Dansk
nyeste
Atrás

Byttecentralen

Sælg, køb eller byt. Husk læs reglerne!

K: Gamecube, Sega Megadrive m.m

Jeg søger en Gamecube til billige penge. SEga Mega Drive 1-2 til god pris. Og ellers spil til SNES, GAmecube, Megadrive osv til fair priser.

Hvis i har, så sig til
  • 0
Jeg har en gamecube med controller til at stå, hvad tænker du prismæssigt ?
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Altså de er jo ikke så meget værd, men jeg vil hellere have du giver mig en pris du synes er fair
  • 0
http://bozz.dk/

Prisen inde på Bozz for selve gamecube er 700 og en controller koster ca 100, så kan i tage den der fra.
  • 0
Bozz tager overpris og den der er en speciel edition
  • 0
Normal pris for en gamecube vil være mellem 200-300 kroner og ja bozz's priser er ret skrappe, men manden skal jo også kunne drive forretning. Regn aldrig med eBay eller butikspriser.
  • 0
Til gengæld får du jo også garanti ligesom når du køber i en normal butik - det gør du ikke på samme måde med et DBA køb.
  • 0
Har rettet rubrikken så den er mere retvisende.

"K: En masse ting" er lige lovlig vagt formuleret. Rubrikken skal jo gerne give et nogenlunde indtryk af formålet med tråden.
Bazzinga!
  • 0
Har en Wii med 1 stk. gamecube controller samt memorycard. (wii'en er nemlig bagudkompatibel med Gamecube spil såfremt man har ovenstående ekstraudstyr) Derudover følger der selvfølgeig nunchuck samt
wii-motes med.

Det hele kan blive dit for 400,- , dit heldige asen.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Har en Wii med 1 stk. gamecube controller samt memorycard. (wii'en er nemlig bagudkompatibel med Gamecube spil såfremt man har ovenstående ekstraudstyr) Derudover følger der selvfølgeig nunchuck samt
wii-motes med.

Det hele kan blive dit for 400,- , dit heldige asen.

Ooog nu er det solgt. That escalated quickly.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.