Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Lorte steam! arhhhh det værste lort!

Firebrazer
Firebrazer
Det eneste jeg har imod Steam, er når man skal tvinges til at bruge det I et spil, hvor det intet gør for at forbedre oplevelsen, som f.eks. Skyrim. Hvorfor skal vi dog bruge Steam til Skyrim? Giver ingen mening, imo. Når man har købt spillet på dvd, burde det ikke være nødvendigt at køre det over Steam, når det ikke giver anden fordel at du kan downloade det senere en gang (big deal, det kan man sgu selv om det ikke er registreret på Steam).

Ud over det, har jeg ingen problemer med Steam. Elsker deres tilbud, og deres chatsystem fungerer rigtig godt. Deres overlay i spil er langt bedre end Origin og Xfire, og download hastighederne er altid gode.

Go with the decision that makes for the best story.
Chromosome
Chromosome
Det er min første gang med steam idag pga. Skyrim! Synes nu alligevel også det er lidt trist at man skal installere, for så derefter at opdatere spillet inden man kan spille det!
Har venter laang tid på det her spil og så tager det næsten en hel dag at komme igang med at spille det på RELEASE!! :/

5`øren

P.S. DL`er stadigvæk update..........

Far beyond out of reality...
Missing Avatar
Capperdude
Citerer Miroll:
Jeg havde aldrig andet da jeg spillede på PC

Jeg har kun torchlight og civ 5 på min mac, og portal på min windowsbefængte bærbar

Så er nok også derfor jeg ikke har haft nogle problemer, for jeg bruger steam så utrolig sjældent

Manchester United forever <3
The_Dude
The_Dude
jeg henter selv når mit bliver helt udnyttet med 5mb/s men ja nogle gange tager det bare tid Mass Effect hentede med max 1mb/s mens ME2 hentede med 4mb/s og de blev hentet samme tidspunkt. hvis jeg stoppede 2eren fortsatte 1eren stadig kun på 1mb.

sådan er det nogen gange

Y can't metroid crawl ?
spar konge
spar konge
Efter at have købt Skyrim i Rusland er jeg nu også sur på steam. Steam vil ikke længere lade mig spille det fordi jeg er kommet til Danmark. Hvor fedt er det lige?

I've had many bad days, but I'd never woken up dead before
Psykocyber
Psykocyber
Det er ikke Steam's fejl, men Bethesda (Zenimax?). Det er dem der bestemmer regionslåse.
Steam giver dem værktøjerne for ellers ville de ikke udgive noget der overhovedet.

spar konge
spar konge
Dumme Bethesda. Men der findes vidst veje udenom den slags ting.

The_Dude
The_Dude
Man kan også lade være med at købe russiske udgaver men alm hvor det virker

Y can't metroid crawl ?
spar konge
spar konge
Det virkede jo fint i Rusland. Så jeg blev da lidt overrasket da jeg kom hjem.

oliman22
oliman22
Jeg kører næsten alt over steam, har aldrig problemer med det

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
The_Dude
The_Dude
Ok skal ikke sige du ikke har været i Rusland. det falder bare sammen med at man sælger russiske udgaver til andre lande så de er billigere

Y can't metroid crawl ?
spar konge
spar konge
Citerer The_Dude:
Ok skal ikke sige du ikke har været i Rusland. det falder bare sammen med at man sælger russiske udgaver til andre lande så de er billigere

Det var rent faktisk i Rusland. Har været derovre i 3,5 måneder (og i øvrigrt haft en glimrende tur) I det mindste, så var det ikke så dyrt. 600 rubler. (lidt under 120 kr.) Nu skal jeg bare finde en metode at omgå det her (lidt for) smarte system.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
via mobil

Det er ret let at komme uden om. Dog oplyser jeg det ikk her da jeg tror det er imod grs regler

SuperfreakDK
SuperfreakDK
har heller ikke selv problemer med deres download... jo måske lidt irriterende at det er svært at få den over 5mb/s har engang oplevet at få den op på 19Mb/s men ellers kan jeg virkelig ikke genkende de problemer som bliver beskrevet, kun lige omkring klokken 19 ved alle de tilbud som kom der i julen hvor den ikke altid gad begynde på download... men når den endelig gik igang syntes jeg så også det var med en fin hastighed oftes

manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!