Online Sturmgeist den 5 juli 2018 kl. 18:28. Sælger min PS4 sammen med stor spilsamling. https://www.dba.dk/playstation-4-glacier-white/id-1045901687/ Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Offline alex2life den 5 juli 2018 kl. 23:27. Af ren nysgerrighed - Hvorfor vil du af med din amerikanske konto også? :I Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online Sturmgeist den 6 juli 2018 kl. 22:21. Citerer alex2life:Af ren nysgerrighed - Hvorfor vil du af med din amerikanske konto også? :I Det er fordi de spil jeg sælger er knyttet til den. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Offline alex2life den 6 juli 2018 kl. 22:38. Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online Sturmgeist den 7 juli 2018 kl. 13:19. Citerer alex2life:Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Har fået fred med det faktum at jeg kun får spillet et givent spil igennem én gang. Har simpelthen ikke tiden til at spille det samme spil igennem flere gange hvis jeg også skal nå de nye spil. Nu har jeg bestilt et PSVR headset med al ekstraudstyret og Skyrim VR, men tænkte at en PS4 Pro lige ville være prikken over i'et for den ultimative oplevelse. og hvis jeg kan sælge min nuværende PS4 som jeg aldrig får brugt, samt spillene med, kan heg måske få det til at gå lige op prismæssigt. En ps4 pro koster ca. 2800,- Synes godt om2Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Online Sturmgeist den 16 juli 2018 kl. 04:18. Solgt Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Lukket af moderatoren med begrundelsen: :-) /Carmillah
Offline alex2life den 5 juli 2018 kl. 23:27. Af ren nysgerrighed - Hvorfor vil du af med din amerikanske konto også? :I Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online Sturmgeist den 6 juli 2018 kl. 22:21. Citerer alex2life:Af ren nysgerrighed - Hvorfor vil du af med din amerikanske konto også? :I Det er fordi de spil jeg sælger er knyttet til den. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Offline alex2life den 6 juli 2018 kl. 22:38. Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online Sturmgeist den 7 juli 2018 kl. 13:19. Citerer alex2life:Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Har fået fred med det faktum at jeg kun får spillet et givent spil igennem én gang. Har simpelthen ikke tiden til at spille det samme spil igennem flere gange hvis jeg også skal nå de nye spil. Nu har jeg bestilt et PSVR headset med al ekstraudstyret og Skyrim VR, men tænkte at en PS4 Pro lige ville være prikken over i'et for den ultimative oplevelse. og hvis jeg kan sælge min nuværende PS4 som jeg aldrig får brugt, samt spillene med, kan heg måske få det til at gå lige op prismæssigt. En ps4 pro koster ca. 2800,- Synes godt om2Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Online Sturmgeist den 16 juli 2018 kl. 04:18. Solgt Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Lukket af moderatoren med begrundelsen: :-) /Carmillah
Online Sturmgeist den 6 juli 2018 kl. 22:21. Citerer alex2life:Af ren nysgerrighed - Hvorfor vil du af med din amerikanske konto også? :I Det er fordi de spil jeg sælger er knyttet til den. Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Offline alex2life den 6 juli 2018 kl. 22:38. Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online Sturmgeist den 7 juli 2018 kl. 13:19. Citerer alex2life:Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Har fået fred med det faktum at jeg kun får spillet et givent spil igennem én gang. Har simpelthen ikke tiden til at spille det samme spil igennem flere gange hvis jeg også skal nå de nye spil. Nu har jeg bestilt et PSVR headset med al ekstraudstyret og Skyrim VR, men tænkte at en PS4 Pro lige ville være prikken over i'et for den ultimative oplevelse. og hvis jeg kan sælge min nuværende PS4 som jeg aldrig får brugt, samt spillene med, kan heg måske få det til at gå lige op prismæssigt. En ps4 pro koster ca. 2800,- Synes godt om2Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Online Sturmgeist den 16 juli 2018 kl. 04:18. Solgt Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Lukket af moderatoren med begrundelsen: :-) /Carmillah
Offline alex2life den 6 juli 2018 kl. 22:38. Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet Online Sturmgeist den 7 juli 2018 kl. 13:19. Citerer alex2life:Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Har fået fred med det faktum at jeg kun får spillet et givent spil igennem én gang. Har simpelthen ikke tiden til at spille det samme spil igennem flere gange hvis jeg også skal nå de nye spil. Nu har jeg bestilt et PSVR headset med al ekstraudstyret og Skyrim VR, men tænkte at en PS4 Pro lige ville være prikken over i'et for den ultimative oplevelse. og hvis jeg kan sælge min nuværende PS4 som jeg aldrig får brugt, samt spillene med, kan heg måske få det til at gå lige op prismæssigt. En ps4 pro koster ca. 2800,- Synes godt om2Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Online Sturmgeist den 16 juli 2018 kl. 04:18. Solgt Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Lukket af moderatoren med begrundelsen: :-) /Carmillah
Online Sturmgeist den 7 juli 2018 kl. 13:19. Citerer alex2life:Ahh okay! Tænkte nok at det var det - Men var lidt forvirret om du ikke bare ville beholde dem selv nemlig Har fået fred med det faktum at jeg kun får spillet et givent spil igennem én gang. Har simpelthen ikke tiden til at spille det samme spil igennem flere gange hvis jeg også skal nå de nye spil. Nu har jeg bestilt et PSVR headset med al ekstraudstyret og Skyrim VR, men tænkte at en PS4 Pro lige ville være prikken over i'et for den ultimative oplevelse. og hvis jeg kan sælge min nuværende PS4 som jeg aldrig får brugt, samt spillene med, kan heg måske få det til at gå lige op prismæssigt. En ps4 pro koster ca. 2800,- Synes godt om2Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Online Sturmgeist den 16 juli 2018 kl. 04:18. Solgt Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Lukket af moderatoren med begrundelsen: :-) /Carmillah
Online Sturmgeist den 16 juli 2018 kl. 04:18. Solgt Synes godt om0Reporter et problem Indeholder erotikIndeholder voldSpamRettighedskrænkelseAndet IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD Lukket af moderatoren med begrundelsen: :-) /Carmillah