Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Let's Play-tråden

jepsig
jepsig
Nå men alle har jo forskellige meninger! Jeg f.eks. elsker hans videoer, og synes han er yderst morsom, men det er jo en smagssag.

Wub wub wub!
oliman22
oliman22
Ang. vores LP Jepsig så har jeg slettet den. Dit headset skratter helt sindsygt i videoen.

Men jeg skal til at lave nogle videoer med Sofus2

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Man kan også komme med requests. Hvis nogen har lyst, så vil jeg meget gerne se et let´s play af både Sentient og Ubik. Vil rigtigt gerne se hvordan de spil udvikler sig.

Spis grønt, for klimaets skyld.
jepsig
jepsig
@Oliman22 Det går sgi nok ;) Synes også det var lidt halv dårligt, for Zombierne overdøvede simpelthen al det du sagde

Ja jeg vil rigtig gerne høre hvad folk gerne vil se, så det kan tages i overvejelse, bemærk dog jeg laver IKKE MineCraft hvis nogen ville foreslå det

Wub wub wub!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Vil gerne se et af Downfall, tror det kunne være meget sjovt at høre folks reaktioner og tanker i takt med at spillet udfolder sig.

Spis grønt, for klimaets skyld.
JT
JT
#Dryaxx

jeg skriver lige hva der passer mig. og at du har linket til den samme video 2 gange var da heller ikke forkert.

she´s back. the hot girl is back.
Dryaxx
Dryaxx
Citerer JT:
#Dryaxx

jeg skriver lige hva der passer mig. og at du har linket til den samme video 2 gange var da heller ikke forkert.

Jo, det var forkert, da det ene link var til min channel, og det andet var til min seneste video. Og den der attitude kommer du sgu ikke langt med her.

-Insert original and witty signature here-
Lee West
Lee West
JT leverede da langt mindre attitude end du gjorde Dryaxx. Som også Flesherboy konstaterede var det netop konstruktiv kritik. Han skrev pænt at fuck og shit ikke lige var noget han synes om, og du kvitterede med at kalde hans mening bæ. Og det er bare min personlige mening. Men måske I begge lige skulle trække vejret inden I ender helt derude, hvor I bare er sure?

:)
jepsig
jepsig
Jeg synes ikke det er konstruktiv kritik, da han udelukkende siger hvad der er dårligt. Han kommer ikke med forslag til hvad han kunne gøre bedre, eller hvad de var godt. Han siger kun negativt om dryaxx' arbejde. Hvordan er det konstruktiv kritik?

Wub wub wub!
JT
JT
jeg har skrevet min mening om de minutter jeg så. og det var ikke for at der sku komme en diskusion igang. jeg formulere mig nu engang som jeg nu gør.
er der nogen folk der ikke synes om det. så er det deres problem.
diskusion slut herfra...

she´s back. the hot girl is back.
jepsig
jepsig
Nu har min video stået og uploadet i snart 3 timer nu.... SÅ BLIV DOG FÆRDIG!

Tillagt 2012-04-23 21:33:
Så er min video oppe, og selvom introen er lidt hård at komme igennem, synes jeg resten blev ret godt!

http://www.youtube.com/watch?v=62QwN2WsWek

Måske kan den ikke ses i 1080p endnu, men det vil den 100% i løbet af aftenen.

Wub wub wub!
jepsig
jepsig
Hey Gob har lige et spørgsmål. Hvorfor ikke 16:9 og slippe for alle de sorte kanter?

Wub wub wub!
sigurddh
sigurddh
Yes! Har endlig fundet ud af hvordan jeg får god kvalitet på lille plads med mit sony vegas! Så nu kan jeg spamme min kanal med uploads! WOOP

I will challenge you, Hitler, through the medium of dance
sigurddh
sigurddh
Google er alles ven <3 ;) Men besluttede mig bare for at nu kunne det være nok med 4 gb videoer ...
Faktisk kom jeg ved et uheld til at lave en af mine videoer i så god kvalitet åbenbart at den røg op på, og jeg tager ikke pis på jer, 193... GB.. Den blev sjovt nok slettet meget hurtigt

jepsig
jepsig
Mine fylder ved 1080p omkring 2 GB

Wub wub wub!
sigurddh
sigurddh
Jeg valgte at skære mine ned til 720p fordi det alligevel ikke gør SÅ meget igen. Men hvilket program bruger du? (både til at optage og edit) Og hvilket format kører du det over i'?

jepsig
jepsig
Jeg bruger en Dazzle til at optage i, som laver Videoen til en VOB fil. Bruger Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 til at redigere, og husker ikke hvilket format det bliver til. Tror Mpeg-2.

Wub wub wub!
sigurddh
sigurddh
Okay, næsten samme setup som mig Eneste forskel er at jeg bruger fraps. Okay gør det her:
Når du har din video og det hele smidt op i Sony Vegas ved du jo godt at man trykker "render as"
I det vindue der så popper opskal du først vælge "save as type" (Filformat). Her skal du vælge WMV (Windows Media Video v11)
Så trykker dy på knappen custom (den er under "save" og "cancel"). i det vindue der popper op vælger du oppe i toppen, hvor der står template, "5 Mbps HD 720-25p Video" (eller sæt den op til 1080 hvis du vil;) )

Det skulle meget gerne give dig en god kvalitets WMV fil på max 700 mb for 15 minutter

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!