Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Game of Thrones

Dogacc
Dogacc
Citerer Game Master:
amt han og hans enorme sult redder Dany fra en forgiftning senere hen,

Dude, spoiler for fanden. Har ikke læst Dance with Dragons endnu.

Game Master
Game Master
Citerer dbbuu:
INDEHOLDER SPOIlER
Citerer dbbuu:
INDEHOLDER SPOIlER

Troede det fremgik af den første post? Men det er heldigvis ikke en major spoiler, som hvis det nu var omvendt Men skal nok prøve at bruge den der usynlige spoiler-skrift næste gang.

Eat Nutella! - TNKz
minisnor
minisnor
@Game Master

Ja, men hvis du læser de andre indlæg så går alle evt. spoilere på tv serien og afslører ikke væsentlige plot fra bøgerne.

Bazzinga!
dbbuu
dbbuu
Nej, det idéen var også kun spoilers op til det nyeste afsnit af TVserien, da jeg heller ikke har læst nogen af bøgerne

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Game Master
Game Master
Kæft Melissandre var lidt af en MILF i sidste afsnit

Eat Nutella! - TNKz
JØP
JØP
Man kunne måske sige, at der skal spoiler-tags på Info fra bøgerne (med Info om, hvilken bog det sker i), så man ikke pludselig finder ud af noget, man helst ikke ville vide, hvis man nu kun har tid til at se TV-serien? Skalnskrive læse dem, men vil lige aflevere mit speciale først... Hehe.

Jeg følger ivrigt med i serien. Den er mildt talt fantastisk god underholdning med meget levende karakterer.

mkushye
mkushye
shitshitshitshitshitshitshit. Er jeg den eneste som har set det nyeste afsnit?

It's my party, and I'll cry if I want to.
minisnor
minisnor
Citerer mkushye:
shitshitshitshitshitshitshit. Er jeg den eneste som har set det nyeste afsnit?

Nope, sad også med wtf-følelsen i kroppen, da rulleteksterne løb over skærmen.

Fantastisk scene btw. Nok en af de bedste indtil nu imo.

Bazzinga!
Hyuuga
Hyuuga
Jeg sad bare .. wwwwwwwwwwwtf igen! ligesom i sæson 1 med Ned Start! .. Jeg læste på nettet at forfatteren af bogen skrev lidt af teksten til hvordan det skulle forløbe til det bryllup, men sprang det over til han var færdig med bogen for at vende tilbage til at beskrive hvordan det hele skulle ske! Han synes ikke det var en nem opgave at beskrive det! .. Jeg var sku i chok da det skete!

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Sejborg
Sejborg
Nu har jeg læst bøgerne så jeg vidste godt, hvad der ville ske. Dog stadigvæk fucked op at se det faktisk selvom man forventer det. Fandme også aggressivt at Spoiler poiler poiler:dolke en gravid dame flere gange i maven. Det var ikke med i bogen.

Hehe. Men sådan er det når man spiller "The Game of Thrones".
If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
Bonzaii Sheep
Bonzaii Sheep
Citerer Sejborg:
If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention

Holy fucking sheit!! Hvad sker der?!
Hvor fedt men fantastisk frustrerende

Citerer JØP:
Man kunne måske sige, at der skal spoiler-tags på Info fra bøgerne (med Info om, hvilken bog det sker i), så man ikke pludselig finder ud af noget, man helst ikke ville vide, hvis man nu kun har tid til at se TV-serien?

Lyt til JØP

Light a man a fire and he'll be warm for the day.. Light a man ON fire and he'll be warm for the rest of his life
Sejborg
Sejborg
Citerer Bonzaii Sheep:
Holy fucking sheit!! Hvad sker der?!
Hvor fedt men fantastisk frustrerende

Hvad mener du? Har du ikke set afsnittet eller?

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
JØP
JØP
Da jeg vågnede i morges efter at have set ep9 i aftes, var jeg stadig i chok og gennemgik scenen i mit hoved for at se, om jeg havde overset noget.

Spoiler:Der er også noget med, at man ikke ved, om Robbs kone er død i bøgerne, ikke sandt? Det skulle være en ret stor forskel fra bøgerne til filmen.

GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
JØP Bog Spoiler:I bøgerne bliver Robb gift med en der hedder Jeyne Westerling, ikke Talisa. Hun er ikke med til brylluppet og bliver benådet bagefter, så hun er stadig i live

Men ja, crazy afsnit, selv når man vidste at det ville ske.
"Dont you want to teach little Ned Stark how to ride horses?"

Shit happens...
JØP
JØP
Citerer GOW_VINTHER:
JØP Bog Spoiler:I bøgerne bliver Robb gift med en der hedder Jeyne Westerling, ikke Talisa. Hun er ikke med til brylluppet og bliver benådet bagefter, så hun er stadig i live

Tak. Underlig ændring alligevel.

Bonzaii Sheep
Bonzaii Sheep
Citerer Sejborg:
Hvad mener du? Har du ikke set afsnittet eller?

Jo jo ville bare lige smide det ind til fremtidig reference, er i konstant spoiler alarmberedskab når det kommer til GoT men vil jo stadigvæk gerne snakke om det med andre når jeg har set det

Light a man a fire and he'll be warm for the day.. Light a man ON fire and he'll be warm for the rest of his life
dbbuu
dbbuu
Har lige set afsnit 9, og wow det var awesome!!
Virkelig et af seriens bedste og vildeste afsnit, men blev også ret trist af det

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Suduki
Suduki
Citerer Game Master:
Den nye sæson er rigtig fed! Hvad synes I?

Glæd dig til sæsonafslutningen, så meget kan jeg sige.

Take a chill pill.
Game Master
Game Master
Jeg har godt nok læst bøgerne, men glæder mig da stadig

Eat Nutella! - TNKz
Ak-master
Ak-master
Jeg er stor fan. Det er faktisk muligvis mere spændende end nogensinde før. Blev virkelig skuffet, da sidste afsnit sluttede. Mere Kalisi!

This post is 99% beef and the rest exaggeration
minisnor
minisnor
Synes S4E2 var vildt god, men den havde jo så også Martin himself som instruktør.

En ting jeg dog studsede lidt over mht Sæson 4, er at de har skiftet skuespilleren ud for rollen som Daario Naharis. Det gav lidt af et wtf moment i episode 1, da han overhovedet ikke minder om Daario fra sæson 3. Den nye Daario ligner mest af alt hovedpersonen fra Dragon Age 2 (not good imo).

Bazzinga!
Ak-master
Ak-master
Citerer Suduki:
Det staves altså Khaleesi.

Jah, synes også det andet så forkert ud.

Citerer minisnor:
En ting jeg dog studsede lidt over mht Sæson 4, er at de har skiftet skuespilleren ud for rollen som Daario Naharis. Det gav lidt af et wtf moment i episode 1, da han overhovedet ikke minder om Daario fra sæson 3. Den nye Daario ligner mest af alt hovedpersonen fra Dragon Age 2 (not good imo).

Det har jeg også læst andetsteds. Det var dog ikke noget, jeg selv lagde mærke til... Jeg kan dog heller ikke helt huske, hvor han kommer fra.

This post is 99% beef and the rest exaggeration

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!