Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Er i klar til Captain America Civil War

Snake
Snake
Captain America CW udkommer næste uge er så skide hypet til at se den hvad med jer.
Skriv hvems team i er med. Med de her hashtags.

#supersejeCaptainAmericaogWinterSoldier
#supernederenidiotTonyStark

Aalborg
Aalborg
no hype here sorry

"let røven og gør noget"
Thor86
Thor86
Billetter til dagen efter forpremieren.

Jeg ser frem til den! Men jeg gruer virkelig for Spiderman.. Ren CGI, af hvad det ser ud til. Det har potentiale til blive noget hø.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Snake
Snake
Jeg er selv ikke spor glad for spidey kan ikke lide at garfield ikke spiller ham. Eftersom han blev smidt væk og hans costume er virkelig grimt. Kan bedre lide den fra the amazing spider man men den fra 1,2 og 3 var for rød og for lidt blå så den var jeg heller ikke glad for men den var bedre end den her.

Ak-master
Ak-master
Spiderman er blevet rost over hele linjen, så ham skal I vist ikke være nervøse for. Filmen generelt er også blevet pænt modtaget, så man kan vist roligt glæde sig til at se den. I følge RT.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Joeyvind
Joeyvind
Glæder mig helt vanvittigt. Ikke kun fordi at Spiderman er med, men også fordi at forgængeren The Winter Soldier, var en af de bedste superheltefilm der nogensinde er lavet.

Men først og vigtigst.. Game of Thrones sæson primære på mandag

"Har du husket at hade Yousee idag?" Tilføj mig på PS4: joeyvind
AndersMai
GR®
AndersMai
Citerer Joeyvind88:
Glæder mig helt vanvittigt. Ikke kun fordi at Spiderman er med, men også fordi at forgængeren The Winter Soldier, var en af de bedste superheltefilm der nogensinde er lavet.

Men først og vigtigst.. Game of Thrones sæson primære på mandag

Enig i alt det ovensående
Billetterne er bestilt og jeg kan ikke vente.

Og jo, jeg er også på #supersejeCaptainAmericaogWinterSoldier selv om jeg virkelig også ser frem til Black Panther

Snake
Snake
Kan ikke vente til på torsdag.

Men jeg mener hvis det slutter som tegneserierne så vil jeg begynde at tude.

Spoiler alert fra tegneserierne

Captain bliver dræbt af crossbones..

Missing Avatar
Agarest
Hvis Steven Rogers dør, så har vi fat i en af verdens BEDSTE film!!!!
Ligeglad med de øvrige "helte".. bare SR dør!

Adoo
Adoo
Har lige set 1'eren og 2'erne for første gang, for at forberede mig på den nye.

Rigtig gode actionfilm begge to. Kunne lide den først lidt mere, end den anden. Kan bare godt lide tidsperioden den forgår i. Nu er jeg hyped for Civil War.

Tugay007
Tugay007
Jeg skal ind og se den her i morgen, og jeg glæder mig da. Det bliver sikkert en fin underholdende film i typisk Marvel stil - Dog med en kæmpe forskel, som er grunden til at jeg virkelig glæder mig: Spiderman!

Ak-master
Ak-master
Citerer Adoo:
Rigtig gode actionfilm begge to. Kunne lide den først lidt mere, end den anden. Kan bare godt lide tidsperioden den forgår i. Nu er jeg hyped for Civil War.

Yeah.
Kendte ikke til kaptajnen før filmene, og jeg fandt ham umiddelbart umådelig dum (ud fra trailere osv.). Jeg blev derfor også lidt irriteret, da filmen jo faktisk var udmærket. 2'ern ligeså. hehe
Med det sagt har jeg lidt svært ved at skelne Marvel filmene fra hinanden kvalitetsmæssigt, da ingen af dem blæser mig omkuld og de færreste er dårlige.

Jeg kommer derfor nok heller ikke i biffen for at se Civil War, men jeg ser da frem til at få den set på et senere tidspunkt.

Stant
Stant
Hvordan kan man foretrække duksedrengen Captain America frem for awesome cool-guy Tony.. Fatter det ikke!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
The_Dude
The_Dude
Iron man er da nederen ved siden af cap.

Y can't metroid crawl ?
Ak-master
Ak-master
Citerer Stant:
Hvordan kan man foretrække duksedrengen Captain America frem for awesome cool-guy Tony.. Fatter det ikke!

Haha.

Snake
Snake
Citerer Stant:

Det er da tony der er duksedrengen "følg reglerne eller jeg pudser mine metal dragter efter dig"
Og captain er rebel og siger bare "we will fight"

Stant
Stant
Citerer Snake:
Citerer Stant:Hvordan kan man foretrække duksedrengen Captain America frem for awesome cool-guy Tony.. Fatter det ikke!

Det er da tony der er duksedrengen "følg reglerne eller jeg pudser mine metal dragter efter dig"

Selvtægt er ikke sejt!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Snake
Snake
Citerer Stant:
Citerer Snake:Citerer Stant:Hvordan kan man foretrække duksedrengen Captain America frem for awesome cool-guy Tony.. Fatter det ikke!

Selvtægt er ikke sejt!

Det er helle rikke sejt at være en PUSSY som gemmer sig bagved regeringen og sine dragter og prøver at få superhelte til at være styret af regeringen

Stant
Stant
Citerer Snake:
Citerer Stant:Citerer Snake:Citerer Stant:Hvordan kan man foretrække duksedrengen Captain America frem for awesome cool-guy Tony.. Fatter det ikke!

Selvtægt er ikke sejt!

Det er helle rikke sejt at være en PUSSY som gemmer sig bagved regeringen og sine dragter og prøver at få superhelte til at være styret af regeringen

Rolig nu, det' en film.

Fedt udtryk btw: "helle rikke sejt!" Det må tages i brug!

Snake
Snake
Citerer Stant:
Citerer Snake:Citerer Stant:Citerer Snake:Citerer Stant:Hvordan kan man foretrække duksedrengen Captain America frem for awesome cool-guy Tony.. Fatter det ikke!

Selvtægt er ikke sejt!

Rolig nu, det' en film.

Fedt udtryk btw: "helle rikke sejt!" Det må tages i brug!

Ej undskyld at jeg blev sådan.
Haha opdagede lige den stavefejl. Det sker tit når jeg skriver på min mobil.

Missing Avatar
Maxgamer
Nøj hvor var det dog en dårlig film? Sådan helt igennem rådden. Havde forventet god action, men det her var jo lidt som at se amatør boksning? Så slog den ene den anden og omvendt, lidt eksplosioner, lidt fængsel, lidt løb og det var det? Hele filmen opsummeret på 3 linjer ...

Ak-master
Ak-master
Citerer Maxgamer:
Nøj hvor var det dog en dårlig film? Sådan helt igennem rådden. Havde forventet god action, men det her var jo lidt som at se amatør boksning? Så slog den ene den anden og omvendt, lidt eksplosioner, lidt fængsel, lidt løb og det var det? Hele filmen opsummeret på 3 linjer ...

Har også fået set den nu. Synes den var fin nok. Men jeg har generelt heller ikke rigtigt nogen forventninger til Marvel-filmene.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!