Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Grease eller Grease 2?

Missing Avatar
Davir
hej der

Jeg kan ikke forstå hvorfor nogen siger at Grease 2 er bedre end Grease

Altså det er der klart at den første er den bedste

men hvad er jeres mening om det, og hvilket er bedst for jer

Ak-master
Ak-master
Toern er helt klart bedre. Troede slet ikke, at der var nogen om tvivl omkring dette.
John Travolta, hvem er han? Maxwell Caulfield all the way! Og så må vi ikke glemme Michelle Pfeiffer i sin vigtigste rolle.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
oliman22
oliman22
Sarkasme er en by i Rusland

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Thor86
Moderator
Thor86
Jeg vidste ingen gang der var en 2'er.

Svarer det ikke lidt til hvilken Bring It On som er bedst? Den med Kirsten Dunst eller Hayden Panettiere? Selvom Hayden er klart lækrest, så er den med Kirsten Dunst dog bedst.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Ak-master
Ak-master
Citerer Thor86:
Svarer det ikke lidt til hvilken Bring It On som er bedst? Den med Kirsten Dunst eller Hayden Panettiere? Selvom Hayden er klart lækrest, så er den med Kirsten Dunst dog bedst.

Tjo, omend ingen af dem er synderligt gode, vil jeg mene. Men nu fortrækker jeg også mine film Dunst-fri, og uden at have set alle efterfølgerne formoder jeg alligevel, at de nok ikke er bedre.

Til gengæld faldt jeg lige over den første blive omtalt som en kultfilm. Der kan man bare se.

Missing Avatar
Davir
hvem er Maxwell Caulfield , har aldrig hørt om ham
Og bare fordi hende i 2en og fordi det er hende og hun er lærke, så kan man ikke sige at grease 2 er bedrer

Stampe128
Stampe128
Jeg har ikke set Grease 2. Men den første er woohoo! Og jeg synes Dunst er lækker. Jeg kunne godt bruge meget mere Dunst i mine film. Bring it on, som man siger ;)

oliman22
oliman22
Citerer Jake the Snake:
Bedste...tråd....ever....

ikr.

Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Stampe128:
Jeg har ikke set Grease 2. Men den første er woohoo! Og jeg synes Dunst er lækker. Jeg kunne godt bruge meget mere Dunst i mine film. Bring it on, som man siger ;)

Ah, hun har da sin charme meeeen.. Så glad er jeg nu heller ikke for hende. Jeg har lige tjekket IMDB, de to sådan "mærkelige" roller jeg kan finde er Bring It On fra 2000 og Spiderman fra 2002 samt 2'eren fra 2004. Hun tilføjer altid noget spøjst til sine roller.

Jeg har dog lettere ved se Kirsten Dunst i forskellige roller da hun spiller dem bedre end Hayden. Hayden er jo en teenage skuespiller, som virker lidt som Megan Fox. Hun er med fordi hun er lækker. Hendes skuespil virker påtaget.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
oliman22
oliman22
Kirsten Dunst i Spiderman.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg troede at Grease var en tøsefilm? Er GR overrendt af tøser?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Thor ved foruroligende meget om Bring it on.

Det er vel bare et spørgsmål om hvad man foretrækker, populært set er Grease 1 de flestes favorit, men der skal da nok altid være nogen der foretrækker 2eren. Der er garanteret også nogen der syntes Highlander 2 er bedre end Highlander 1 (lol).

Spis grønt, for klimaets skyld.
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer The Pez Dispenser:
Thor ved foruroligende meget om Bring it on.

Jeg har set ALLE Step Up film. Og der er mange!

Step Up
Step Up 2 the streets (læg lige mærke til ordspillet!!)
Step Up 3D (og igen!)
Step Up 4: Miami Heat

Og nu kommer snart Step Up All in som er med de originale skuespillere blandt fra 1'eren og 3'eren mener jeg. Pudsigt nok, så ser jeg frem til at se den.

Og jeg har dog ikke set alle Bring It On film, men to er også rigeligt. Dem er der 5 af!

Ak-master
Ak-master
Citerer Thor86:
Step Up

Der kan jeg faktisk også være lidt med. Har set et par stykker af dem, tror jeg.
Det er resultatet af at have søstre (eller som det formegentligt er i dit tilfælde, en kæreste). Der er røget mange film igennem på den konto.

Grease kan man dog sagtens se uanset sin situation. Det er jo en sand klassiker.Om end toern selvfølgelig lige er en tand bedre.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!