Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvor køber I spil henne?

Missing Avatar
iLOL
Hejsa

Som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor i plejer at købe jeres spil henne?

For mit eget vedkommen så plejer jeg at bruge gamers-shop.dk, coolshop.dk eller steam.

Er begyndt at købe de fleste af mine spil som digital download, men coolshop har mange af de gode gamle titler

Er i mest til digital download eller vil i gerne have en skive?

Missing Avatar
Cisplatin
Jeg vil have en skive, altid

Jeg plejer at købe mine spil over nettet(spilpriser.dk), jeg vælger den billigste.

Ellers så browser jeg ofte Fona's standere udenfor butikken, der er tit lidt guld.

A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
Missing Avatar
iLOL
Jeg har også før i tiden altid ville have en skive, men synes bare de kommer til at fylde alt for meget på kontoret

Og ved at have dem på f.eks. Steam, så glemmer jeg ikke pludselig et gammelt spil da jeg jo ser listen af spil hver gang jeg logger på
Har sgu et par gange tænkt 'fuck det er længe siden jeg har spillet det spil' da jeg så listen af spil på Steam

pazzoa
pazzoa
Klart på skive! Ingen tvivl!. Køber det forskellige steder som cdon.com og coolshop.dk

Har dog ganske få steam spil, men "føler" ikke rigtig at jeg ejer dem.

Så skive er vejen frem!

#Industrislugeren
Missing Avatar
Cisplatin
Det føles bare forkert med DL spil, jeg elsker at sidde og kigge på mine spil. Sætte dem i alfabetisk rækkefølge, næste dag, måske efter genre. Eller bare holde dem.

Men jeg har altid kun 30-40 spil stående fremme, synes det er lidt pinligt, hvis nogen vidste hvor mange spil jeg har.

Sjovt nok, har jeg alle mine cd'er stående fremme og der er også en hel del

Missing Avatar
iLOL
Citerer Cisplatin:
Det føles bare forkert med DL spil, jeg elsker at sidde og kigge på mine spil. Sætte dem i alfabetisk rækkefølge, næste dag, måske efter genre. Eller bare holde dem.

Men jeg har altid kun 30-40 spil stående fremme, synes det er lidt pinligt, hvis nogen vidste hvor mange spil jeg har.

Sjovt nok, har jeg alle mine cd'er stående fremme og der er også en hel del

Gjorde fuldstændig som dig før i tiden.
Men da jeg så fik fast kæreste og vi flyttede sammen, ja så mente hun ikke at de skulle stå fremme længere, hehe.
Unden tøflen, ja det tror jeg da nok jeg er

Tic-Tac
Tic-Tac
Køber mine spil i enten coolshop eller elgiganten

Helst på skive, hader download

I have fury! :P
Missing Avatar
Cisplatin
Min kæreste var heller ikke vanvittig glad for mine spil

Men nu er hun væk Så jeg burde vel stille dem frem, men det gør jeg ikke. Fordi, hvis jeg nu får lokket en tøs indendøre(det sker en sjælden gang), så kan jeg altså ikke have at hun ser mine spil.

Hun skulle meget gerne forlade lejligheden med det indtryk, at jeg er pragtfuld. Ikke med tanken om at "hold da kæft, han havde mange spil"

Aalborg
Aalborg
altså spil jeg godt kan vente på bestiller jeg som regl hos amazon.. spil jeg bare SKAL have NU NU NU.. der tager jeg en runde hos gamestop, fona + stereo studie og ser hvor det er billigst.. man kan som regl spare en 100 kr seddel

"let røven og gør noget"
zacklin
zacklin
jeg vil nu også helst have mine spil på skive... (tror faktisk ikke jeg ejer nogle spil der er download :C ) ... og så elsker jeg virkelig bare at kunne sidde og glo på min samling xD ...

for det meste køber jeg mine spil hos coolshop.dk.. men hvis spillet kan fås billigere på amazon køber jeg dem der (medmindre det er et spil jeg skal have lige nu og her).. og så tjekker jeg også en gang imellem blockbusters brugtmarked.. da det kan ske man finder noget billigt der

Dog tjekker jeg altid lige priserne på pricerunner før jeg køber fra nogle steder..

"Farah's not my girlfriend.... she's my donkey..." ~ you silly prince!
Math101
Math101
Citerer Cisplatin:

+1

Jeg foretrækker godt nok også at have dem fysisk på en skive.

Og når jeg køber spil så er det enten i den lokale Gamestop i Viborg eller på Ebay. Dog er det mest ældre spil til gamle konsoler jeg køber på Ebay.

Rock N Roll will never die
Missing Avatar
Capperdude
Jeg køber fysiske spil, hader download.. Er samler

Bruger disse butikker/hjemmesider :

Coolshop
Fona
Blockbuster
Gamestop (desværre, burde ikke støtte det lort).
Stereo-studio
Elgiganten
- hvor det nu er billigst

Bruger kun coolshop hvis det er meget billigere, ellers vil jeg hellere bare stikke ned i byen og få spillet med det samme

Manchester United forever <3
FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Coolshop eller Steam.

Har rigtig gode erfaringer med Coolshop og deres priser gode.

Steam har ikke de bedste priser, men deres tilbud, hold da ferie der er nogle gode af og til.

Heroes get remembered, but legends never die
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Køber næsten altid fra Shopto, eller Coolshop hvis de har en collectors edition jeg vil have, som Shopto ikke har. Køber også fra Steam når de har tilbud, men kun når det er til rigtig gode priser, eller det er et download only spil. Foretrækker også fysiske spil.

Shit happens...
Tugay007
Tugay007
Jeg fortrækker klart at have dem på skive
Jeg køber enten fra Coolshop eller Gamestop...Nogle gange kan det også blive fra Elgiganten.
Coolshop bruger jeg når jeg kan se en klar prisforskel fra de to andre.
Er begyndt at købe fra Gamestop en del fordi de har deres Pre-Ordre bonusser eller hvis de har tilbud.
Her på det sidste er jeg også begyndt at holde meget af de forskellige "editions" fra Gamestop....Special/Collecters editions eller hvad nu end det er(Bare de ikke er de helt dyre, som koster over 800)

13brevkasse
13brevkasse
Jeg køber ALTID i butikker, da jeg kan lide at røre ved mine spil

Game og GameStop og Fona etc.

Jeg elsker at skyde :-D
pjulledk
pjulledk
køber alle mine hos coolshop min mor bor lige ved siden af i nørresundby så kender nogle der som kan give mig rabat

But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
Ak-master
Ak-master
PC = Steam
Ellers er jeg begyndt at bruge amazon.co.uk til snart alt.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Broch83
Broch83
Jeg køber altid på coolshop.dk

Undersøger som regel om det er væsentligt billigere et andet sted på spilpriser.dk. Er det så det, skriver jeg det til coolshop. Så sætter de deres pris ned. Super...

GamerOfDK
GamerOfDK
Den lokale spilpusher, så længe at det bare ikke koster over 200 kroner.

"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
DerbyStar
DerbyStar
Coolshop - Har 26 point at gøre godt med!
Game.co.uk
Amazon.co.uk

Og så enkelte gange andre steder

Insert funny commert on own risc.
MKT
MKT
Coolshop
Elgiganten
Fona
Blockbuster
Bilka.

Say it! Believe it! Achieve it!
Tupiaz
Tupiaz
Jeg køber der hvor det er billigst det gælder både internationale sider amazon (primært software og hardware til ældre konsoller), gameplay og shopto. Bruger dog også danske sider primært coolshop. Derudover kan amn altid kigge i Fona, Føtex, Blockbuster mm. Der ind i mellem noget guld. Billigt og nemmest er det jeg går efter.

Signatur er overvurderet.
nepaldk
nepaldk
Spilpriser.dk (bliver ofte videresendt til Coolshop)
Amazon.co.uk
Game.co.uk

De to sidste har ofte de bedste tilbud, og sender til Danmark for 3-4 pund (amazon.co.uk har gratis fragt hvis du køber for mere end et specifikt beløb).

Indie PC spil køber jeg fra Steam.

Check desuden cdon.dk og Elgiganten, da de nogle gange har ekstreme gode tilbud.

Og hvis man er interesseret i nogle gamle Limited/Collector's/Special editions, så prøv at skriv dette (eks. Limited Edition) i søgefelterne hos de 3 nævnte hjemmesider. Igen, der er nogle gange nogle lækre tilbud.

I AM The Danger

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!