Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Let's Play-tråden

jepsig
jepsig
Det ved jeg skam! ;) Testede det faktisk tidligere i dag ;) Men ellers tak

Men synes bare at de 2 GB gav en bedre kvalitet

Wub wub wub!
sigurddh
sigurddh
Fair nok Håber det går godt med din kanal

I will challenge you, Hitler, through the medium of dance
Virus
Virus
Let's play Ratchet & Clank

... med et twist! De her er nemlig tidligere ansatte hos Insomniac Games og fortæller om, hvordan det var at arbejde på RC2 og 3, imens de spiller dem

Gobomania
Gobomania
Citerer jepsig:
Hey Gob har lige et spørgsmål. Hvorfor ikke 16:9 og slippe for alle de sorte kanter?

Fordi jeg er en kegle til at redigere

Sponsored by Oxygen.
jepsig
jepsig
Citerer Gobomania:
Fordi jeg er en kegle til at redigere

Fair nok! Det kommer med tiden

Citerer sigurddh:
Fair nok Håber det går godt med din kanal

Det går skam fremad, hva kan jeg sige, håber altid på nye subscribers, men regner ikke med flere, før jeg starter mit næste projekt

Hvem med Dem gode herrer?

Wub wub wub!
sigurddh
sigurddh
Det går som det bør gå for en begynder ;) Langsomt. Men satser på det hjælper på det når jeg får smidt flere videoer op. Har 4 minecraft videoer liggende som jeg uploader imorgen, og så vil jeg også til at lave lidt playthroughs på nogle gratis indie spil

sigurddh
sigurddh
Fik hjælp af en video fyr i dag til at lave en forbedret udgave af min nye intro. Den er super sweet nu. Imorgen kommer der nok en minecraft redstone startup kit tutorial, og gamplay af nogle Konjak spil og andre indie titler

jepsig
jepsig
For satan drenge i går sgu da til den med de uploads!

Jeg kommer sådan ud med en hver 2-3. dag... Hvis jeg selvfølgelig ikke er syg xD

Wub wub wub!
sigurddh
sigurddh
Skal vi ikke lave den pagt at vi ser hinandens eller i det mindste giver dem et view :i (man bliver så glad)

Lee West
Lee West
Citerer miljøgeek:
Har lige uploadet en video hvor jeg fortæller om den nye jetpack joyride update http://www.youtube.com/watch?v=AEvw9N1eKG4

To ting. Du kunne eventuelt linke til Gamereactors liste fremfor GT? Men den vigtigste er nok især den med at bruge vandmærket IGN-materiale. Det kan give dig problemer.

Tillagt 2012-04-26 19:32:
Citerer sigurddh:
Skal vi ikke lave den pagt at vi ser hinandens eller i det mindste giver dem et view :i (man bliver så glad)
Citerer sigurddh:
Minecraft basic redstone tutorial er oppe http://www.youtube.com/watch?v=R_3sYiXwtpg&feature=youtu.be

Tillagt 2012-04-26 08:37:
Oooog et lille indie spil preview! både denne og den forrige har den nye intro http://www.youtube.com/watch?v=fydJoe1iZJM&feature=youtu.be

Højere lyd på din stemme. Efter fire minutter dropede jeg at se dit indie-spils preview færdig, du mumler.

:)
sigurddh
sigurddh
Jaer, lige på den playthrough er jeg meget lav. Men det er fordi jeg synes det er meget mærkelgit at snakke i normalt toneleje når mineforældre er hjemme PRøv at se mine minecraft videoer og hør lyden der. Men jeg læggerforresten flere indie ting op snart så hvis du er interesseret må du da meget gerne se dem

jepsig
jepsig
Er blevet helt færdig med Episode 22, men venter dog med at uploade den indtil imorgen. Så vær på udkig efter den. Er selv ret glad for hvordan den endte.

Wub wub wub!
miljøgeek
miljøgeek
Lee, ja det var en god ide... Men siden skal helst være engelsk sproget da de fleste af mine subscribers er engelske.
Og ja det med ign er ikke så smart. Tror bare mest det ville give problemer for folk med et partnership.

The sun is the same in a relative way, but you are older
sigurddh
sigurddh
ARgh går nok lidt tid før der kommer noget fra mig igen. Ved ikke hvorfor men har fået voldsomt meget støj på min mic, og det har resulteret i flere tabte episoder af minecraft :/

oliman22
oliman22
Citerer jepsig:
så hvis i kunne komme med nogle ideer til nye Let's Plays?

Portal 2 Coop med mig, hvis du stadig har lyst?

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
jepsig
jepsig
Først når jeg får noget bedre at recorde med, istedet for den Dazzle jeg har nu!
Skal virkelig have anskaffet mig en HD PVR....

Men ja selvfølgelig

Wub wub wub!
oliman22
oliman22
Citerer jepsig:
Skal virkelig have anskaffet mig en HD PVR....

Ja du kan måske være heldig at finde den brugt.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!