Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Let's Play-tråden

Lee West
Lee West
Da vi på Gamereactor har set et stigende antal brugere have interesse for Let's Play-videoer, men da mange uheldigvis bruger alt fra Live Feed til blogge på dette, har vi besluttet at samle dem ét sted.

(oprindelig nyhed her: http://www.gamereactor.dk/nyheder/106951/Let%27s+Play/).

Fremover kan du poste og skrive om dit Let's Play-projekt i denne tråd.

Blogge og nye tråde om emnet vil dog blive slettet.

Let's Play er videoer med fokus på folks kommentarer og oplevelser ved gennemspilning af diverse spil.

God fornøjelse.

:)
pjulledk
pjulledk
Jeg Elsker Lets Play videoer så kan man jo drømme om at man selv har spillet

But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
Lee West
Lee West
Citerer coolking18:
Hvad med walkthrough videoer.

Jo da. Hvis du laver en, kan du poste den her.

Gobomania
Gobomania
Yay, jeg er meget glad for i finder ligeså meget interesse for LP's, som jeg gør.
Super mange tak det er dejligt at se når folk deler sammen hobby som én selv.
Jeg er ny, men er started på Legend of Grimrock og har allered spillet, filmet og kommenteret på over 2 timers gameplay, som er lagt op på youtube
Tag et kig og gerne Like/Fav/Sub hvis du vil se mere.

Mvh. Gobomania.

Linke til LP: http://www.youtube.com/watch?v=iYezKTwKn3A

Sponsored by Oxygen.
Dryaxx
Dryaxx
Jamen uha, har ventet på en tråd som denne længe, da jeg personligt startede med Let's Plays for små 6 måneder siden. Long story short

http://www.youtube.com/user/Dryaxx

går so-so for min channel, 90+ subbers og 9k+ views. Håber dog på man kan blive større en dag

Men gud hvor er mit engelsk dog retarded til tider.

By the way, god idé med den her tråd Lee !

Vil da også lige linke til min seneste video, da blev uploaded i går/forgårs
http://www.youtube.com/watch?v=Cg8E2STliEc

Ny episode kommer engang her i dag, og en ny VLOG

-Insert original and witty signature here-
JT
JT
#Dryaxx

det den samme video du har linket til.
og jeg gad ikk se mere end et par minutter. du ved ikke rigtig hvad du skal sige og så kommer der et fuck og et shit engang imellem, det passer ikke rigtig ind synes jeg.
ikke noget jeg vil se på fremover.

she´s back. the hot girl is back.
Gobomania
Gobomania
Citerer coolking18:

Let's Play's var i starten delt op i to kategorier: Let's play og Let's play Blind. Forskellen på dem er at I let's play blind har kommentatoren ikke spillet spillet før.
Men som tiden skred frem, er det blevet en mere kendt norm at lave Let's Play's "blind".
Alt i alt er Walkthrough også en Let's play. Det vigtigste er jo bare man kan underholde sine seer
Glæder mig til at se din Walktrough

Mvh. Gobomania.

Sponsored by Oxygen.
coolking18
coolking18
Citerer Gobomania:
Citerer coolking18:

Let's Play's var i starten delt op i to kategorier: Let's play og Let's play Blind. Forskellen på dem er at I let's play blind har kommentatoren ikke spillet spillet før.
Men som tiden skred frem, er det blevet en mere kendt norm at lave Let's Play's "blind".
Alt i alt er Walkthrough også en Let's play. Det vigtigste er jo bare man kan underholde sine seer
Glæder mig til at se din Walktrough

Mvh. Gobomania.

Jeg laver ikke videoer på youtube, spurgte bare om Walkthroughs da jeg istedet ikke ser Let's Play videoer.

Gobomania
Gobomania
Citerer coolking18:
Jeg laver ikke videoer på youtube, spurgte bare om Walkthroughs da jeg istedet ikke ser Let's Play videoer.

Nå det er en skam du hverken laver Walkthroughs eller ser LP's
Men tja, det er der jo intet at gøre ved

Sponsored by Oxygen.
pazzoa
pazzoa
Citerer Gobomania:
Citerer coolking18:

Ser normalt ikke LP's da det ikke siger mig det store at se andre spille et spil. Men, fandt dog dine videoer med Legends of Gimrock ganske sjove. Så vil klart følge din channel

#Industrislugeren
coolking18
coolking18
Citerer Gobomania:
Citerer coolking18:

Men hvis du begyndte at lave LP's videoer om Minecraft eller noget andet, kunne jeg godt blive interesseret at følge dine videoer.

Gobomania
Gobomania
Citerer coolking18:
Men hvis du begyndte at lave LP's videoer om Minecraft eller noget andet, kunne jeg godt blive interesseret at følge dine videoer.

Tja, ved ikke helt med Minecraft, det er jo noget tusind andre har gjort Men måske laver jeg "test" session af Minecraft her i løbet af den næste uge.
Så subscribe, så får du en notifikation når min video udkommer

Sponsored by Oxygen.
jepsig
jepsig
Jeg startede sidste måned, med Let's Plays, og er nu oppe på dejlige 20 videoer! Jeg laver lige pt. kun Let's Plays af Singularity, men starter nye projekter op inden længe.

Jeg vil dog sende jer til første episode af min serie, så man, hvis man vil, kan følge med helt fra starten af.

http://www.youtube.com/watch?v=P0thQLr6z7M&feature=plcp&cont
ext=C4635f93VDvjVQa1PpcFML3LSEPWGyXAYW1jmbwaBTbp2hmm
CUUv8%3D

Skal ud og have købt noget bedre at optage med, men i episode 19 og 20 mener jeg at det er blevet en del bedre!

Wub wub wub!
miljøgeek
miljøgeek
Altså, hvad så med commentaries?

The sun is the same in a relative way, but you are older
Lee West
Lee West
Citerer miljøgeek:
Altså, hvad så med commentaries?

Go nuts. Det kan jo fint høre til her.

Gobomania
Gobomania
Citerer coolking18:

Ok jeg kunne ikke vente en uge, her har du det første af fremtidige Minecraft "LP's" hope you all enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=izPv4zq0TIs

Sponsored by Oxygen.
coolking18
coolking18
Citerer Gobomania:
Citerer coolking18:

Ok jeg kunne ikke vente en uge, her har du det første af fremtidige Minecraft "LP's" hope you all enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=izPv4zq0TIs

Tak skal du have, nu kan jeg sætte mig til rette og nyde filmen.

Tillagt 2012-04-22 16:31:
Har subscribed og rated kommenteret.

sigurddh
sigurddh
Jeg er også startet her for nyligt, og har også de første 3 videoer klar. Skal bare lige op på min skole og have dem uploadet :b Min net forbindelse siger at det tager 63 timer at uploade en 3 gb video sååå. Men poster nok noget imorgen

I will challenge you, Hitler, through the medium of dance
jepsig
jepsig
Så vi er vel tilladt hver gang vi uploader en ny video, at skrive det herinde!?

Wub wub wub!
Lee West
Lee West
Citerer jepsig:
Så vi er vel tilladt hver gang vi uploader en ny video, at skrive det herinde!?

Yes.

jepsig
jepsig
Citerer Lee West:
Yes.

Lad spammeriet begynde!

Wub wub wub!
Dryaxx
Dryaxx
Citerer JT:
#Dryaxx

og jeg gad ikk se mere end et par minutter. du ved ikke rigtig hvad du skal sige og så kommer der et fuck og et shit engang imellem, det passer ikke rigtig ind synes jeg.

JT, for at være ærlig. Hvis du ikke kan komme med konstruktiv kritik, og kun lukke den slags bæ ud. Så burde du egentlig helt lade være med at skrive

-Insert original and witty signature here-
Flesherboy
Flesherboy
Citerer Dryaxx:
Citerer JT:
#Dryaxx

JT, for at være ærlig. Hvis du ikke kan komme med konstruktiv kritik, og kun lukke den slags bæ ud. Så burde du egentlig helt lade være med at skrive

Efter hvad jeg kan se, så ser det da ud som om at det er konstruktiv kritik han fyrer af sted der. Han fortæller hvad der er galt med dine kommentarer, og han fortæller at det trækker en del ned.

Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!