Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken film så du sidst?

Stampe128
Stampe128
Citerer Jake the Snake:
Jeg synes nu ikke den er så feministisk.

Jeg mente nu heller ikke, at filmen som sådan er feministisk, men mere at al omtalen og hypen har haft en feministisk vinkel (film om kvindelig superhelt af kvindelig instruktør), som har skabt overordentlig positivt buzz - måske også mere end den reelt har fortjent.

Ak-master
Ak-master
Citerer Aalborg:
må indrømme jeg har det lidt anstrengt med cameos.. men det var trods alt ikke Stan Lee

Hehe, lidt voldsomt at hate på Stan Lees cameos. Det er bare Marvel film. Ikke fordi de på anden vis just er kendt for at tage sig selv seriøst.

Despicable Me 3
Ooog den er dårlig.

Rabbit Hole (2010)
Det var tilgengæld ikke dårligt.
Aaron Eckhart laver ikke nok film.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Jake the Snake
Jake the Snake
Jeg så en irsk film, the Guard. Den var ganske god. Bestemt et kig værd. Brendan Gleeson er som altid fremragende.

MSThychosen
MSThychosen
arrival - meget god, men en lidt meh.. slutning

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
MSThychosen
MSThychosen
disneys Viana

Meget godt faktisk, The Rock gør det godt i sit stemme skuespil
strøg direkte ind på en top 3 af Disney film, kun overgået af Atlantis og to på flugt
Helt klart en film jeg ville se med niecen igen

Aalborg
Aalborg
Citerer Jake the Snake:
Jeg så en irsk film, the Guard. Den var ganske god. Bestemt et kig værd. Brendan Gleeson er som altid fremragende.

En af mine favoritter Gleeson, Strong og Cunningham i samme film.. bliver næsten ikke bedre

Havde lidt tømmermænd.. så jeg så forfærdelige film.. faldt over en Zombie ting der hedder Rezort..
Kunne straks se at det var noget værre skrammel .. men så den alligevel færdig..

"let røven og gør noget"
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
[Virus, 1999] Elendig adaption af tegneserien. De praktiske effekter var dog meget overbevisende og umiddelbart også den eneste grund til at se filmen. Dialogen er overeksponeret og akavet, skuespillerpræstationen er sørgelig og plottet og figurenes opførsel er bizart og usammenhængende.

[Thor: Ragnarok, 2017] Filmkunstmæssigt er den ikke noget mesterværk men underholdningsværdien er 100% i top. Effekterne er flotte, plottet er sammenhængende, lydsiden er præcis, skurken er overbevisende og så er Jeff Goldblum som en overdrevet version af Jeff Goldblum helt genial. Umiddelbart den allerbedre Marvel-film siden Ant-Man.

[War for the Planet of the Apes, 2017] Et brag en 3'er i den nye serie og forhåbentlig det afsluttende kapitel i trilogien. Den besvarer en masse spørgsmål og sætter fint punktum ved fortællingen om Caeser. Woody Harrelson spiller også skræmmende godt som Hitler-agtig militær-kommandant.

Ak-master
Ak-master
Thor Ragnarok
Den er ganske morsom til tider (særligt Goldblums karakter - som også bliver nævnt ovenover). Cate Blanchett!!! spiller skurken, som kunne være meget værre. Loke begynder dog at gå mig lidt på nerverne. Jeg savnede også en mere stilsikker visuel side (ligesom plakaten). Bestemt værd at se, og tror også sagtens, at den kan klare et gensyn på et tidspunkt.

Wind River
Stille og rolig lige end til BLAM. Ikke dårligt.
Den har selvfølgelig noget mere travlt (plotmæssigt) end Hell or High Water. Så dialogen går mere direkte til sagen. Men det må alligevel være en hattrick for forfatteren. Og så var unge Olsen i øvrigt super castet. Jeg vil holde lidt nærmere øje med hende for fremtiden.

Missing Avatar
math
Min seneste fim jeg så var James Bond "From Russia with love" Kan klart anbefales

Med venlig hilsen
Mathias
Livstilsblog

MSThychosen
MSThychosen
thor ragnarok - fed, sjov, men til tider prøvede den at være lidt for sjov..

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
[RED, 2010] Fyldt med charme, og stærk præstation af Bruce Willis og John Malkovich. Faktisk er det meste af ensemblet ret stærke, og man kan mærke de har det sjovt. En af de få DC-film, der rent faktisk er værd at se igen. Jeg forstod ikke helt pointen med Morgan Freeman's konstante exit og tilbagevenden, men fred være med det - Joe Matheson var alligevel den karakter jeg mindst syntes om.

[RED 2, 2013] Bibeholder på ingen måde den charme 1'eren havde. I det mindste, får Anthony Hopkins lov til at gå helt bananas.

[Beauty and the Beast, 2017] Jeg er på ingen måder til musicals, men det var en helt fin genindspilning. Luke Evans var perfekt som Gaston, Emma Watson virkede lidt for ung-pige-agtig i sin rolle som Belle. Stemmeskuespillet var overraskende godt, og de animerede møbler var meget mere interessante end den menneskelige rolleliste.

dbbuu
dbbuu
El Topo
Har ikke prøvet at analysere den, og har heller ingen intentioner om det.
Den var udmærket, ikke den bedste "mærkeligste film" jeg har set, dog heller ikke den værste

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Ak-master
Ak-master
El Topo er konge!
Apropos mærkelige film har jeg lige set The Ornithologist, der blot bliver mere og mere syret, jo længere man kommer, for til sidst at kulminere i en overdosis. Well, det var da overvejende en interessant oplevelse, men det hele bliver for symbolsk i sidste ende. Hovedpersonen er elendig til at levere sine få replikker, men det er måske en del af charmen eller endda den overordnede mening bag filmen? Det er sådan en film, hvor al kritik i teorien kan tørres af på symbolisme.

Aalborg
Aalborg
Citerer dbbuu:
El Topo
Har ikke prøvet at analysere den, og har heller ingen intentioner om det.
Den var udmærket, ikke den bedste "mærkeligste film" jeg har set, dog heller ikke den værste

oh man... Så den nævnt et sted og lurede lige en trailer... den anden dag.. weird shit
Er ved at varme op til Eraserhead

Så The Art Life.. om David Lynch i går.. ganske sjov. Stille og rolig voice over fortæller han om sin barndom og ungdom op til hvor han laver Eraserhead.. mens man ser han sidder i stole og arbejder på sine malerier.. kom en ca 2 årige pige ind i billedet på et tidspunkt.. troede det var hans oldebarn.. det var så hans datter

"let røven og gør noget"
TheMcCandless
TheMcCandless
Spider-man Homecoming.

Den var ikke meget værd. Hvis du er stor fan af edderkoppen og ellers kan slukke for hjernen, så er den underholdende nok.

Det var jeg ikke i stand til og jeg er heller ingen fan, så den får 5/10

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
dbbuu
dbbuu
Den eneste film jeg har set af David Lynch er Inland Empire.
Ved ikke om det var dens tre timer spilletid, eller fordi jeg fattede meget lidt af handlingen, men den var ret hård, at komme igennem

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
marddos
marddos
Jeg er lige kommet hjem efter at have set A Quiet Place. Nøøøøøøøj, hvor var den intens og en overraskende god oplevelse!

Jeg HADER som regel film i gyser-genren, da det ofte blot handler om at skræmme seeren på bekostning af en spændende historie. Denne film havde virkelig det hele.

Den kan kun anbefales - er virkelig sine flotte anmeldelser værdig!

Ak-master
Ak-master
Har set en masse danske film det sidste par uger. Jeg er stor fan af den danske bølge af romantisk-komedie-drama i kølvandet på præsentationen af Dogme 95. Samtlige dansk-sprogede dogmefilm er gode (well, mangler stadig en). Jeg er imponeret.

Fik også endelig set Per Flys trilogi. Den var egentlig lidt undervældende. De to sidste er fuldstændig humorforladte og med lidt for meget køkkenvask. Derudover minder Arven og Drabet også lige lidt for meget om hinanden. Begge film har endda en karakter der reagerer stort set identisk på nyheden om en bekendts dødfald. Kan bedst lide Bænken. Den er på samme tid mest traditionel og mest anderledes.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Annihilation

Åh, jeg syntes at den startede virkelig godt ud. Sådan, virkelig godt. Men så bliver det hele pludselig sært, på en måde hvor jeg ikke kan være med. Så jeg ender egentlig op med ikke rigtigt at vide hvad jeg skal mene om filmen. Min hjerne slår bare fra når det bliver for kunstnerisk og jeg skal spekulere alt for hårdt over det. Og det følte jeg at jeg skulle her.

- En dude i forklædning..
Aalborg
Aalborg
sad med tømmermænd og rodede efter noget action... faldt over Blade of the Immortal.. og den var ganske munter. Masser af urealistiske slåskampe og forgår i "rural Japan" for nogle 100 år siden.
Synes dog ikke kampscenenerne var vildt godt filmet..
min favorit på det område er stadig 13 Assassins... den er feeeee'!!!

"let røven og gør noget"
Joeyvind
Joeyvind
Citerer Carmillah:
Annihilation

Åh, jeg syntes at den startede virkelig godt ud. Sådan, virkelig godt. Men så bliver det hele pludselig sært, på en måde hvor jeg ikke.

Enig, scenen i den tomme pool med svampene bragte minderne tilbage på The Last of Us og ellers var filmen ret spændende.... Lige indtil at de kom til Stranden, hvor det blev lidt for psykedelisk/kunstnerisk.

Har lige reserveret billetter til Infinity Wars i Imperial, glæder mig som et lille barn

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:
Enig, scenen i den tomme pool med svampene bragte minderne tilbage på The Last of Us og ellers var filmen ret spændende.... Lige indtil at de kom til Stranden, hvor det blev lidt for psykedelisk/kunstnerisk.

Det du skriver her er 100% hvad jeg selv sad med i hovedet. Jeg råbte også ud i stuen om TLoU under poolscenen, og stod helt af på den fra stranden og til slutningen af filmen

- En dude i forklædning..
MSThychosen
MSThychosen
mad Max fra 1985... Jeg ved ærligt talt ikke hvad den handlede om...

Tillagt 2018-04-27 16:31:
nej det var den fra 1979 jeg så

Joeyvind
Joeyvind
Infinity Wars - Hvilken slutning

"They've come to witness the Beginning. The rebirth of Paradise, despoiled by mankind." Tilføj mig på PlayStation; joeyvind

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!