Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Game of Thrones

Game Master
Game Master
Citerer minisnor:
Synes S4E2 var vildt god, men den havde jo så også Martin himself som instruktør.

En ting jeg dog studsede lidt over mht Sæson 4, er at de har skiftet skuespilleren ud for rollen som Daario Naharis. Det gav lidt af et wtf moment i episode 1, da han overhovedet ikke minder om Daario fra sæson 3. Den nye Daario ligner mest af alt hovedpersonen fra Dragon Age 2 (not good imo).

Ja, jeg lagde også mærke til udskiftningen, men synes nu han passer godt nok til Daario's signalement i bogen. Men havde dog også foretrukket ham fra S03.

Eat Nutella! - TNKz
Suduki
Suduki
Yeah, ham fra sæson 3 var bedre. Han så lidt mere ud som en "womanizer" end ham den nye. Det er dog så lang tid siden at sæson 3 løb at jeg knap nok opdagede det.

Take a chill pill.
SejPlayer
SejPlayer
Syndes den nye Dario er meget federe end den gamle. Kunne aldrig rigtig lide S3 udgaven han så for fesen ud. Den nye er meget mere badass og samtidig meget meget mere fisset

GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Foretrækker den nye Daario, synes den gamle var alt for pretty boy. Lignede mere et boy band medlem end en farlig mercenary.

Shit happens...
Suduki
Suduki
Citerer GOW_VINTHER:
Foretrækker den nye Daario, synes den gamle var alt for pretty boy. Lignede mere et boy band medlem end en farlig mercenary.

Så skal du ikke læse bogen, i den har han blåt hår og en guld moustache.

Take a chill pill.
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Citerer Suduki:
Citerer GOW_VINTHER:Foretrækker den nye Daario, synes den gamle var alt for pretty boy. Lignede mere et boy band medlem end en farlig mercenary.

Så skal du ikke læse bogen, i den har han blåt hår og en guld moustache.

Har læst bøgerne, og der synes jeg netop han er mere en mellemting. Blåt hår er netop ikke boy band-agtigt, det er mere rogue like

Shit happens...
Suduki
Suduki
Citerer GOW_VINTHER:
Har læst bøgerne, og der synes jeg netop han er mere en mellemting. Blåt hår er netop ikke boy band-agtigt, det er mere rogue like

Blåt hår, 3-delt skæg og guld moustache? Det er sku ret ekstravagant. Men synes den gamle skuespiller virkede mere mystisk. Som om han altid vidste noget alle andre ikke gjorde. Ham den nye ligner bare alle andre, mest af alt en søn af Bronn.

Det virker også som om der er mange der er træt af den nye: http://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/22eh6c/s4_e1_
spoiler_im_pretty_bummed_about_the_dario/

Men tror det er sådan noget der kan splitte en befolkning i 2.

Take a chill pill.
Game Master
Game Master
Okay, hvad er der lige der sker med den sidehistorie med Jon Snow og Bran ved The Wall. Er det mig der ikke husker bogen eller er det et helt nyt twist?

Eat Nutella! - TNKz
Suduki
Suduki
Citerer Game Master:
Okay, hvad er der lige der sker med den sidehistorie med Jon Snow og Bran ved The Wall. Er det mig der ikke husker bogen eller er det et helt nyt twist?

Det er ikke med i bogen, nej. De prøver nok på at vinde lidt tid, så den nye bog kan komme ud.

Take a chill pill.
dbbuu
dbbuu
Nogen som har et overblik over hvor mange soldater hver familie plus deres bannermænd, har til rådighed?

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Tugay007
Tugay007
Citerer Suduki:
Citerer Game Master kay, hvad er der lige der sker med den sidehistorie med Jon Snow og Bran ved The Wall. Er det mig der ikke husker bogen eller er det et helt nyt twist?

Det er ikke med i bogen, nej. De prøver nok på at vinde lidt tid, så den nye bog kan komme ud.

Jeg ved nu ikke om de prøver at vinde tid før den nye bog kommer, jeg tror nu bare det handler mere om at sæson 4 er anden halvdel af bog 3 og derfor har de brug for lidt mere for at kunne udfylde de 10 afsnit?

Det nye afsnit var nu okay. Så Littlefinger er grunden til at alt er startet! Det er aldrig til at vide hvad han har i tankerne og derfor elsker jeg hans karakter. Han bliver også spillet sindsygt godt af Aidan Gillen, det må jeg giver ham.

Suduki
Suduki
Citerer Tugay007:
Jeg ved nu ikke om de prøver at vinde tid før den nye bog kommer, jeg tror nu bare det handler mere om at sæson 4 er anden halvdel af bog 3 og derfor har de brug for lidt mere for at kunne udfylde de 10 afsnit?

De har jo allerede afsløret noget fra den næste bog, så det kunne godt virke som om de prøver at "fille" lidt.

Take a chill pill.
Game Master
Game Master
Citerer Tugay007:
Han bliver også spillet sindsygt godt af Aidan Gillen, det må jeg giver ham.

Helt enig! Han er perfekt castet, og skildres præcis som i bogen; snu som ind i helvede!

Eat Nutella! - TNKz
Tugay007
Tugay007
Sidste afsnit var fremragende, især sidste del Det klarede Peter Dinklage ekstremt godt Glæder mig så meget til næste afsnit! It's going down!

minisnor
minisnor
Citerer Suduki:
Det virker også som om der er mange der er træt af den nye: http://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/22eh6c/s4_e1_
spoiler_im_pretty_bummed_about_the_dario/

Jeg lærer nok ret hurtigt at acceptere den nye. Jeg synes bare måden den nye Daario blev præsenteret var ret kluntet. Det kom til at virke som en dårlig kontinuitet fejl.

Citerer Suduki:
De prøver nok på at vinde lidt tid, så den nye bog kan komme ud.

Helt sikkert. Martin er jo nærmest ved at være desperat:

http://uproxx.com/tv/2014/04/george-rr-martin-teases-next-book-
speculates-that-part-may-be-written-from-hodors-perspective/

Bazzinga!
Suduki
Suduki
Citerer minisnor:
Jeg lærer nok ret hurtigt at acceptere den nye. Jeg synes bare måden den nye Daario blev præsenteret var ret kluntet. Det kom til at virke som en dårlig kontinuitet fejl.

De brugte jo nærmest hvert minut på at sige "Oh Daario, tak for blomsten" bare for at nævne hans navn så folk ikke blev forvirret over at han så anderledes ud.

Take a chill pill.
Tugay007
Tugay007
Så um ja. Det var så det afsnit Kun 2 tilbage denne sæson

Sejborg
Sejborg
Næste afsnit bliver da bomb ;)

"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
minisnor
minisnor
Citerer Suduki:
Citerer minisnor:Jeg lærer nok ret hurtigt at acceptere den nye. Jeg synes bare måden den nye Daario blev præsenteret var ret kluntet. Det kom til at virke som en dårlig kontinuitet fejl.

De brugte jo nærmest hvert minut på at sige "Oh Daario, tak for blomsten" bare for at nævne hans navn så folk ikke blev forvirret over at han så anderledes ud.

Det var så netop det der forvirrede mig, da jeg ikke havde hørt om udskiftningen.

Pludselig er der denne stoiske kriger-munk/folsof der plaprer løs om blomster eller holder "hvem kan stene mest" konkurrencer med Grey Worm, som angiveligt skulle være den samme person som den flamboyante kaptajn, der i forrige sæson dræbte sine venner, fordi han ville i seng med Dany.

Anyways, The Viper vs. the Mountain:

Det var da en ret grafisk afslutning på den dyst.

Bazzinga!
MSThychosen
MSThychosen
Jeg er i sæson 3 nu, og har lige set afsnit 8. fed serie!

men. Spoiler poiler:da Samwell og hende datteren med drengen sidder og navngiver ham drengen og kragerne går amok, var jeg da den eneste der var irriteret og ret frustreret over at efter at Samwell stabbede den der white walker med den der dagger af valyrisk stål, at han så bare lader den ligge og løber væk?

jeg sad nærmest og råbte af ham mand...

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Ak-master
Ak-master
Duellen var fantastisk. En forrygende kamp med en højest mindeværdig afslutning.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
MSThychosen
MSThychosen
GoT S3 E09:

okay.. WTF just happened?!?!?!

Spoiler:no more Robb Stark? no war? det bryllup der var godt nok en tand for crazy til jeg ville deltage..

jeg fik lidt ondt af de piger der spillede Walder Freys døtre, de skulle jo gå for at være så herre grimme stakkels dem.. " you'll suits this character perfectly!" imagine..

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Suduki
Suduki
Det var et godt afsnit i dag, elsker når det er Jon Snow POV.

Take a chill pill.
Tugay007
Tugay007
Jep det var rigtig godt. Dette må være første gang de har holdt sig til 1 POV igennem et helt afsnit siden Ned Stark og jeg klager skam ikke. Det fungerede nu meget godt med kampen.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!