Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

The Secret World Beta Weekend

Nu starter The Secret World beta weekenden snart. Hvem af jer skal spille?

Måske vi skulle koordinere så vi kommer på samme server? (hvis der er flere)

Jeg er stadig lidt usikker på hvor meget jeg selv får i weekenden, men nu har vi hvert fald en tråd hvor kan diskutere begivenhederne henover beta weekenden
Gaaaaaab!
  • 0
  • JT
  • JT
jeg skal helt klart spille det. ved ikke hvilken server jeg skal spille på endnu, ved nemlig ikke hva for nogle der er
  • 0
Nej det er klart Men lad os lige skrives ved her når betaen går igang

Hvornår er det egentligt? Troede det var kl. 9, men så vidt jeg kan se er det først kl 17?
Gaaaaaab!
  • 0
  • JT
  • JT
det er kl 18 er der en del der siger. jeg håbede også det var kl 09.00.
  • 0
Jeg regnede også med 9 ud fra mailen fra udviklerne, men jeg tror at tidszonerne forvirrer. Om ikke andet er det de typiske problemer med sådan noget her, og så glemmer PR-folkene lige at oversætte. Det skulle så gerne resultere i mere tid i den anden ende. Lad os håbe på det.

God ide med tråden!
:)
  • 0
Jeg sidder og downloader det lige nu, synes godt nok at deres launcer suger meget CPU, men det er måske bare min computer der er ved at blive langsom :/?
Take a chill pill.
  • 0
  • JT
  • JT
så er der en halv time, og jeg skal spille som templar. jeg er jo europær

træls at det er ved en 18 tiden jeg skal spise øv øv
  • 0
Er du kommet på? Er der mere end en server? Og hvilken er du i såfald på?
Gaaaaaab!
  • 0
Jeg kan se at der er 3 servers. Hvilken spiller i på?
Gaaaaaab!
  • 0
Jeg skal også spille det
im mr. hardcore
  • 0
Er i kommet på? Hvis ikke så laver jeg en char på "chimaera". Den første server på listen . Mit Nick er Peoke
Gaaaaaab!
  • 0
Havde problemer med linket til at downloade spillet, brugte support chatten og er igang inden for 10 min, sikke en service... Jeg har en travl weekend men nogle timer skal det nok blive til god fornøjelse til alle...
Born to game, forced to work...
  • 0
Har ventet på det her spil i 4 år og efter 1 time droppede jeg det. Tror ikke det et spil for folk som er ligeglad med historien
  • 0
Hvordan er gameplayet enlig? Har set nogle videoer af spillet på youtube, og som anmelderne har sagt skulle combat systemet være ret dårligt, men hvad siger jer der har prøvet spillet?
DennisChrDk
  • 0
  • JT
  • JT
hmm ja det her spil mangler en del endnu. jeg synes det mangler en masse polering. det er lidt ringe grafisk. og ja kampsystemet er ringe det føles meget tamt.
ja jeg er skuffet over det her spil. godt jeg har fjernet min payment option inde fra deres side så jeg ikke skal betale for spillet når det kommer ud. så går jeg hellere tilbage til tera eller rift. det sku ærgeligt jeg var lige blevet så opsat på det her spil øv øv
  • 0
  • JT
  • JT
nu er spillet slettet igen. det var da en kæmpe skuffelse.
  • 0
Nå har endt med at downloade det alligevel, bliver nødt i det mindste at prøve det. Kan jo ikke vide om spillet er noget for mig før jeg selv har prøvet det
DennisChrDk
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!