Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Copenhell 19

BumZen
BumZen
Citerer Joeyvind:
Trivium har netop meddelt på deres egen facebookside, at de gæster Copenhell 19.

Det er for mig et plus, da de sidste annonceringer ikke rigtig sagde mig noget, bortset fra Scorpions.

Jeg har desuden købt Camping Billet i år

jeg troede faktisk at der med de sidste annonceringer var et komplet lineup? Mener ikke at have set Trivium dér? Men fedt... det åbner op for muligheden for flere gode bands... det har været lidt tyndt i år for folk med min ellers så brede smag

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Joeyvind
Joeyvind
Sidste år meddelte Copenhell officielt ud da programmet var fuldendt, og de har været ude kommmentere at vi stadig har lidt i vente.

Der mangler stadig ca. 10 bands før programmet er færdigt sammenlignet med de sidste par år.

Gendannede The Psyke Project blev iøvrigt også annonceret i weekenden, som en enkeltstående eksklusiv koncert.

Har du husket at føle dig krænket idag?
BumZen
BumZen
Okay... så håber jeg på noget mere for mig. Det er fedt nok med specielle koncerter som Psyke Project, jeg er bare ikke blandt deres fans, så det er ikke noget der gør mine bukser strammere.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Joeyvind
Joeyvind
Jeg er heller ikke Psyke Project-fan. Kender måske et nummer eller to.

Personligt havde jeg håbet at de havde fået Mnemic til at gendannes med originalt line-up for en enkel aften.

Har du købt billet, eller overvejer du?

BumZen
BumZen
Citerer Joeyvind:
Jeg er heller ikke Psyke Project-fan. Kender måske et nummer eller to.

Personligt havde jeg håbet at de havde fået Mnemic til at gendannes med originalt line-up for en enkel aften.

Har du købt billet, eller overvejer du?

Jeg har købt billet for længst. Vi er en 14-20 stykker der mødes på Copenhell hvert år, så det er efterhånden en fast tradition. Mens jeg glæder mig til Amon Amarth og Lamb of God, så er jeg ikke kæmpe fan af nogen af dem (tror dog jeg ejer næsten alle Amon albums?) og har set dem begge flere gange. Manticora elsker jeg, men har set dem 1000 gange.
Demons & Wizards, Slægt, TOOL og Glenn Hughes (som jeg ikke kender solomaterialet for) er dog alle oplevelser der er nye og spændende for mig. Jeg mangler bare noget som King Diamond (sker ikke, han spiller til august) eller andet stort som jeg virkelig er fan af, og der er meget få bands spillende i år hvor jeg indgående kender materialet. Det eller noget teknisk dødsmetal ala Psycroptic eller Spawn of Possession eller cheesy power, men det gør Copenhell sig ikke i, og booker bare flere bands i genrer som gør andre glade. Smag og behag

Joeyvind
Joeyvind
OPS meget få billetter tilbage.

Jeg er heller ingen Amon eller Lamb of God fan, men kender dem og ved at de skal opleves live, så det skal helt sikkert ses.

Nu blev Trivium også tilføjet blandt de sidste bands, det er 10 år siden jeg sidst så dem, så det glæder jeg mig til.

BumZen
BumZen
Generelt set lidt kedeligt lineup for mig i år. De nye tilføjelser gjorde ikke noget for mig. Hvis jeg tog på Hellfest derimod, er der så meget godt, at jeg ikke ville ku nå at se det hele.

Joeyvind
Joeyvind
Det er også nogle vilde navne på Hellfest.

Jeg er ret misundelig på Gojia, Kiss, Brutus, King Diamond og ja hvorfor ikke Sum 41 og ZZ Top

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!