Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

På jagt efter en bestemt sang?

Tricka
Tricka
Leder efter en sang, som vist nok er en slags blanding mellem rnb og house. Hørte den i byen igår og husker kun detaljen om, at omkvædet er båret af en kvindes stemme, der nynner noget i retning af "ne ne ne ne né" med tryk på det sidste "né". Lol. Min kæreste mener, at den er blevet spillet en del på P3. Nogle bud?

Tricka
Tricka
Jeg leder efter en sang, som der for tiden spilles lidt på P3.

Det er dansk rap, stemningen er dyster, lyrikken og flowet er sådan nogenlunde hurtigt til tider, og i omkvædet bliver der rappet/synget noget i retning af "kys kys". Hjælp vil være værdsat.

minisnor
minisnor
Kender ikke lige umiddelbart sangen, men på P3's hjemmeside kan du bla. finde playlister og høre de enkelte numre.

http://www.dr.dk/p3/playliste

Så hvis du ved ca. hvornår du sidst hørte sangen, burde den være til at finde.

Bazzinga!
SejPlayer
SejPlayer
Citerer Tricka:
Jeg leder efter en sang, som der for tiden spilles lidt på P3.

Det er dansk rap, stemningen er dyster, lyrikken og flowet er sådan nogenlunde hurtigt til tider, og i omkvædet bliver der rappet/synget noget i retning af "kys kys". Hjælp vil være værdsat.
Mit ummidelbare bud ville være Ukendt Kunstner med Fucking Nummer. Der bliver dog ikke sagt kyskys men ellers passer din beskrivelse meget godt. Ellers sig til. Jeg må kende den eftersom jeg ikke høre andet end P3 og upassende meget rap

Tillagt 2013-10-23 18:21:
Det kunne måske også være Vild $mith med Vild idag syg imorgen. Det kunne måske blive hørt som kys kys

Tillagt 2013-10-23 18:23:
Eller Liga med den første gang

Tricka
Tricka
SejPlayer: Det er ingen af de tre bud, du kommer med, desværre.

Hører selv en del Ukendt Kunstner, og det her er dansk rap, som er ret langt fra Ukendt Kunstner rent stilistisk.

Tillagt 2013-10-23 21:00:
Jeg fandt den selv, det var: Benal - 029. Men tak for buddene

SejPlayer
SejPlayer
Og jeg takker for at du lige har lært mig et skide godt nummer at kende Har aldrig hørt det på p3, det virker mere p6 agtigt

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!