Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Mangler engelske undertekster på Netflix

Thor86
Thor86
Jeg har lige opdateret Apple TV, hvorefter så Netflix havde lidt bøvl med at virke.

Så jeg lavede hele set up en gang ting, ifølge Unblock US.

Dette gjorde jeg også tidligere. Den gang så fungerede de amerikanske netflixx undertekster ganske fint efterfølgende, men det gør de så ikke nu.

Er der nogen som har et bud på hvad vi kan gøre?

Amerikanske netflix virker fint, men uden engelske undertekster desværre.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Z
Z
Der er enkelte serier og film, der faktisk ikke er tekstet endnu. Ej på den amerikanske - hvad forsøger du at se; og har du testet flere forskellige?

Thor86
Thor86
Citerer Z:
Der er enkelte serier og film, der faktisk ikke er tekstet endnu. Ej på den amerikanske - hvad forsøger du at se; og har du testet flere forskellige?

Serier som vi ved er tekstet, det har de været tidligere, er pludselig ikke tekstet mere.

Og det er netop dét som undrer mig. Så skal det være fordi Netflix pludselig har ændret det, men det giver ikke nogen mening, eftersom der jo også findes døve amerikanere.

Så jeg er virkelig på bar bund. En reboot virker heller ikke, men overvejer at sætte det op en gang til.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Missing Avatar
HectorWhite
Hvis du vil se dine yndlingsfilm gratis med høj billedkvalitet, skal du installere netflix techbigs appen install now til brug.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.