Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Under the Bridge Cover af mig

thebullerdaddy
thebullerdaddy
Har indspillet det her cover nummer, ved en af mine kammerater fordi vi skulle prøve hans studie af. Det er første gang jeg synger den slags her, men ville rigtig gerne have noget response på det, da det ikke er ment til at være sidste gang vi prøver det af så ville være beæret hvis i ville skrive lidt kritik på det herinde på forhånd tak!

http://www.youtube.com/watch?v=PPStaA9bFpI

- Anders

Mythos
Mythos
Jeg synes din stemme er ok, men synes ikke sangen og din stemme harmonere. Der mangler lidt kraft i stemmen i omkvædet, efter min mening. Hvad er du ellers vandt til at synge?

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
Ak-master
Ak-master
Det lyder udmærket. Og godt sangvalg.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Som der også bliver skrevet i kommentarene derinde, så er det vist mest din pitch og timing der skal arbejdes med, du er lidt off-key til tider, når det falder på plads så kommer det formentligt til at lyde rigtigt godt.

Åh ja, der er også lidt dansk accent i "Place i love" delen der for min skyld gerne måtte forsvinde, for det lyder alt for dansk :p.

Spis grønt, for klimaets skyld.
thebullerdaddy
thebullerdaddy
Citerer Mythos:
Jeg synes din stemme er ok, men synes ikke sangen og din stemme harmonere. Der mangler lidt kraft i stemmen i omkvædet, efter min mening. Hvad er du ellers vandt til at synge?

Har faktisk sunget metal i mange år, men har efter at have gået på en kreativ skole, valgt at prøve nogle nye ting af med andre genre

Mythos
Mythos
Jeg kunne ellers godt tænke mig at høre dig synge metal...!!! Har du noget med det?

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!