Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

R.I.P Robin Williams

Thor86
Moderator
Thor86
Læste at det måske er selvmord. Hvis det er det, så må han virkelig have haft det dårligt, hvis det er bevidst selvmord.

Det er en enormt egoistisk handling at gøre sådan noget. Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i at man kan have det så dårligt, at man vil forlade sin familie på den måde, og påføre dem den smerte.

Udover det så var han en rigtig god skuespiller. Så det er trist.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Suduki
Suduki
Citerer Thor86:
Læste at det måske er selvmord. Hvis det er det, så må han virkelig have haft det dårligt, hvis det er bevidst selvmord.

Det er en enormt egoistisk handling at gøre sådan noget. Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i at man kan have det så dårligt, at man vil forlade sin familie på den måde, og påføre dem den smerte.

Han har levet længe med depression, og (hvad folk siger) er det kun blevet værre på det sidste. Jeg synes det er yderst uempatisk ikke at kunne se at folk kan have det så dårligt, at døden virker som den eneste udvej. De tænker ikke på andet end deres familie, og depression kan gøre meget ondt og efterlade én som en skygge af den man var før.

Take a chill pill.
Stampe128
Stampe128
Det er sgu sørgeligt! Et stort tab. Og lige på den her er jeg enig med Suduki. Jeg er sikker på, at det sidste Robin ønskede var at såre sin familie, men depression kan gøre frygtelige ting ved selv de mest sympatiske personer. Det er synd og trist.

Thor86
Moderator
Thor86
Som sagt, jeg kan ikke sætte mig ind i at man kan have det så dårligt, at man ikke kan tænke over konsekvensen for sine nærmeste. Sådan har jeg ikke selv haft det, og det er derfor jeg ikke kan sætte mig ind i det. Men det ændrer ikke på det er en yderst trist sag.

Uanset hvad, så håber jeg da han er et bedre sted, for han må virkelig have haft det dårligt.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Ak-master
Ak-master
Jeg blev faktisk lidt trist til mode, da jeg læste det. Han virkede som en god mand med flere potentielle underholdende roller i sig.

Men så er det vist på tide at få (gen)set nogle af hans film.

This post is 99% beef and the rest exaggeration

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!