Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Crysis 1 til 199 kr.

Havde virkelig glædet mig til at spille Crysis 1 på min Playstation. Faktisk ligesiden at GR postede nyheden om at det ville komme til konsol. Noget senere blev der så annonceret en pris, som lød på 20 dollars eller 16 pund. (Hvilket er henholdsvis 112 og 138 kr.) Priserne lød IMO meget rimelige, og de fleste regnede jo så med at det ville komme til at koste max. 150,- på den danske store. Men nej... Den er såmænd prissat til 199,-
Hvem prissætter den danske store? Det er en helt uhyre pris i forhold til hvad UK og US skal betale!
Journey - Game of the Decade
  • 0
UK og US storen, vil altid være billigst.. Må være noget med de danske afgifter/moms/skat
Manchester United forever <3
  • 0
For at lave en lille sammenligning betaler briterne 12 pund for en Black Ops mappack. (Det er 104 kr). På den danske store koster en Black Ops mappack 108 kr. Der er der altså kun 4 kroners forskel?
Journey - Game of the Decade
  • 0
  • Gob
  • Gob
Synes det er mærkeligt, især fordi xbox udgaven koster 149...
  • 0
hmm Det lyder sq underligt..
  • 0
Jeg er lidt forundret over priserne, syntes virkeligt de presser den, særligt når man tænker over at de ikke tager mere end 75-100 for spil som Outland og Limbo. Det er mærkeligt at genudgivelser af gamle spil skal koste mere end noget helt nyt. Og fordi det er psn, så ved man også bare at prisen nok skal blive hvor den er hvis man ser bort fra eventuelle plus tilbud.
Felix The Reaper!
  • 0
150 kr = helt iorden opturspris... 199kr helt forrykt vanvids pris! Nu har I ikke råd til tudekiks!

hvorfor er der ingen der brokker sig over RE4 hd til 199kr?
  • 0
jeg gik på den amerikanske amazon hjemmeside og købte et 20$ psn kort. kostede 20$ (ca. 108 kr.).. brugte mit danske visa. fik mailet en kode, og brugte den på usa psn store. så havde jeg 20$ der. Købte så crysis der ... sparede vel ca. 90 kr.
I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
Citerer Legomand82:
hvorfor er der ingen der brokker sig over RE4 hd til 199kr?

Tror jeg har kommenteret det et eller andet sted. Syntes det er en underlig beslutning, kan det ikke passe at Veronica X også koster noget i den dur?

Tillagt 2011-10-05 22:53:
Citerer hanmik:
jeg gik på den amerikanske amazon hjemmeside og købte et 20$ psn kort. kostede 20$ (ca. 108 kr.).. brugte mit danske visa. fik mailet en kode, og brugte den på usa psn store. så havde jeg 20$ der. Købte så crysis der ... sparede vel ca. 90 kr.

Kan man det, damn skulle jeg have vidst noget før. Troede man skulle vente på at koden dumpede ned i postkassen.
Felix The Reaper!
  • 0
jeg havde også håbet på en pris på 150kr, men en halvtredser fra eller til gør jo ikke den store forskel. Alt er bare billigere i USA. Mad, tøj, benzin og spil.. you name it!
  • 0
Jeg havde lidt håbet at de ville sætte prisen et sted mellem 75 og 100. Virker bare underligt at et gammelt spil skal koste mere end et helt nyt spil som El Shaddai eller Outland.
Felix The Reaper!
  • 0
Men outland er jo et "mindre" spil, hvis du kan følge mig.. synes generelt spil er for dyre.
  • 0
Danske gamere betaler jo generelt en vild overpris på spil.

Derfor har jeg også lidt svært ved at tage det seriøst, når folk (amerikanere) på gametrailers whiner over at de skal betale $60 for den nyeste AAA titel. Det er jo kun ca. 300 kr.

De ville sgu da besvime, hvis de vidste, at vi typisk betaler $80-$100 for det samme.
Bazzinga!
  • 0
pez .... amazon s?lger kort og online kort .. bare sørg for at bruge amazon us for online kort til us store.
  • 0
Citerer Legomand82:
Men outland er jo et "mindre" spil, hvis du kan følge mig.. synes generelt spil er for dyre.

Det er et ret langt spil af et "mindre spil" at være (tager vel snildt en 8-10 timer at komme igennem det). Men jo det har nok ikke været ligeså dyrt at lave. Men nu har Re4 jo også tjent sig selv ind for længe siden, tror ikke de har et behov for at sælge det til overpris.
Felix The Reaper!
  • 0
Citerer minisnor:
Derfor har jeg også lidt svært ved at tage det seriøst, når folk (amerikanere) på gametrailers whiner over at de skal betale $60 for den nyeste AAA titel. Det er jo kun ca. 300 kr.

De ville sgu da besvime, hvis de vidste, at vi typisk betaler $80-$100 for det samme.

Har tit tænkt det samme

Vi betaler ihvertfald det spillene koster herhjemme.. Men Amerikanerne piver jo over alt, selv deres benzin priser (også dengang de fik 4 gange så meget som os for de samme penge)..
  • 0
Nu har de heller ikke ligeså høje lønninger samt skattetryk.

Omvendt er det nu rart at ku komme på hospitalet uden problemer.
  • 0
Citerer Mike JezZ:

Men selvom amerikanerne tjente det samme som os, og betalte det samme i skat, så ville de jo flippe baglæns hvis de skulle betale det samme for benzin og spil som vi skal

De er bare vant til at alt er billigt..
  • 0
Citerer Mike JezZ:

Nu er en konsol og internet jo en luksusvare, så jeg går ud fra at dem, der har råd til en konsol, samt pc og internet forbindelsen, der kræves for at man kan whine på diverse spilsites, ikke ligefrem tilhører den amerikanske underklasse eller mangler til dagen og vejen.

Og selv med vores højere skattetryk betaler vi langt mere for forbrugsvare, end vores nabolande. De fleste europæiske lande har jo offentlige sundhedsforsikringer, og de betaler generelt stadig mindre.
Bazzinga!
  • 0
skrev fra min PS3 igår..så kunne ikke linke eller noget.. men her er links til det jeg gjorde for at få det fra USA PSN store..

Gik ind her på Amazon.com

20$ PSN kort

oprettede mig som ny bruger, med min rigtige email adresse. Men en falsk amerikansk adresse.. som jeg fandt her:

whitepages.com/

jeg indtastede bare et eller andet navn, og brugte hans postnummer. (F.eks. IN 46033)..

så brugte jeg mit danske dankort til at betale med. Et kort stykke tid efter fik jeg en mail med en bekræftelse på mit køb på min mail.
I den bekræftelse var der et link til min konto på amazon.com. Ved at trykke linket kunne jeg finde en PSN kode.

Jeg loggede på min Amerikanske PSN bruger på min PS3. (hvis du ikke har en bruger så kan du nemt oprette en ny bruger, brug bare whitepages.com igen til at finde en rigtig adresse i USA)..
Gik til PSN store or valgte redeem psn code. Tastede koden fra amazon og fik så 20$ til min Wallet derinde.
Så fandt jeg Crysis derinde og betalte for det. Tada jeg havde lige spare ca. 90 kr.
  • 0
Citerer Capperdude:
Men selvom amerikanerne tjente det samme som os, og betalte det samme i skat, så ville de jo flippe baglæns hvis de skulle betale det samme for benzin og spil som vi skal

Men nu tjener de vel ikke det samme som os. Eller hvad. I Danmark har vi jo verdens næsthøjeste lønninger(overgået af Zürich), så vi burde da have råd til at betale disse priser. Helt galt ville det jo være, hvis amerikanerne skulle betale de samme priser som her i Danmark.

Men ja man får et chok, når man kommer hjem fra udlandet til de danske priser. 0,5 l Red bull tager man 28 kr for i Føtex(eller deromkring). Nede i Frankrig kunne jeg vel få 2 for samme pris. Men hvad fanden vi har da råd til det.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.