. Når jeg vælger trekant er den eneste mulighed jeg får : "information". Når jeg klikker herpå får jeg muligheden for at vælge en anden farve eller et foto til brugeren og det kan jeg ikke bruge til så meget
Jeg har også forsøgt mig med det andet råd her i tråden:

1. Sørg for at din PS3 er slukket.
2. Hold fingeren på den trykfølsomme START knap på forsiden af din PS3.
3. Hold fingeren i ca. 12 sekunder eller mere. Din PS3 bipper flere gange.
4. Slip knappen.
5. Tryk PS-knappen på dit joypad.
6. Så vil du være i den "skjulte" menu.

min intention var at vælge: -Restore PS3 System: Fresh restore; Deletes everything and starts from Scratch.

Men når jeg følger denne anvisning og når til tryk ps-knappen, så blir joypad ikke rigtigt tændt (med et lys) og der er ikke nogen steder jeg se den skjulte menu.

Jeg håber at i stadig er her i forummet selvom linket er tilbage fra 2011
Vil blive SÅ glad for en håndsrækning så lillepigen kan se tegnefilm og jeg ka se scifi

solskinshilsner fra Ciarlot
  • 0
Citerer chamomse:
Men når jeg følger denne anvisning og når til tryk ps-knappen, så blir joypad ikke rigtigt tændt (med et lys) og der er ikke nogen steder jeg se den skjulte menu.

Måske et dumt spørgsmål men har du forbundet controlleren til konsollen med opladerkablet ved det her trin?

Nogle gange dropper den bluetooth-forbindelsen mellem konsollen og controlleren når man roder med den her slags.

For det lyder som den rigtige løsning du har fat i - Og den bedste at få ordnet når det er en brugt konsol
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Tusind mange tak! Du er intet mindre end en stjerne alex2life

Jeg havde ikke tænkt på at koble den til. OG tak til Miroll også for tip om den skjulte menu
Genialt med sådan et forum. Det hele kører som det skal nu - yeaah!

peace out <3
Citerer chamomse:
Jeg havde ikke tænkt på at koble den til.

Haha, dejligt det virkede

Har muligvis selv lavet den fejl mange gange før
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!