Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvad er den sidste Cd(er) du købte?

dennyaaa
dennyaaa
Evil Nine - You can be special too
Opeth - Damnation
Kenneth Bager - Fragments of a space cadet

Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme"
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Fik lige Deluxe udgaven af Coheed and Cambrias nye album, det er et yderst gennemført boxset .

Derudover et album med Closure in Moscow og Tides of man, eneste problemer at jeg endnu ikke har hørt dem nok til at kunne kende forskel .

Spis grønt, for klimaets skyld.
dennyaaa
dennyaaa
Pendulum - Hold your colour
Mr Scruff - Keep It Unreal (10th Anniversary)
Andy Duguid - Belive

Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme"
pumaen
pumaen
How To Destroy Angels - An Omen (EP)

Glæder mig til den udkommer.

Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer pumaen:

Glæder mig til den udkommer.

Hvordan er den i forhold til den første EP? hvis du hørte den?

Stampe128
Stampe128
Citerer pumaen:

Jeg har også forudbestilt den, og jeg har bestemt, at jeg vil vente med at høre den til den kommer på mail, selvom den kan streames allerede.
Jeg glæder mig. På trods af sølle anmeldelser på deres forrige EP (fra brugere og anmeldere alike), så synes jeg alligevel at der var udmærkede numre.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Stampe128:
På trods af sølle anmeldelser på deres forrige EP (fra brugere og anmeldere alike), så synes jeg alligevel at der var udmærkede numre.

Havde faktisk aldrig tjekket anmeldelser af den, det overrasker mig lidt da jeg syntes det var en glimrende EP, særligt sidste nummer. Eneste umiddelbare kritikpunkt er nok at mange af sangene virker som om de er skrevet til Reznor og ikke til sangerinden.

Stampe128
Stampe128
Citerer The Pez Dispenser:
Eneste umiddelbare kritikpunkt er nok at mange af sangene virker som om de er skrevet til Reznor og ikke til sangerinden.

Enig. For at være ærlig synes jeg faktisk, det er en skam, at han har valgt at tage sin kone med ind over projektet. Det er noget interessant musik de har fået lavet (selvom det efter alt at dømme højst sandsynligt er Reznor og Ross, der har stået for det meste). Hun ER altså ikke nogen fantastisk sanger.
Men det hele fungerer optimalt på sangen "A Drowning", som er helt sublim!

pumaen
pumaen
Hvordan er den i forhold til den første EP? hvis du hørte den?

Den er glimrende. Har dog ikke hørt begge EP'er nok til at jeg vil sammenligne dem endnu. Men jeg kan sige, at jeg ikke har fortrudt mit køb. Nu glæder jeg mig endnu mere til at kunne høre den i god kvalitet.
Citerer Stampe128:
Jeg har også forudbestilt den, og jeg har bestemt, at jeg vil vente med at høre den til den kommer på mail, selvom den kan streames allerede.

Glæd dig.

Tillagt 2012-11-10 01:03:
Havde faktisk aldrig tjekket anmeldelser af den, det overrasker mig lidt da jeg syntes det var en glimrende EP, særligt sidste nummer.

Helt enig. Hvis du mener "A drowning". Også den første single de udgav fra HTDA. Virkelig et fedt nummer!

Savner nu noget mere sang på deres nye EP.

Tillagt 2012-11-10 01:07:
Hvis jeg lige skal tilføje noget mere vil jeg sige, at deres første EP minder mere om NIN end den nye gør.

OG, mit yndlingsnummer på EP'en er "The loop closes"!

Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein
pjulledk
pjulledk
sidste gang jeg købte en cd var

No More Stories/Are Told Today/I'm Sorry/They Washed Away/No More Stories/The World Is Grey/I'm Tired/Let's Wash Away

Af Mew Som er et af mine ynglings band
efter det køber jeg ikke cd mere hvorfor skulle jeg det når der er spotify

But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
GamerOfDK
GamerOfDK
Heretoir - Substanz
Paul Gilbert - Paul the Young Dude
Sigur Ros - Hvarf/Heim
Ludovico Einaudi - Divenire
Wardruna - Gap var Gunninga
Lifelover - Erotik

Godt mix

"Her er jeg. Men ikke lige nu. Ikke om lidt. Men når du..."
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Deftones - Koi no yokan

Har hørt et par numre, indtil videre virker det til at det sagtens kunne gå hen og blive deres bedste.

Meltac
Meltac
Køber folk ikke CDer mere?

Har lige fået købt en røvfuld CDer fra Amazon til stort set ingen penge, så jeg klager ikke.

Miles Davis - Filles De Kilimanjaro
Miles Davis - Sketches of Spain
Cypress Hill - Black Sunday
Leonard Cohen - Various Positions
Gang Starr - Moment of Truth
Gorillaz - Plastic Beach
Bob Dylan - Time Out of Mind
Bob Dylan - Nashville Skyline
Daft Punk - Discovery
Daft Punk - Alive 2007
The Essence of Muddy Waters
Marvin Gaye - Midnight Love
Common - Like Chocolate For Water
Common - Be
Van Morrison - Astral Weeks
Fugees - The Score
De La Soul - 3 Feet High And Rising
The Roots - undun
The Roots - Things Fall Apart

The devil doesn't wear Prada, I'm clearly in a fucking white tee.
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Killing Joke - Killing Joke
Nick Cave - Push the Sky Away

Køber følgende meget snart:

Atoms for Peace - Amok
How to Destroy Angels (Det Nye)
David Bowie (Det Nye)
Steve Wilson - The Raven Refuses To Sing

Meltac
Meltac
Atoms for Peace - Amok

Fint album, men fandt det sgu egentlig en smule skuffende i længden. Forventede måske lidt for meget, men syntes der var for meget Thom Yorke over det (hvis det giver nogen mening), når man tænker på at det er et gruppeprojekt.

The devil doesn't wear Prada, I'm clearly in a fucking white tee.
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Fra hvad jeg har hørt så lyder det som Yorkes Eraser album, som lød som the King Of Limbs, så forventer lidt noget i den stil^^. Men oprindeligt håbede jeg dog ogaå at det ville være lidt anderledes. Yorke er åbenbart ikke så versatil, men heldigvis er han god til det han laver.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Efter et meget heldigt møde med David Bowies nye album fik jeg blod på tanden til at udvide mit bagkatalog lidt mere, så jeg fik købt Heroes og Scary Monsters. Heroes er rigtigt lovende indtil videre, Scary Monsters er lidt mere af en blandet fornøjelse, men hovedsageligt lovende.

Ak-master
Ak-master
David Bowies

Af dem jeg har hørt, er Honky Dory og Aladdin Sane (og måske også Rise & Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars) mine favoritter, så giv dem et lyt. Også selvom du har dem allerede. he

Og kan du lide Heroes, bør du også tjekke Low ud, da de minder om hinanden. De er begge en del af Berlin trilogien.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Ak-master:
Af dem jeg har hørt, er Honky Dory og Aladdin Sane (og måske også Rise & Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars) mine favoritter, så giv dem et lyt. Også selvom du har dem allerede. he

Det er faktisk lige præcis dem jeg mangler, af de albums der kommer før 80erne^^. Mangler også Diamond Dogs, debuten og Pin-ups, men ellers har jeg det meste fra 70erne.

Low har jeg hørt, det er mit yndlings Bowie album og det glæder mig at Heroes minder mere om Low end det minder om Lodger.

Ak-master
Ak-master
Har du hørt Young Americans? Det er ret specielt, da Bowie går i rnb mode. Man må sige, at han har forsøgt sig med lidt af hvert, men jeg kan nu umiddelbart bedst lide hans start-halvfjerdser lyd. Jeg har dog ikke fået hørt alt hans musik. Endnu.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
GamerOfDK
GamerOfDK
Alrakis - Alpha Eri

Det bedste album jeg har købt længe. Jeg er på jagt efter alle de yndlingsalbum som jeg ikke har købt endnu, både på grund af sjældenhed og pris.

Stampe128
Stampe128
Citerer Meltac:
Citerer The Pez Dispenser:Atoms for Peace - Amok

Fint album, men fandt det sgu egentlig en smule skuffende i længden. Forventede måske lidt for meget, men syntes der var for meget Thom Yorke over det (hvis det giver nogen mening), når man tænker på at det er et gruppeprojekt.

Jeg synes det er glimrende på dets egne præmisser. Der er dog en række potentialer, der ikke bliver forløst, hvilket er enormt skuffende. Her tænker jeg især på, at man godt kunne have fået meget mere ud af samarbejdet med en af verdens bedste bassister og en glimrende trommeslager (og percussionist).
I sidste ende er det kun Yorke og hans visioner, der skinner i gennem, og hvis man accepterer albummet som et Yorke'sk album, så synes jeg det er glimrende. Og det bliver bedre og bedre for hvert lyt.

GamerOfDK
GamerOfDK
Slowdive - Souvlaki

Havde helt glemt denne must-have.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!