Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Bioshock som spillefilm?

Elias11
Elias11
Er der nogen der ved om det nogensinde er blevet overvejet at filmatisere denne serie?

Nu mest 1'eren efter min smag. Fantastisk univers og stemning, man kunne lave en fantastisk film ud fra dette/de spil .. Ligeså med mass effect

Maageman
Maageman
Det har været overvejet, og nogle projekter er blevet skudt i gang. De er dog indtil videre skudt ned igen. Ken Levine har, så vidt jeg ved, udtalt, at han gerne så en Bioshock film, men kun hvis det er "den rigtige". Det skal således ikke være for enhver pris.

Personligt tror jeg ikke på, at en Bioshock film ville kunne andet end skuffe. Men så kan jeg jo blive positivt overrasket.

Xalio
Xalio
Citerer Maageman:
Personligt tror jeg ikke på, at en Bioshock film ville kunne andet end skuffe.

Samme her. Det ville dog efter min mening, være spændende at se opbygningen af Rapture som spillefilm; hvorfor det blev bygget, hvor lang tid det tog, hvad der foregik på jorden imens byggeriet fandt sted, osv. Altså se Rapture i dens storhedstid.

Men jeg må tage til takke med Atlas Shrugged III, som kommer engang næste år.

Missing Avatar
-Mmarksp-
I have a dream, hvor en historie, som bliver smukt fortalt i et spil, ikke behøver at blive filmatiseret, når der egentlig ikke er nogen grund til det. Ligeledes med film, der bliver lavet til spil!

"DECAPITAAAATIOOOOOON" - Eddie Riggs
Elias11
Elias11
Altså hvis jeg nu ser, og forhøjer med en Steven Spielberg eller James Cameron. Så ville det blive spændende..

Selvom de nok desværre aldrig ville rører ved noget der ikke er deres eget.
Peter Jackson ville måske også kunne føre den et godt sted hen.

Citerer -Mmarksp-:
I have a dream, hvor en historie, som bliver smukt fortalt i et spil, ikke behøver at blive filmatiseret, når der egentlig ikke er nogen grund til det. Ligeledes med film, der bliver lavet til spil!

Jeg kan til dels være enig, da de hurtigt kan skabe en anden oplevelse eller følelse af universet end man selv har. Men syntes der er noget helt unikt over stemningen i rapture ..

Missing Avatar
-Mmarksp-
Citerer Elias11:
Jeg kan til dels være enig, da de hurtigt kan skabe en anden oplevelse eller følelse af universet end man selv har. Men syntes der er noget helt unikt over stemningen i rapture ..

Der er noget helt unikt over stemningen, og det kommer jo fra spillene. Jeg synes fortsat, at det skal komme fra spillene og kun spillene, for at give den der originalitet, der er omkring alt i BioShock.
Nu når videospil rykker sig så meget længere frem mod det filmiske, hvorfor så filmatisere noget, som allerede bliver fortalt perfekt? Altså lige udover at tjene penge.

"DECAPITAAAATIOOOOOON" - Eddie Riggs
Xalio
Xalio
Citerer Elias11:
Altså hvis jeg nu ser, og forhøjer med en Steven Spielberg eller James Cameron. Så ville det blive spændende..

Nej... Få Refn til at lave den. Så ville det blive spændende.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!