Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken film så du sidst?

dbbuu
dbbuu
Citerer Joeyvind:
Infinity Wars - Hvilken slutning

Slutningen var noget nær det eneste, jeg syntes var dårligt ved filmen.
Spoiler:De dræbte simpelthen alt for mange af heltene til, at det er bare lidt troværdig, at de forbliver døde! De kunne i det mindste have undladt folk som f.eks. Spider-Man, som vi ved har flere film i fremtiden.. Slutningen faldt meget fladt for mig..

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Olschansky
Olschansky
Så Avengers i dag, blown away, men ved ikke helt om det er godt eller skidt.. de har noget at leve op til med den slutning så jeg ser frem til part 2.

Jeg tror nu stadig at Black Panther er min favorit i MCU. Foruden den første Iron Man og Deadpool

Aalborg
Aalborg
Hell or High water... fuck jeg kunne godt lide den. Semi deprimerende dog.. men der er så mange fede ting i den.. og pludselig fik jeg øje på den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set.. hun spillede servitrice i filmen...

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
infinity war..

what in The fuck is happening .. devasted.. bedste Avengers film ind til videre...

Jeg er dog ikke ret varm på Captain Marvel -.-

Aalborg, nu bliver jeg nødt til at se den film, udelukkende for at se hvem hun er

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Olschansky
Olschansky
Citerer Aalborg:
Hell or High water... fuck jeg kunne godt lide den. Semi deprimerende dog.. men der er så mange fede ting i den.. og pludselig fik jeg øje på den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set.. hun spillede servitrice i filmen...

Den film er fantastisk ! Intet mindre end et sublimt mesterværk !

TheMcCandless
TheMcCandless
Citerer Aalborg:

Hende den lidt buttede? Hun har en stor rolle i Eastbound & Down, som forresten er en ret sjov serie.
Bare hvis du vil se mere til hende.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Efter endelig at have købt What We Do In The Shadows, har jeg dermed fået den genset.

Den er lige så god som jeg huskede, hvis ikke bedre. Det er få film der kan få mig til at hulke af grin, som den gør. Den er strøget direkte ind som nr. 1 på min liste over bedste komediefilm of all time.

Hvis du er til horror og mockumentary, så kan den klart anbefales.

- En dude i forklædning..
Aalborg
Aalborg
Citerer TheMcCandless:
Hende den lidt buttede?

Præcis.. maaaaan jeg synes hun er cute!!

Jeg fik set It Follows.. Kunne rigtig godt lide den.. når jeg lige havde vænnet mig til alt teenage fnidder..

Så har jeg genset: Fredag d.13.. 1+2+3+4 og X og Freddy Vs. Jason... jeg elsker de film

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
Jeg fik set It Follows.. Kunne rigtig godt lide den.. når jeg lige havde vænnet mig til alt teenage fnidder..

Den er jeg også ret vild med. Hvis man ser bort fra alt det fnidder, så er den jævnt klam. Hele det der med at de bliver forfulgt af noget ukendt på den der måde er pænt creepy.

- En dude i forklædning..
Ak-master
Ak-master
Faces Places
Hyggelig fransk dokumentar om... well, ansigter og steder. Originaltitlen er Visages Villages. Overvejende længe hvad man ville oversætte den til herhjemme, men kom ikke rigtig på noget godt. "Syn i byen", "Ansigter Distrikter", hmm...

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Joeyvind
Joeyvind
Deadpool 2

Så den i Onsdags med arbejdet. Overraskende nok er det faktisk en film som på alle måder er bedre end forgængeren.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
Det samme som Joey!

hyggede mig med den, og kæresten og jeg fik et godt grin ud af det

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
kirneh78
kirneh78
Safe med Jason Statham. Udmærket film

Næste film jeg skal se bliver nok Jurassic World: Fallen Kingdom som har premiere i biografen i morgen

TheMcCandless
TheMcCandless
I, Tonya - velspillet film med helt vild historie, som man skulle tro var fiktion, men ak nej,

Kan godt anbefales 7/10

Aalborg
Aalborg
Grey Gardens... "dokumentar" .. den er fra 1975 men har sgu aldrig set den før.
Wierdo mor og datter lever afsondret sammen i et gammelt faldefærdigt stort hus i det mondæne east hampton.. Nu lever de nærmest bare af minderne om det liv de levede engang. Både sjov og deprimerende.
Jeg tror folkene bag "Det gode liv" har skævet en del til den her.

"let røven og gør noget"
Aalborg
Aalborg
Kedede mig lidt i går så genså det første Men in black... sjovt som "tiderne skifter".. da jeg så den første gang var det alle de cool gadgets og aliens der gjorde den sjov.. nu er jeg bare helt færdig over Vincent D'Onofrio's karakter Edgar..

"let røven og gør noget"
Ak-master
Ak-master
Citerer Aalborg:
nu er jeg bare helt færdig over Vincent D'Onofrio's karakter Edga

Han gør det virkelig også godt som super creep.

Genså Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark for nylig. Den er egentlig ret kedelig. Samtlige karakterer er bare så flade og ligegyldige, inkl. Indy selv. Havde egentlig regnet med at se resten af trilogien, men er bange for, at de bliver lidt af en kamp at komme igennem.

Har også set de første to Jurassic Park. Ret sikker på at jeg så 1'ern engang, men det er så længe siden, at jeg oprigtigt er lidt i tvivl. På samme vis er jeg heller ikke sikker på, at jeg har set Indiana Jones 2&3. Men filmen var udmærket. 2'ern var til gengæld relativ ringe. Kan godt mindes at have set dinos på mainland før, så havde muligvis også set 2'ern før... Jurassic Park og Indiana Jones er åbenbart bare et sort hul i min hukommelse.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
TheMcCandless
TheMcCandless
All the money in the world.

Den kan I trygt se, velspillet thriller baseret på virkelige hændelser.

FreshWater
FreshWater
Tjaa fik slugt en håndfuld film i weekenden.

Terminator 1 og 2, som stadig holder. Eller så er jeg bare biased mod Arnold

Derefter fik jeg et John Hughes flip, og så The Breakfast Club, Uncle Buck og Planes, trains and Automobiles.

Og igår så jeg dokumentaren "The redeemed and the Dominant" om Crossfit Games 2017 (crossfits svar på en slutrunde).
Lidt skuffet over den, da den selv har lagt op til, at ét af emnerne i filmen handler om tabuet doping indenfor Crossfit... tre korte meget overfladiske indslag i filmen om doping, er efter min mening, ikke lige noget der gør tabuet mindre.

TheMcCandless
TheMcCandless
Citerer FreshWater:
Lidt skuffet over den, da den selv har lagt op til, at ét af emnerne i filmen handler om tabuet doping indenfor Crossfit...

Det er ved at være en joke, hvordan CrossFit inc. lader som ingenting omkring doping, når nogle deres største profiler næsten med sikkerhed har været godt doped op. Kan du forresten huske Jason Khalipa?

FreshWater
FreshWater
Ja, tror heller ikke kun det var pasta og tun, som gjorde hans overarme så vanvittige store.

Aalborg
Aalborg
Der er KUN EN "fitness film" og det er Pumping Iron fra 1977... min bror og jeg så den ved et tilfælde fordi vi ikke kunne finde andet vi gad se.. vi var helt færdige.. kæææft den er sjov. Både frivilligt og ufrivilligt.. stakkels stakkels Lou Ferrigno... Arnold er urørlig.

"let røven og gør noget"
FreshWater
FreshWater
Citerer Aalborg:
Der er KUN EN "fitness film" og det er Pumping Iron fra 1977... min bror og jeg så den ved et tilfælde fordi vi ikke kunne finde andet vi gad se.. vi var helt færdige.. kæææft den er sjov. Både frivilligt og ufrivilligt.. stakkels stakkels Lou Ferrigno... Arnold er urørlig.

Hans monolog hvor han sidestiller udløsning, med pumpet når man træner

TheMcCandless
TheMcCandless
Ready Player One - det var sgu noget skrammel.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!